Jump to content

GTA2 download graphics fout


YoZ123

Recommended Posts

Ik heb de download van gta2 opgehaald, en krijg een graphics fout, als ik de manager start en als ik de game start krijg ik 1 seconden geluid en zwart beeld :N . Er staat: No suitable graphics cards could be found

Ik lees overal dat je een update moet ophalen voor dat soort problemen, maar ik heb een NVidia 6600 LE (256 mb) videokaart :? Dit is dan toch niet nodig?? :? Ik wilde het spel hebben voor een toekomstige lanparty, maar alsie toch niet werkt...

Ik heb trouwens ook al geprobeert manager en gta2.exe te draaien onder 'compatibleliteits modus' ofzo, nog steeds zonder enig result :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo en welkom! Ik heb vernomen dat het ook kan zijn dat je een te oude versie hebt van windows, of het kan ook zijn dat je computer onder een ander besturingsprogramma werkt dan windows. Als een van de twee het geval is, kan je best naar een winkel gaan (best mediamarkt) om een cd-rom te kopen waar het bestuurprogramma mee te installeren is!

In ieder geval veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kan het een keer in veilige modus proberen... maar dat levert niets op, want je wil niet altijd in veilige modus spelen...

Het kan zijn dat je nog wat drivers moet installeren voor je videokaart, als het goed is heb je ergens een CD met, Driver & Utilities erop. Douw die in je PC en druk op "Drivers".

Als dit nog niet werkt kan je hem opnieuw installeren, of je moederbord is slecht (kan geen oude spellen draaien)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...