Jump to content

GTA Advance


DenkaanHenk

GTA Advance  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Nog kopen ? (zie bericht)

    • Ja
      15
    • Nee
      8


Recommended Posts

Mmm, hier in Kampen(Waar ik woon) ligt nog steeds een GTA Advance exemplaar. Helaas is het bijna nergens meer te vinden, misschien moet je het bij de tweedehands games gaan zoeken, dan kan je nog hoop hebben. Of kijk even naar de posts van VforV en AdvanceGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga echt niet een paar honderd kilometer reizen om GTA Advance te krijgen. 5 KM vanaf mijn huis is een Game winkel die nieuwe en tweede hands games verkopen. Ze beloven al weken dat tie er is maar telkens als ik het vraag is tie er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga echt niet een paar honderd kilometer reizen om GTA Advance te krijgen. 5 KM vanaf mijn huis is een Game winkel die nieuwe en tweede hands games verkopen. Ze beloven al weken dat tie er is maar telkens als ik het vraag is tie er niet.
Je hebt hem toch al? Of zie ik het nu verkeerd? :?
Ik heb hem. Bedankt voor de goede reacties allemaal !
Ik zei hierboven dat ik hem al heb. ;) Ik heb er trouwens veel plezier van !
Link to comment
Delen op andere websites

Ja op de computer maar niet op de Gameboy Advance. Op een Casette vind ik het veel leuker. Kan ik het overal spelen. Dan hoef je je Gameboy Advance alleen op te laden meer niet. :) Maarja ik vind dat die winkel zich niet aan de afspraak houd. Ik heb die meneer nog eens gebeld. Hij zei ik zal er achter aan gaan. En hij zou hem apart leggen en mij opbellen als tie er is. Ik heb er weinig vertrouwen meer in. Omdat tie het al meerdere keren had belooft en ik ben er al een paar keer daarvoor naar toe geweest. Echt jammer. :-(

Vedere reacties hoeft niet. Ik ben er al van overtuigd om hem te kopen. Dus hij kan gesloten worden.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem zou vinden, zou ik hem eventueel wel kopen want het is idd een zeldzaam spel enzo maar het is ontzettend moeilijk te krijgen :-(

En wat voegt dit aan het topic toe ? Zoals je misschien wel in de post boven je kan lezen, zegt DenkaanHenk dat hij geen verdere reacties nodig heeft, en jouw post voegt zelfs niets aan het topic toe! Als je de game echt heel graag wil hebben, dan zal je hem via het internet moeten bestellen. Om een betrouwbare verkoopsite te vinden, raad ik je aan om even hier te kijken. Nu ga ik aan een Global Moderator vragen om dit topic te sluiten, om verder onzinnige berichten te voorkomen.

>>> Door NandroDavids: Topic op verzoek gesloten...bovendien weet DenkaanHenk al zeker dat hij het spel gaat kopen<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...