Jump to content

Wat moet ik bij die 2 mannen doen in de missie:To Victor, the Spoils


jimbof1

Recommended Posts

Beste Gta forum,

Ik ben de halve dag bezig met die missie van loise maar weet niet hoe dat moet ik heb ze neergeschoten en bij gestaan maar niks werkt :? weten jullie hoe deze missssie moet? :) gr Jim

Hey Jimbof1, welkom op het forum :cya:

In de missie to Victor, the spoils krijg je de zaken van Marty in handen, de empire buildings dus. Victor zegt dat dit niks voor hem is maar Louise haalt hem toch over. Eerst moet je naar Sunshine Garage rijden waar twee mannen je opwachten. Deze moeten meekomen, en hiervoor heb je dus een vierpersoons voertuig nodig dat daar geparkeerd staat als je er nog geen 1 had. Nu moet je naar marty's kantoor rijden. Vermoord de bewakers, en vermoord de overige mensen in het gebouw. Doe dit ook bij de andere gebouwen. Mission Passed, en je kan nu empire buildings veroveren!

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Hey 'Jimbof1', dat is niet zo mooi dat je niet verder kunt, maar bovenaan het forum zie je ook een knopje 'Walktrough' staan en als je dan even verder had kunnen zoeken dan was je vast en zeker op 'deze' beschrijving uitgekomen, ik stel voor dat je die eerst leest en als dat nog niet lukt kan je deze uitleg proberen die ik je nu persoonlijk uit mijn hoofd uit ga leggen. Louise stelt voor dat je Marty zijn taken over gaat nemen; rij eerst naar Sunshine cars, daar moet je de leden van de gang recruiteren dit doe je met de 'Right.gif' + 'Upbutton.gif'. Je moet dan de mannen van Marty vermoorden bij zijn kantoor, dan ga je nog naar een ander gebouw, dan moet je naar binnen; en als je daar de inboedel kapot hebt gemaakt krijg je nog uitleg voer de Empire Building functie, want dat is vanaf nu mogelijk. Verder kun je de locaties op de radar vinden, dat lijkt me zelf ook niet zo een probleem, mocht het echt niet lukken dan kun je jouw savegame posten en aanvragen in het 'Savegame Aanvraag'- topic in dit subforum. Veel succes en veel plezier bij de vervolg missies! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 years later...

Hey 'Jimbof1', dat is niet zo mooi dat je niet verder kunt, maar bovenaan het forum zie je ook een knopje 'Walktrough' staan en als je dan even verder had kunnen zoeken dan was je vast en zeker op 'deze' beschrijving uitgekomen, ik stel voor dat je die eerst leest en als dat nog niet lukt kan je deze uitleg proberen die ik je nu persoonlijk uit mijn hoofd uit ga leggen. Louise stelt voor dat je Marty zijn taken over gaat nemen; rij eerst naar Sunshine cars, daar moet je de leden van de gang recruiteren dit doe je met de 'Right.gif' + 'Upbutton.gif'. Je moet dan de mannen van Marty vermoorden bij zijn kantoor, dan ga je nog naar een ander gebouw, dan moet je naar binnen; en als je daar de inboedel kapot hebt gemaakt krijg je nog uitleg voer de Empire Building functie, want dat is vanaf nu mogelijk. Verder kun je de locaties op de radar vinden, dat lijkt me zelf ook niet zo een probleem, mocht het echt niet lukken dan kun je jouw savegame posten en aanvragen in het 'Savegame Aanvraag'- topic in dit subforum. Veel succes en veel plezier bij de vervolg missies! Applaus.gif

Hoi ik heb die missie ook maar als ik pijltje rechts en boven doe staan die twee omgekeerd maar komen die nie mee wil je me helpen groetjes ik heb een ps2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...