Jump to content

!?Snelheid van het spel varrieerd?!


Demazelen

Recommended Posts

Hoi,

ik heb GTA SA op mijn nieuwe pc geinstalleerd. Nu heb ik het probleem dat alles soms heeeeeel snel gaat en soms ook gewoon normaal? De filmjes bij de missies krijg ik soms wel te zien en soms maar half of helemaal niet?

Mijn PC is als volgt:

AMD X2 4600+

ATI X1900XT 512mb

2 gb intern geheugen

monitor: lcd LG 19'' 4 ms (staat ingesteld op 60 mhz)kan tot max 75 mhz)

Is er iets wat ik anders in kan of moet instellen. Het is erg vervelend om het spel zo te spelen!

alvast bedankt voor de hulp!

Gr.

Demazelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hoi,

ik heb GTA SA op mijn nieuwe pc geinstalleerd. Nu heb ik het probleem dat alles soms heeeeeel snel gaat en soms ook gewoon normaal? De filmjes bij de missies krijg ik soms wel te zien en soms maar half of helemaal niet?

Mijn PC is als volgt:

AMD X2 4600+

ATI X1900XT 512mb

2 gb intern geheugen

monitor: lcd LG 19'' 4 ms (staat ingesteld op 60 mhz)kan tot max 75 mhz)

Is er iets wat ik anders in kan of moet instellen. Het is erg vervelend om het spel zo te spelen!

alvast bedankt voor de hulp!

Gr.

Demazelen

Ik heb het probleem ook, en ik kom er ook niet uit.

Hier kan het bij mij niet aan liggen:

-Cheats

-Mods (Gebruik ik niet)

-Savegame (Bij New Game gebeurt het ook)

-Pc (Voldoet ruim aan de eisen)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan je PC kwaliteiten zou het niet liggen want die zijn na controlering prima voor GTA San Andreas. Indien je GTA gaat spelen kan je er allereerst al aan denken om programma's als MSN uit te zetten. Verder een probleem wat ik vaak tegen kom als hij opeens enorm sloom loopt is dat Norton Antivirus net aan het updaten is naar een nieuwere versie of dat hij opeens zonder eerst bevestiging te vragen doodleuk begint met het scannen van je PC op Virussen. Ik raad je daarom aan om ook Norton uit te schakelen, indien je dit programma Uberhaubt al hebt. Verder zijn er ook een heleboel programma's die op de achtergrond draaien, deze kan je natuurlijk uitschakelen bij het taakbeheer. Ook kan je deze programma's uitschakelen door allereerst op het streepje rechtsonderin je beeldscherm te kijken, vervolgens zie je hier een lijstje van actieve programma's op de achtergrond. Deze schakel je uit door er met de rechtermuisknop op te klikken en op 'uitscakelen' of op 'exit' of iets dergelijks te klikken. Ik plaats hieronder nog even een screen voor je om duiddelijk te maken wat ik hier precies bedoel.

sdut0.png

Klik eerst op het pijltje (indien die er staat) en klik met de rechtermuisknop op onnodige programma's, klik daarna nog op 'exit' of 'afsluiten' en dergelijke namen.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Aan je PC kwaliteiten zou het niet liggen want die zijn na controlering prima voor GTA San Andreas. Indien je GTA gaat spelen kan je er allereerst al aan denken om programma's als MSN uit te zetten. Verder een probleem wat ik vaak tegen kom als hij opeens enorm sloom loopt is dat Norton Antivirus net aan het updaten is naar een nieuwere versie of dat hij opeens zonder eerst bevestiging te vragen doodleuk begint met het scannen van je PC op Virussen. Ik raad je daarom aan om ook Norton uit te schakelen, indien je dit programma Uberhaubt al hebt. Verder zijn er ook een heleboel programma's die op de achtergrond draaien, deze kan je natuurlijk uitschakelen bij het taakbeheer. Ook kan je deze programma's uitschakelen door allereerst op het streepje rechtsonderin je beeldscherm te kijken, vervolgens zie je hier een lijstje van actieve programma's op de achtergrond. Deze schakel je uit door er met de rechtermuisknop op te klikken en op 'uitscakelen' of op 'exit' of iets dergelijks te klikken. Ik plaats hieronder nog even een screen voor je om duiddelijk te maken wat ik hier precies bedoel.

sdut0.png

Klik eerst op het pijltje (indien die er staat) en klik met de rechtermuisknop op onnodige programma's, klik daarna nog op 'exit' of 'afsluiten' en dergelijke namen.

Hieraan kan het niet liggen, ik heb ook het probleem dat Norton Antivirus (2006 ;) ) soms begint te scannen, maar dan heb je gewoon minder frames per seconde.

-Weet je zeker dat je geen cheats hebt gebruikt, of per ongeluk er één hebt ingetikt, er bestaan namelijk codes die de tijd versnellen of het spel zelf, ik heb ze even voor je opgezocht.

Slower gameplay: SLOWITDOWN of LIYOAAY

Faster gameplay: SPEEDITUP of PPGWJHT

Faster clock: YSOHNUL

Link to comment
Delen op andere websites

Aan je PC kwaliteiten zou het niet liggen want die zijn na controlering prima voor GTA San Andreas. Indien je GTA gaat spelen kan je er allereerst al aan denken om programma's als MSN uit te zetten. Verder een probleem wat ik vaak tegen kom als hij opeens enorm sloom loopt is dat Norton Antivirus net aan het updaten is naar een nieuwere versie of dat hij opeens zonder eerst bevestiging te vragen doodleuk begint met het scannen van je PC op Virussen. Ik raad je daarom aan om ook Norton uit te schakelen, indien je dit programma Uberhaubt al hebt. Verder zijn er ook een heleboel programma's die op de achtergrond draaien, deze kan je natuurlijk uitschakelen bij het taakbeheer. Ook kan je deze programma's uitschakelen door allereerst op het streepje rechtsonderin je beeldscherm te kijken, vervolgens zie je hier een lijstje van actieve programma's op de achtergrond. Deze schakel je uit door er met de rechtermuisknop op te klikken en op 'uitscakelen' of op 'exit' of iets dergelijks te klikken. Ik plaats hieronder nog even een screen voor je om duiddelijk te maken wat ik hier precies bedoel.

sdut0.png

Klik eerst op het pijltje (indien die er staat) en klik met de rechtermuisknop op onnodige programma's, klik daarna nog op 'exit' of 'afsluiten' en dergelijke namen.

Hieraan kan het niet liggen, ik heb ook het probleem dat Norton Antivirus (2006 ;) ) soms begint te scannen, maar dan heb je gewoon minder frames per seconde.

-Weet je zeker dat je geen cheats hebt gebruikt, of per ongeluk er één hebt ingetikt, er bestaan namelijk codes die de tijd versnellen of het spel zelf, ik heb ze even voor je opgezocht.

Slower gameplay: SLOWITDOWN of LIYOAAY

Faster gameplay: SPEEDITUP of PPGWJHT

Faster clock: YSOHNUL

Ik gebruik geen cheats nee.

Om het te controleren heb ik even een New Game gestart, en daarbij heb ik precies

hetzelfde probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet hoor... Misschien zijn je specificaties te hoog ? Laat eens zien!

De gegevens van mijn PC? die heb ik zo gauw niet bij de hand, maar ze liggen iets

hoger dan die van de topicstarter.

EDIT: Ik heb Rockstar gemaild, maar ik vrees dat ik geen antwoord

terug zal krijgen.

Bewerkt: door Silent Thunder
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...