Jump to content

Probleem met de Rockstar Classics versie


HenkDePoema

Recommended Posts

Volgens mij moet de GTA2 versie ook gewoon geïnstalleerd worden, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedownload heb. Waarschijnlijk moet je gewoon opgeven waar je Grand Theft Auto wilt installeren. Heb je geprobeerd een locatie op te geven?

Zie ook de instructies op de downloadpagina:

  • After downloading Grand Theft Auto, double-click on the file (GTAInstaller.exe).
  • The Install program will start; follow the on-screen install instructions and choose where you would like to install Grand Theft Auto.
  • Grand Theft Auto will then be installed and a program group created for you in "START > PROGRAMS > Rockstar Games > GTA".
  • You will NEED to run "GTA Settings" from the Program Menu BEFORE running the game for the first time.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jeroen_batman

    5

  • HenkDePoema

    3

  • Pennywise The Clown

    2

  • NickyHendriks

    2

Volgens mij moet de GTA2 versie ook gewoon geïnstalleerd worden, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedownload heb. Waarschijnlijk moet je gewoon opgeven waar je Grand Theft Auto wilt installeren. Heb je geprobeerd een locatie op te geven?

Zie ook de instructies op de downloadpagina:

  • After downloading Grand Theft Auto, double-click on the file (GTAInstaller.exe).
  • The Install program will start; follow the on-screen install instructions and choose where you would like to install Grand Theft Auto.
  • Grand Theft Auto will then be installed and a program group created for you in "START > PROGRAMS > Rockstar Games > GTA".
  • You will NEED to run "GTA Settings" from the Program Menu BEFORE running the game for the first time.

Ik zal strax een screenie posten van wat ik krijg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hey iedereen,

Ik heb GTA via de R* site gedownload, en ik heb het al een keer gespeeld, maar sindsdien als ik GTA wil spelen krijg ik de melding dat Grand Theft Auto niet meer werkt. :N

Kunnen jullie me helpen? (Ik heb vista, weet niet of dit nuttige informatie is :puh: )

Alvast bedankt, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik heb GTA via de R* site gedownload, en ik heb het al een keer gespeeld, maar sindsdien als ik GTA wil spelen krijg ik de melding dat Grand Theft Auto niet meer werkt. :N

Kunnen jullie me helpen? (Ik heb vista, weet niet of dit nuttige informatie is :puh: )

Alvast bedankt, :cya:

Ik weet niet of het kan helpen, maar je kan eens proberen het programma als administrator uit te voeren, dit doe je door met je rechtermuisknop op het .EXE bestandje te klikken en daarna 'Als administrator uitvoeren' aanklikken.

Wanneer dit niet werkt kan je natuurlijk Grand Theft Auto eens herinstalleren, en wanneer dit niet werkt kan je de compatibiliteitsmodus aanpassen. Dit doe je door met je rechtermuisknop op het .EXE bestandje te klikken, 'Eigenschappen' te selecteren, het tabblad 'Compatibiliteit' te nemen en daar de compatibiliteitsmodus op Windows 98 zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA werkt wel vaker slecht onder vista, ik heb hetzelfde probleem gehad... alles nagelopen op nieuw ingesteld maar het wou niet werken. Toen ik later xp weer instaleerde waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb de CD van Sold Out, maar als ik op AutoRun klik, druk ik op Install, en verder niets.

En op sold out klikken dan staat er install game, maar ik wacht 8 uur, en sold out blijft draaien,, hoe dat te verhelpe

Denk dat je beter de laatste versie (van Rockstar Classics) kan downloaden. Ik heb ook nog de Sold Out versie (met GTA London erbij). Ik zou eerst eens proberen met de Rockstar Classics download versie. Dan kan je trouwens ook zonder CD spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb de CD van Sold Out, maar als ik op AutoRun klik, druk ik op Install, en verder niets.

En op sold out klikken dan staat er install game, maar ik wacht 8 uur, en sold out blijft draaien,, hoe dat te verhelpe

Denk dat je beter de laatste versie (van Rockstar Classics) kan downloaden. Ik heb ook nog de Sold Out versie (met GTA London erbij). Ik zou eerst eens proberen met de Rockstar Classics download versie. Dan kan je trouwens ook zonder CD spelen. ;)

Maareh, als ik klik op autorun, staat er: Install Settings Quit

Ik klik op install, en dat schermpje verdwijnt, als ik mijn computer uit wil doen, staat er opeens het sechermpje van de installatie :S.

Hoe dit te verhelpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Hmz, misschien moet je je Windows 95 computer van zolder halen,

Windows XP en Vista werkt ie niet zo lekker op, maaree zowiezo hoezo GTA 1? GTA 2 is toch ook Free te krijgen? :D

Misschien vinden hun het spel leuker, ik heb ook liever GTA 1 dan GTA 2. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hmz, misschien moet je je Windows 95 computer van zolder halen,

Windows XP en Vista werkt ie niet zo lekker op, maaree zowiezo hoezo GTA 1? GTA 2 is toch ook Free te krijgen? :D

Euh dat klopt niet helamaal wat je zegt ik speelde grand theft auto altijd al op xp en hij werkte perfect.

Maar het probleempje dat gta na een keer spelen niet meer werkt is volgensmij al veel bekend bij vista.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

het programma kloont zich steeds.

en als ik het wil instaleren moet ik het ergens plaatsen.

als ik iets kies blijft hij hangen en kloont hij zich zelf!

wat moet ik dan doen??

heb xp pro 2006 en 2001!

Bewerkt: door haqa
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb onlangs gta 1 gedownload via de rockstar gta classics site. Maar hij hapert vaak als ik hem speel en soms loopt ie vast en valt de pc uit en vlak daarvoor zie ik een blauw scherm met tekst op mijn pc. Ik heb hem wel laten opstarten met windows 2000.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...