Jump to content

Meest irritante


MartyCeha

Recommended Posts

Wat vinden jullie eigenlijk het meest irritante in het spel? (niet wat er ontbreekt, maar wat er WEL is en irritant is) Ik maak er maar geen poll van want er zijn te veel keuzes.

Ik vind die gangs die me de hele tijd aanvallen het meest irritant :Y

En dat als je aan het vechten bent (vuisten of slaghout of steekwapens), ligt soms het mannentje op de grond en dan mept Toni eerst in de lucht :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je auto op zn kop ligt, dat hij gelijk begint te branden :ch: .
Dat de stemmen niet kloppen met de mond bewegingen en dat het niet goed gemaakt en inelkaar gezet is :-(

Dit is in alle GTA's zo (ja, zelfs in VCS ;)).

Ik kan nu niet echt iets vinden wat echt irritant is, maar Toni's vechtbewegingen zijn soms erg stuntelig en het is ook vervelend als mensen tegen je oplopen als je een screenshot wilt maken als je tegen de muur staat (terwijl Toni niet in beeld is) en dat mensen tegen de muren lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat er geen nieuwe vuurwapens zijn ingekomen dat is jammer. Dan moet ik het weer met die wapens uit GTA Vice City doen. :ch:

Er zijn wel nieuwe wapens ingekomen, namelijk de Fire Axe en Hockeystick. :puh: In dit geval geen vuurwapens, inderdaad, maar slagwapens.

Volgensmij wel een vuurwapen, de MP5K namelijk. De MP5 werd wel gebruikt in andere GTA's maar de K versie niet. Het is trouwens een kleinere versie van de MP5.

De Chisel is ook nieuw, in VC had je wel de schroevendraaier maar de chisel is een beitel. :)

Edit: Wat dachten jullie van de Stabby Shotgun? ^_^

De Stubby Shotgun a.k.a. Sawn-Off Shotgun zit ook in GTA San Andreas.

Het is wel een geheel ander model. Ze lijken in bijna geen ofzicht op elkaar, het eenigste is misschien de afgezaagde loop.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Wat dachten jullie van de Stabby Shotgun ?^_^

Ja die is nieuw. Die is best wel krachtig, maar ook best wel link. Met twee schoten blaas je een auto op. Je moet wel afstand nemen om niet gewond te raken, maar dan moet je wel meer schieten.

Oja en de chainsaw vind ik slecht. Jammer dat ze de zogenaamde moves van de chainsaw uit San Andreas niet gebruikt hadden. Daarmee kun je sneller auto's kapot maken en de hele tijd in mensen blijven hakken.

Deze chainsaw is gewoon uit Vice City gepikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Wat dachten jullie van de Stabby Shotgun ?^_^
De Stubby Shotgun a.k.a. Sawn-Off Shotgun zit ook in GTA San Andreas.
Oja en de chainsaw vind ik slecht. Jammer dat ze de zogenaamde moves van de chainsaw uit San Andreas niet gebruikt hadden. Daarmee kun je sneller auto's kapot maken en de hele tijd in mensen blijven hakken.

Deze chainsaw is gewoon uit Vice City gepikt.

De Chainsaw in LCS vind ik veel beter dan die in VCS. In VCS kan je amper deftig 'zagen'. In San Andreas vind ik de Chainsaw ook niet zo goed. Hij maakt wel een stoer geluid, maar het 'zagen' is niet fijn. Dit is wel zo in GTA VC en GTA LCS, maar niet in GTA SA en GTA VCS. In VCS vind ik hem het slechtst.
Link to comment
Delen op andere websites

Wegpiraten! :bonk: Nee, ik ben er zelf een. Ik vind gangs die zomaar opeens op je gaan schieten. Als je bijv. nog maar weinig health hebt. Ik vind het ook irritant, dat als je tegen een Politiewagen aanbotst ze achter je aankomen, maar als je tegen een normale auto aanbotst, of zelfs vernietigt niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wegpiraten! :bonk: Nee, ik ben er zelf een. Ik vind gangs die zomaar opeens op je gaan schieten. Als je bijv. nog maar weinig health hebt. Ik vind het ook irritant, dat als je tegen een Politiewagen aanbotst ze achter je aankomen, maar als je tegen een normale auto aanbotst, of zelfs vernietigt niet :?

politie. dan komt er zo'n irri gang,member op je af, ramt je in elkaar, agent die dichtbij staat doet niets, als je terug slaat komt iem op jou af :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind in 't begin irritant die Hitman die je auto mollen met hun bezeten weggedrag en je dan proberen dood te schieten.

Ook de gangs die op je schieten is vrij irritant.

Ik vind 't trouwens raar, je hebt in een missie de Yardies geholpen, en even daarna schieten ze je neer :?.

Snap er echt niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...