Jump to content

.............paar scareface vraagjes..........


60

Recommended Posts

hoe kom je aan drugs en waar kun je kleren wisselen en waneer kun je kleren wisselen???

en in je mansion kun je daar saven zoja waar in dat hous want het is enorme villa!!! en welke cheats zijn er heeft iemand een goeie site of direct posten dat zou fijn zij bedankt voor de hopelijk komende antwoorden :)

gr 60 cent

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kom je aan drugs en waar kun je kleren wisselen en waneer kun je kleren wisselen???

en in je mansion kun je daar saven zoja waar in dat hous want het is enorme villa!!! en welke cheats zijn er heeft iemand een goeie site of direct posten dat zou fijn zij bedankt voor de hopelijk komende antwoorden :)

gr 60 cent

Ik kan alvast op een paar vraagjes antwoorden.

Saven kan je niet door bijv. naar de menu te gaan of een diskette te pakken. Je moet eerst de eerste missie voltooien en uitbreken uit je eigen huis. Na een missie krijg je een vraag: 'Wil ja saven ?' Kies ja en hij zal saven. Je kan wel na enige vordering in het spel saven in de banken, die worden aangeduid op de map.

Drugs krijg je in een missie. Je kan ze verkopen maar ook kopen. De exacte prijs weet ik niet, maar dat hangt denk ik af van een soort minigame. Je kan dit kopen en verkopen bij dealers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan het alleen verkopen aan dealers maar niet kopen weet iemand waar je het wel kan kopen buiten de missies???

Ah, nu komt het ineens weer in me op. Je kan drugs ook 'vinden'. Als je een gang-lid dood dan kan het dat hij drugs op zak heeft. Loop erover en je hebt de drugs opgepakt. Je zal het aantal gram zien stijgen. Je gang-heat gaat hier wel door omhoog.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt er kan een slotje op :slotje:

>>> Door GTA-Sheep: 1 van de forumregels is het niet vragen om slotjes. Als de crew vind dat een topic op slot kan zullen ze dit geheel zelfstandig beslissen. Los daarvan: mocht iemand nog een zinnige toevoeging hebben op dit topic moet het nog mogelijk zijn te reageren, dus we laten hem in dit geval open<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...