Jump to content

Missie hulp


maurice2

Recommended Posts

Hallo, wil iemand mij helpen met die missie van de rode telefoon van de Zaibatsu corp. ? Het lukt me maar niet.

Wil iemand mij wat tips geven aub? :?

Hangt ervan af over welke missie je het hebt, want er zijn meerdere rode telefoons. En de Zaibatsu komen ook in de drie Districts voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de titel van dit topic te zien, gaat het over de Zaibatsu in het Downtown District. Nu hebben we nog de keuze uit 2 missies. De missie Armored Cars! of de missie Bank Van Theft!

Armored Cars!

In deze missie moet je voor Trey Welsh 2 gepantserde wagens opblazen. Het grootste probleem is natuurlijk dat ze gepantserd zijn, en je ze dus niet met wapens kunt vernielen. Wat een oplossing kan bieden, is een Bombshop! Laat je wagen (het liefst een snelle) uitrusten met een bom en rij naar de eerste gepantserde wagen. Je kan deze best even blijven volgen, todat hij voor een rood verkeerslicht komt te staan. Als dit het geval is, zet dan snel jouw wagen tegen de gepantserde en laat je bom afgaan. Zorg nu dat je snel een volgende wagen hebt, en herhaal het voorgaande proces. Mission passed! $60.000

Bank Van Theft!

In deze missie moet je een Bank Van stelen. Rij naar de aangeduide locatie en wacht tot een bewaker de Van is ingestapt. Loop nu snel naar de Van toe en trek de chauffeur eruit. Nu moet je naar een plek rijden, om de Van af te leveren. Dit zal niet zo gemakkelijk verlopen, want de Yakuza zit achter je aan. Probeer hen zoveel mogelijk te ontwijken en je haalt de aangeduide plek met zo min mogelijk schade. Nu krijg je de opdracht om alle overblijvende Yakuza te vermoorden. Rij niet recht op hen af, maar met kleine bochtjes, want sommige hebben een Rocket Launcher. Als ze allemaal dood zijn, zijn alle missies van de Zaibatsu voltooid. $60.000

Succes ermee. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Die rode missie/telefoon in de Industrial district van de zaibastu is leuk + makkelijk.

Je moet gwn van tevoren bij de meest nabije max paint een snel-accelererende auto parkeren.

Dan kan je snel van de politie, S.W.A.T., Special Forces of Army afkomen.

Ik zet dan meestal de Stinger die in Narrayana staat in de max paint in Escobar. :)

En nog een tip: Begin onrust te zaaien in de buurt van de garage waar je hem heen moet brengen. :puh:

Bewerkt: door hardcore_bob
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...