Jump to content

Welke GTA is tot nu toe echt de beste


Karaev

Welke GTA?  

377 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke vind je beste tot nu toe

    • GTA Vice City Stories
      31
    • GTA Liberty City Stories
      32
    • GTA San Andreas
      115
    • GTA ViceCity
      51
    • GTA III
      10
    • GTA IV
      111


Recommended Posts

Ik heb GTA VC, GTA SA en GTA IV veel gedaan, daarnaast heb ik een klein beetje GTA 1, GTA 2 en GTA 3 gedaan, de rest nog nooit.

Ik heb voor Vice City gekozen, sfeer was goed, en het land was misschien klein, maar niet dat je een kwartier aan het rijden was voor een missie, tevens vond ik Tommy Vercetti een gave personage, die game was vet!

San Andreas heb ik veul meer gespeeld, maar de sfeer was niet zo dat het kon tippen aan VC, missies waren vrij wisselvallig, ineens moest je een truck met cocaine wegbrengen etc. dat past gewoon niet in zijn gangsterrol.

Verder, vond ik de missies die je moest doen van je vrienden het beste(Boyz N The Hood style 8) ).

Qua functies was San Andreas het beste, tunen, kart, vriendinnen, die tevens best lastig konden zijn, kleden zoals je wou, etc.

IV vond ik ook goed, maar de sfeer vond ik het totaal niet hebben, je bent en blijft zo'n arme sloeber, je hebt alleen van die klote appartementjes, en je kon later na niks met je geld doen, missies waren wel weer goed.

Maar voor mij, VC Rulez 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    3

  • GTA-The-Best

    3

  • stano666

    3

  • aznstryker

    2

Ik heb gestemt op: GTA SA

Heb me er heel lang mee vermaakt ^_^

Ik ook,

Zelfs tot op de dag van vandaag vermaak ik me er nog steeds mee.

En dat kan ik van IV niet zeggen :tu:

Helemaal waar! 4 is de eerste gta die verveelt, terwijl de rest megagoed is, erg jammer, de stories, die zouden op de pc uit moeten komen, laat 4 maar zitten!!! Gta4 krijgt van mij een 4, de rest (van de gta's) een 9,5!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet percies welke ik nou echt het beste vind, maar ik kan er wel mijn oordeel over geven:

GTA Vice City: Leuke game. De sfeer is goed, leuke voertuigen en leuke missies. Nadelen: je kan niet zwemmen, weinig keuze uit kleren en de stad is klein. Als je eenmaal de 100% hebt gehaald, heb je het ook wel een beetje gezien.

GTA San Andreas: Het zelfde als Vice City, maar hier zijn de nadelen verbeterd. Ik vind dit spel alleen qua sfeer slecht. Het is echt zo'n 'Hey ik ben een neger, kijk mij nou'-game. Er wordt te veel in gevloekt en dat bevalt me niet.

GTA IV: Goeie sfeer in de stad, het leeft echt. De omvang is goed, niet te groot en niet te klein. De storyline was wel interesant en leuk om te volgen, maar sommige missies waren vrij simpel. Ook hier geldt het zelfde als bij Vice City; heb je eenmaal de 100%, dan is het weer gedaan met de pret.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik trouwens de enige die graphics totaal onbelangrijk vindt? Of nog erger, hoe simpeler hoe beter. Next-gen games raak ik niet aan. :kots:

Nee, beter meer te doen, dan "goeie" graphics, gta4 verveelt veel te snel !!! Hopelijk wordt 5 beter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind GTA SA het leukste, de ruimtelijkheiod is heerlijk, 3 steden met 3 totaal andere sferen. Ik verveel me nooit in deze game met zijn talloze opties en alle soorten voertuigen. Grafisch is SA wellicht geen topper maar ook zeker geen misser! Maar ook voor mij geldt wel dat ik meerdere GTA's kan waarderen al speel ik SA nu wel het meeste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf GTA III, VC, SA en IV gespeeld, waarvan SA veruit het beste is. Maar, ik ga ze allemaal even af.

GTA III was de eerste GTA in mijn bezit en vond ik destijds helemaal geweldig, maar het is in vergelijking met de andere GTA's een beperkt spel. Ook had ik veel last van bugs, zoals dat ik health verloor als ik gewoon van een stoeprand of trap afliep (ik moest altijd springen).

GTA VC had een geweldige sfeer en dit spel heb ik dan ook nog best lang gespeeld toen ik de storyline al af had. Nadelen waren alleen de kleine stad, en dat je nog steeds niet kon zwemmen. Wel zaten er leuke easter-eggs in, en de komst van 2-wielers en luchtvoertuigen vond ik wel eens tijd worden.

GTA IV zat qua sfeer ook goed, en qua graphics en gameplay zeker. Alleen was het jammer dat er buiten de storyline om zo weinig te doen was. Bovendien miste ik de niet-stedelijke gebieden wel eens sinds ik hieraan gewend was in GTA SA. Deze zijn wel een welkome afwisseling op de stad. Een leuke GTA dus, alleen eentje die ik niet zo heel lang gespeeld heb.

En dan GTA SA, de beste. Het feit dat ik deze game van 2005 tot 2008 gespeeld heb zegt al genoeg lijkt me :puh:

De sfeer was heel goed, omdat er door de variatie voor ieders wils wel iets was. De grootte van de map was ook een enorm pluspunt, en de graphics waren toen ook OK.

Met de singleplayer heb ik me een tijd vermaakt, maar de leukste tijd begon toen ik in 2006 MTA en later SA-MP ging spelen. De servers van Mr. Green waren gewoon geniaal en hier heb ik dat het grootse deel van 2007 gespeeld. Maar vergeet vooral de begintijden (2006) niet, toen maps als Airport Dogfight en Destruction Derby nog helemaal de bom waren. Dat zijn de echte klassiekers :)

Kortom een uitstekende singleplayer game, met een nog leukere multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...