Jump to content

Moet je GTA1 installeren om GTA London te spelen?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Moet je GTA 1 geinstaleerd hebben op je pc ?

Als je GTA Londen wil instaleren op je pc ?

Ja, Grand Theft Auto moet geïnstalleerd zijn op je PC, aangezien GTA London 1969 een uitbreiding (add-on) is van Grand Theft Auto. En om GTA London 1961 te kunnen spelen moeten Grand Theft Auto en GTA London 1969 op je PC geïnstalleerd zijn want London 1961 is een uitbreiding op London 1969, wat op zijn beurt een uitbreiding is van Grand Theft Auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren een GTA 1 + GTA Londen Double Pack voor de PC op Bol.com besteld.

Was dat een goede keuze van mij ?

Nee, want die double pack die jij hebt, heb ik ook (van Sold Out) en ik vind er maar niets aan. Er zit niet eens een boekje bij. Ik zou liever de officiële Rockstar editie hebben. Daar zit tenminste een boekje en poster bij. Helaas is deze niet meer in de winkel te vinden en bestellen zou je duur uitkomen (verzendingskosten).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar er zitten toch wel 2 CD-Roms in ?

1 van GTA 1 en 1 van GTA Londen ?

Ja er zitten gewoon 2 CD's in het Pack maar zoals je al kan lezen is er een hoop verandert aan de Offieciele versie die een aantal jaren terug uitkwam. GTA1 lijkt veel op GTA Londen althans in mijn ogen. GTA1 is gewoon gratis te downloaden en in mijn ogen geeft London te weinig vernieuwing om daarvoor dit Pack aan te schaffen. De CD's zitten er dus gewoon beide in alleen zijn ze wat 'gemoderniseerd' zo zullen waarschijnlijk de opschriften op de CD's zelf anders zijn en zoals VforV al zegt geen Handleiding van de game en mischien ook wel geen gebruikkelijke Poster zoals die meestal wel bij GTA's zit. Maar uiteindelijk gaat het om de Game zelf en daar is nog steeds niets aan veranderd en is dus nog steeds in zijn oorspronkelijke staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een paar vragen over GTA Londen wel In het verkeerde Fora maar om er nog een topic voor te openen vind Ik gewoon een beetje onnodig.

Wanneer en waar kun je Saven of opslaan ?

En is GTA Londen een grote stad ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer en waar kun je Saven of opslaan ?

In Grand Theft Auto en GTA London 1969 /-1961 kan je niet saven zoals in GTA2 en de daarop volgende GTA's. Je moet eerst het Player Target halen. Dit is een hoeveelheid geld wat je kan verdienen door missies te doen (zo bekom je het toch het snelst). Als je het Player Target van bijvoorbeeld $1.000.000 behaald hebt verschijnt er op je scherm dat iemand je wil spreken en dat je de rode pijl moet volgen naar die persoon. Je ziet dan een kleine cutscene en daarna ben je terug in het menu (waar je je stats ziet). Nu zie je dat je een volgend hoofdstuk hebt vrijgespeeld. Ofwel kan je afsluiten, want de volgende keer dat je het spel start moet je niet meer van 0 beginnen, ofwel kan je meteen aan het volgende hoofdstuk beginnen. Je moet wel met hetzelfde character spelen de volgende keer, want bij die persoon is je behaalde status opgeslagen. Als je je spel afsluit voordat je een hoofdstuk voltooid hebt, moet je de volgende keer terug van 0 beginnen.

Zie ook:

Over dat 'Sold Out' doublepack, er zitten twee CD's in. De CD van Grand Theft Auto en de CD van GTA London 1969. Dit zijn zeer eenvoudige, blauwe CD's. In GTA The Classics Collection zitten 3 CD's: GTA1, GTA London 1969 en GTA2.

---

En is GTA Londen een grote stad ?

London is best groot, ja. Je hebt er onder meer de beroemde 'Big Ben' en de 'Tower Bridge'. Ook is er een groot park.

Een plattegrond kan je hier bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een paar vragen. Kun Je als Je de missie The Mod Scooter hebt gehaald het spel afsluiten ?

En Blijft het spel dan opgeslagen als Je dat doet ?

En kun Je na deze missie de stad verkennen ?

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een paar vragen. Kun Je als Je de missie The Mod Scooter hebt gehaald het spel afsluiten ?
Ja, want dan heb je 'Chapter One: Boys Will Be Thieves' voltooid. De Crisp Twins zullen zeggen dat Harold Cartwright je wil zien. Volg de rode pijl en je ziet dan een kleine cutscene. Als je een hoofdstuk voltooid hebt wordt het spel dan opgeslagen.
En Blijft het spel dan opgeslagen als Je dat doet ?
Ja. Maar de volgende keer moet je wel met hetzelfde personage spelen waarmee je Chapter 1 voltooid hebt.
En kun Je na deze missie de stad verkennen ?
Ja. Je hoeft niet per sé meteen naar Harold Cartwright te gaan. Je mag dus ook eerst nog rustig de stad verkennen. :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Ik heb gehoord dat GTA London een uitbreidings pakket is van GTA 1.

Maar GTA London is (zoals ik hoor) een totaal nieuwe stad met missie's.

Dan is het toch geen uitbreidings pakket?

Van Johannes47

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, GTA London is gewoon een game die helemaal op zichzelf staat, en is dus geen uitbreidingspakket op GTA 1. Of laten we het zo zeggen: je hebt GTA 1 niet nodig om GTA London te kunnen spelen. ;)

[Edit] Foutje van mij, zie volgende post van mij hieronder...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, GTA London is gewoon een game die helemaal op zichzelf staat, en is dus geen uitbreidingspakket op GTA 1. Of laten we het zo zeggen: je hebt GTA 1 niet nodig om GTA London te kunnen spelen. ;)

Oke, bedankt.

Ik vroeg me al af of het nou een uitbreidingspakket was ^_^

Van Johannes47

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps, ik ben even de fout ingegaan met dit spel. Het is inderdaad wel een uitbreiding op de originele Grand Theft Auto:

Grand Theft Auto Mission Pack #1: London 1969 (of kortweg GTA: London 1969) is een uitbreiding op de originele Grand Theft Auto is. De eerste GTA is dus nodig om deze GTA te kunnen spelen.

Sorry, ik zat dus fout. Meer informatie kun je hier vinden. Voor de duidelijkheid: je hebt GTA 1 wel nodig om GTA London te kunnen spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps, ik ben even de fout ingegaan met dit spel. Het is inderdaad wel een uitbreiding op de originele Grand Theft Auto:
Grand Theft Auto Mission Pack #1: London 1969 (of kortweg GTA: London 1969) is een uitbreiding op de originele Grand Theft Auto is. De eerste GTA is dus nodig om deze GTA te kunnen spelen.

Sorry, ik zat dus fout. Meer informatie kun je hier vinden. Voor de duidelijkheid: je hebt GTA 1 wel nodig om GTA London te kunnen spelen. ;)

Aha!

Ik had het dus wel goed! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...