Jump to content

Wist-je-datjes suggesties


PatrickW

Recommended Posts

Wist je dat: er dan uiteindelijk een mooie streep door je naam staat en je dan niet meer op het forum kan, zo goed? :)

ja danje.....

wist je dat: als er een trailer is (bijf die van san andreas je bijna meteen ziet aan het liedje en wat ze laten zien of het een

maffia,gangster,weet niet hoe je vice city noemt maarja,of het heden weet je wel gta 4 enzo)

wist je dat: je in vice city op de radio micheal jackson kan horen xD

En nu is het nederlands?

ik weet ik kan niet typen nou ik kan het wel maar ik maak snel fouten xD en wat hearv94 al zij ja dat bedoel ik, kijk gta liberty is weer een maffia maar

san andreas weer los angels

wist je dat: in gta 4 een letterlijk hart te vinden is? ga naar het vrijheids beeld aka blijheidsbeeld ga erin hoe ben ik vergeten ga nu omhoog je ziet een geketent hart schiet erop en zen bloeddruk gaat omhoog

Bewerkt: door ihoihfuire
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 540
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    19

  • Rinaldootje

    16

  • Gijsso

    12

  • Dotz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

wist je dat dat Victor de enige main character is die geen link heeft met liberty city

wist je dat victor met tegen zin de criminaliteit in ging

wist je dat de GTA serie net een film is

ik hoorde een keer dat victor de enige gta 3 era speler is die nooit in liberty is geweest?? maar jij zegt dat hij geen link met 3 era (liberty)

heeft is hij er gewoon nooit geweest maar heeft hij er wel een link mee of is hij er never geweest en ook geen link?

wist je dat: heel veel dingen in gta onrealistisch zijn ?

wist je dat:elke era of het nou gta san andreas 4 3 londen vcs vc lcs is elke is een eiland er is geen 1 aan vaste land vast xD

Bewerkt: door ihoihfuire
Link to comment
Delen op andere websites

wist je dat:elke era of het nou gta san andreas 4 3 londen vcs vc lcs is elke is een eiland er is geen 1 aan vaste land vast xD

Welkom in Shoreside Vale, Liberty City(III). Het is dan wel het enige maar het bestaat dus wel. Vic heeft trouwens helemaal géén links met LC, op welke manier dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wist je dat dat de rustler juist op de P-52/F-52 mustang is gebaseerd en NIET op de spitfire

(sommige mensen hier moeten echt hun klassiekers gaan leren)

om meer overtuigend te zijn hier een webpagina over de mustang:

http://www.militaryfactory.com/aircraft/detail.asp?aircraft_id=77

en hier een webpagina over de spitfire:

http://www.militaryfactory.com/aircraft/detail.asp?aircraft_id=218

grootste verschillen zijn vooral de cockpit en de neus. kijk maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Wist je dat je als je in Liberty City Stories met je auto met de cheat ''auto's kunnen springen'' op een vliegtuig op Francis Airport springt dat je auto dan ontploft en jij doodgaat. Wat dus betekent en lijkt alsof vliegtuigen een soort van Rhino zijn. :bonk:

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Dan wel enkel de Hotring B, want de rest is toch wel duidelijk op andere auto's gebaseerd ;) .

Ja, maar ik kon geen plaatje apart vinden, die ja, zou 't wel leuk vinden als dit op de site gezet wordt want het lijkt er sterk op elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wist je dat Vladivostok een plaats is in Rusland en Vladivostok FM een radiozender is in GTA IV ?

Wist je dat er in GTA SA een caravan staat hier waar je doorheen kunt lopen ( in versie 1 dan met SA:MP )

Wist je dat je met een helicopter in San Fierro onder de map kunt komen ( hier )

Wist je dat de koplampen van de Dune omgekeerd zijn, ze verlichten de onderkant van de auto

Wist je dat vuur in GTA IV er wel realistisch uitziet terwijl in de andere 3D delen van GTA het ernogal nep uitziet?

Wist je dat als je met een boot onder een bepaalde hoek het water raakt je bugged raakt en ''loading'' ziet en alle kleur uit het scherm wegtrekt ?

Bewerkt: door meneer15
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat vuur in GTA IV er wel realistisch uitziet terwijl in de andere 3D delen van GTA het ernogal nep uitziet?

Wist je dat dit logisch is gezien het 2 andere era's zijn met 2 verschillinde egines? Dus totaal niet met elkaar te vergelijken is?

Wist je dat als je met een boot onder een bepaalde hoek het water raakt je bugged raakt en ''loading'' ziet en alle kleur uit het scherm wegtrekt ?

Welke GTA is dit? GTAIV? Gewoon dat je doodgaat en respawnd voor een ziekenhuis? Zoja, dan is dit flauwekul.. Zonee; tell me more! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat de radiozender San Juan in GTA IV ook een naam van een stad in Puerto Rico is?

Wist je dat Honkers niet alleen een naam is voor de strip-club uit GTA IV, maar ook een naam voor de monsters uit Sesamstraat?

Wist je dat er 91 sites in GTA IV zitten?

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...