Jump to content

Waar vind ik een tank?


Miek

Recommended Posts

Dit heb ik ook ooit eens gevraagd in dit topic. Je kan hem vinden op een eilandje in San Andreas (Chapter 1: Mandarin Mayhem), naast de Golden Gate-achtige brug (Gant Bridge in GTA San Andreas). Ook dit is een Kill Frenzy. Je kan gewoon op het donkere gedeelte van het water lopen om zo naar de Tank te rijden/stappen. De brug ligt richting Oosten (rechts) op de map.

gta1tankcopynv2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 1 maand later...
Srry dat ik bump (correct me if i am wrong) maar waar is de tank te vinden in Liberty City ??

Jorin97 :cya:

Ik weet niet zeker of de tank al in Liberty City te vinden is. Ik zal even men GTA I opstarten en het voor je opzoeken.

Edit: Ik dacht dat de tank enkel in San Andreas te vinden was, maar na onderzoek ben ik erachter gekomen dat hij wel degelijk in Liberty City te vinden is. Je vindt hem op de coördinaten '99,48'. Dit is op het tweede eiland. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

In het tweede hoofdstuk van Liberty City (Heist Almighty) vind je er zelfs twee. Ze staan naast elkaar op Law Island (het kleinere eiland in het noordoosten), maar je kunt er alleen komen via een doorgang vanuit Kings. Zie screen:

post-536-1195146546.jpg

Ter aanvulling van Svenies post: de tank die hij noemt staat in een afgesloten kooi. Ik heb geen flauw idee wanneer je erbij kunt. Deze Tank staat overigens in Fort Law, zie hier een screen:

post-536-1195146644.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen flauw idee wanneer je erbij kunt. Deze Tank staat overigens in Fort Law, zie hier een screen:

Als ik het me goed herinner kan je met een politiewagen gewoon naar binnen rijden en de tank pakken. Misschien moet de sirene aan staan, maar dat weet ik niet zeker, wel weet ik nog dat ik het irritant vindt dat je op die stukken niet kan zien of er agenten op je schieten... :puh:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...