Jump to content

American Football


justinW

Recommended Posts

American Foorball is wel echt iets voor mij,ik zou het "graag" doen in zegem er zijn er wel de Izegemse "Tribes" ik denk dat ik volgend jaar eens een kans ga slaan :puh: Ander ben ik wel fan van de

Miami Dolphins en de Arkansas Razorbacks ^_^

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Tennessee Titans?

Ze hebben overlaats gewonnen tegen de Dolphins :N

Titans win season opener 17-7 at Miami

The Tennessee Titans rushed for 182 yards and played outstanding defense, intercepting Dolphins quarterbacks three times, to post a season-opening 17-7 victory at Miami Saturday at Pro Player Stadium

Bron

Btw The Dolphins volgende match is op Kerstmis...Mooi kerstgeschenk als ze winnen

DEC. 25 NEW YORK JETS 8:30 PM ESPN

Bron

We love Cheerleaders!

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NASN.

De Titans hebben laatst één van de grootste comebacks ooit gemaakt, tegen de NYG. Ze stonden in de 4th Quarter nog 21-0 achter maar behaalde met 21-23 nog een overwinning. Ik ben voor de Titans omdat ik in Tennessee Chattanooga ben geboren :puh:

De Miami Dolphins zijn ook wel goed ja.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil...met een hit zonder helm heb je al tamelijk veel kans op een hersenschudding,btw dragen je "Rugby" spelers ook geen helm?

Weer wat hartverwarmend nieuws van de Miami Dolphins:

Donnie Spragan Hands Out Books and Bears to Children

----------------------------------------

December 19, 2006 - Miami Dolphins linebacker Donnie Spragan, along with Miami Dolphins Cheerleaders, handed out books and bears to kids at the Lauderhill Mall Library Branch.

The Miami Dolphins Foundation partnered with the Broward Public Library Foundation as the presenting sponsor of Broward County Public Library’s Books ‘n’ Bears. Over 850 pre-school children, ages 2 to 4, enrolled in childcare centers in disadvantaged neighborhoods were invited to attend holiday parties at libraries throughout the county.

Each child received a new bear and book to commemorate their visit, in most cases the very first bear and book they could call their own.

Bron miamidolphins.com

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...