Jump to content

Het Grote Gratis-Game-Download Topic.


MrKooKie

Recommended Posts

Hier gaan we een lijstje bijhouden van alle goede games die gratis op Internet staan, en LEGAAL.

Er zijn geen minumum-eisen, maar denk wel een beetje na over de games die je neerzet.

Laatste Update:

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Okee, ik heb ze erbij gezet.

Kand dit topic trouwens sticky worden? Anders moet ik hem steeds bumpen. :cab:

>>> Door GTA-Sheep: Vooruit dan maar, omdat het dinsdag is<<<

Lol.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

ik zet er maar 2 bij.

maplestory (alleen te openen met ie)

en bots

hier een soort review gemaakt door mij

Maplestory

is een GRATIS 2d mmorpg, je begint als een gewone beginner en moet je op de tutorial island alles onder de knie krijgen. als dat gebeurt is moet je kiezen wat je wilt worden ja kan kiezen uit Mage, warrior, archer en thief. elke soort heeft zijn specaliteiten voor meer info kijk op de site.

Bots.

kijk nu komen we bij de mmorpg dat ik nu momenteel speel.

en nu het verhaal.

het was een tijd van vrede de alledaagse bots(gozers die alles in je comp doen)deden gewoon hun werk en ze onderzochten de vreemde transform daarmee kon je transformeren in een tijdelijk soort nieuwe bot die

veel sneller en sterker waren daarmee kon je klusjes doen in je eentje dat normaal een heel team van bots moet doen. maar op een dag kwamen de virussen(lol)de alledaagse bots werden besmet met het virus en werden virussen. nu moet jij er voor zorgen dat de virussen worden verslagen.

dat was het verhaal nu het echte werk aan het begin moet je kiezen tussen 3 verschillende bots.

de eerste is de patch(alweer lol moet niet gekker worden)een soort van auto die eerst in de mijnen werkten

tot de virussen kwamen toen werden zo opgeleid tot soldaten.

de tweede is surge die waren al van het begin af aan gemaakt voor vechten en doen dat nog steeds.

de derde en de laatste diegenen die ik ben de Ram, zijn aanvalstechnieken zijn afgeken van een insect hij valt met verborgen wapens aan(oftewel transform)en ze zijn speciaal gemaakt voor transform.

de bots verschillen niet veel van elkaar en ze hebben allemaal transforms.

nu de spelmodi als eerste sector mode vecht als een team met andere mensen tegen de virussen in het verhaal.(niet dat je dat zal merken)

vs mode vecht tegen andere bots alleen of met een team.

en als laatste base versus base vecht tegen andere gozers met je troepen en probeer hun basis te vernietigen voor ze jouw basis vernietigen.

dat was het.

meer info op beide sites.

Bewerkt: door Maarten!!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...