Jump to content

[2006] De uitslag!


Lantyz

Recommended Posts

GTAForum presenteert de uitslag van de



GTAForum Awards 2006

De categoriën zijn verdeeld over vier onderdelen. In ieder onderdeel vinden de winnaars hun badge. Deze badge kwam als beste uit de bus in het Award Badge stemtopic, en is gemaakt door Arjen. Uiteraard mogen alleen de winnaars deze troffee dragen.

post-536-1167492560.gif

Beste van de ledengroepen

post-536-1167492628.gif post-536-1167492648.gif post-536-1167492673.gif post-536-1167492697.gif

Uitzonderlijke kwaliteiten

post-536-1167492753.gif post-536-1167492806.gif post-536-1167492972.gif post-536-1167493158.gif

post-536-1167493222.gif post-536-1167493236.gif post-536-1167493251.gif post-536-1167563007.gif

Grand Theft Auto fanaten



post-536-1167493875.gif post-536-1167493887.gif post-536-1167493956.gif

post-536-1167493969.gif post-536-1167493985.gif post-536-1167493992.gif

Site, forum & wiki

post-536-1167494176.gif post-536-1167494184.gif post-536-1167494212.gif post-536-1167494234.gif

post-536-1167494265.gif post-536-1167494284.gif post-536-1167494303.gif post-536-1167494309.gif

De exacte uitslag kun je vinden in het stemtopic, waarvan de poll nu in te zien is. Zoals je ziet, was het bij een aantal categoriën heel erg spannend en hebben we zelfs een gedeelde eerste plek bij 'beste uitspraak'.

De prijzen



Naast eeuwige roem en een badge is er voor de winnaars ook nog een forumgerelateerd aardigheidje, die je hier in een lijst kunt nalezen.

  • Preddy > Superlid & Wikilidmaatschap
  • Pietje II > Megalid
  • Summerbase > Moderator van GTA Vice City Stories
  • Dutchy3010 > Global moderator
  • PizzaTonno > Superlid
  • TheGuardian > Megalid
  • VforV > moderator van GTA IV, screen naar eigen keuze op als PotW op WikiGTA
  • need my speed > Extra inboxruimte
  • 8-Ball > Extra inboxruimte
  • Baffie > Extra inboxruimte
  • bradleyh > Pinned topic in Modding naar keuze
  • Arjen > Pinned topic in Graphics naar keuze
  • Watskeburt > PotW op WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Arjen

    3

  • need my speed

    3

  • NandroDavids

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, de uitslag is binnen. Ik heb dus ondanks alle verwachtingen toch met een nipte voorsprong de titel Beste VC kenner 2006 gekregen. Bedankt iedereen die op mij gestemd heeft.

Alle andere winnaars ook bedankt, en in het bijzonder SummerBase, volgensmij heeft hij bijna net zoveel gewonnen als GTA-sheep vorig jaar, extra gefeliciteerd, ik zag je wel eens in het VCS preview topic, maar dat het zó'n uitwerking zou hebben? Gefeliciteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, de uitslag is binnen. Ik heb dus ondanks alle verwachtingen toch met een nipte voorsprong de titel Beste VC kenner 2006 gekregen. Bedankt iedereen die op mij gestemd heeft.

't Scheelde inderdaad niet veel met de anderen. :schater:

Het verbaast me nog steeds dat ik wordt gekozen als 'Beste Graphicus', omdat ik al een lange tijd niets meer heb ontworpen. Dat komt o.a. door de beoordeling op het forum en ik ben bezig met grotere werken en websites.

Maar toch vet.. Danku leden, danku zeer!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat idee had ik ook best wel. Ik wil hem in 2007 graag weer winnen, daar ga ik m'n best voor doen.

Vorig jaar had ik volgensmij een voorsprong van 67-15=52 stemmen op de nummer twee. Dat is nu 49 stemmen, dus de nek-aan-nek-race is begonnen voor 2007. Wat mij betreft gaan we ervoor vanaf 1-1 tot 31-12.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen van harte gefeliciteerd! _O_

Bij sommige categoriën valt wel te zien dat het op het randje was, maar uiteindelijk zijn de winnaars dan toch gekozen. Het is echt super om te zien dat bijvoorbeeld Preddy naast superlid WikiGTA-member is geworden. Ook SummerVisje van harte gefeliciteerd, vijf awards en jouw potentie zijn meer dan reden genoeg om jou te promoveren tot moderator. Ook Jet (Dutchy3010) van harte gefeliciteerd, nog maar net moderator en dan al meteen tot beste moderator uitgeroepen worden zegt toch wel heel wat. Nu ben je global moderator; dat betekend toch niet meer warns voor mij hè? :puh: Ook Baffie wil ik nog even feliciteren met zijn award voor 'beste VC kenner'. Naar mijn mening ben je gewoon dé VC kenner, jij weet er zo ontzettend veel vanaf dus ik vind het zo gek nog niet. Voor de rest iedereen van harte gefeliciteerd, jullie verdienen het evenveel. :bier:

Tevens iedereen bedankt die op mij gestemd heeft als 'beste superlid'. :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft gaan we ervoor vanaf 1-1 tot 31-12.

That's the spirit. :D

__

Mijn hartelijke felicitatie's aan iedereen die een award heeft gewonnen. :bier: daarbij natuurlijke de behoorende promotie's, die ik iedereen van harte gun.

SummerBase natuurlijk, fantastisch al die awards die je hebt gewonnen.. en wat zei ik ookalweer? nouja ik had eigelijk gedacht dat je G-mod zou worden maar met mod kom ik al aardig in de buurt.. en jij nog denken dat 't hoogstens om extra inbox ruimte zou gaan. :puh: (als je al wat zou winnen, waar je in je nuchterheid niet eens serieus rekening mee hield)

Dan Dutchy3010, gefeliciteerd meid! :puh: Voor mij is 't wel bijzonder, ik kan me nog herrineren dat je toen je hier net was mij naar het princiepe van SL en ML vroeg.. dat hoef ik je nu niet meer uit te leggen. :D Je bent uitgegroeid tot een door mij en vele andere gewaardeerd lid, als G-mod zal je het zeker heel goed doen. :Y

TheGuardian vroeger toen je nog Slimmeke heette hadden we weleens contact.. en hadden we 't een beetje over 't SL worden wat je uiteindelijk ook bent geworden en nu zelfs ML. Een sfeermaker pur sang, het forum zal echt een stuk saaier zijn zonder jouw aanwezigheid.

Baffie, we hebben elkaar volgens mij nog nooit gesproken.. volgens mij zelfs niet gewoon op 't forum in een quote ofzo.. Desalniettemin heb ik groot respect voor jouw GTA kennis, als GTA VC kenner ben je vooral bekend maar in de tijd dat je ook regelmatig postte in 'GTA III Quiz' en 'San Andreas Quiz' kon ik goed merken dat je een absolute GTA kenner bent. Gefeliciteerd! :bier:

Verder aan iedereen een fijne laatste-dag-van-2007-dag toegewenst. :bier::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik uiteraard ook. Ik was 2e voor Beste lid. Vindt ik toch wel een prestatie voor een naab zoals ik. Maar iedereen gefeliciteerd. Ik gun het iedereen. en vooral Preddy, die Aardige pik heeft me verslagen. _O_ _O_

~Whoop

Link to comment
Delen op andere websites

Het zit me weer eens niet mee he. Weer geen één award, hopelijk zal dat volgend jaar anders worden. :puh:

In ieder geval een dikke proficiat voor alle winnaars, geniet van jullie beloningen. :bier::tu:

Ik kan met mee praten Dizzee. :puh:

Ook niemand had gestemt voor mij :puh:

Achja, ik ben tevreden zoals ik ben op dit forum.

By the way, mooie award banners..

En iedereen gefeliciteerd!

--------------------------------------

Effe een snelle post, want ik ga me nu weer voorbereiden op oud en nieuw.

Gelukkig nieuwjaar aan iedereen alvast, Cya!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Het zit me weer eens niet mee he. Weer geen één award, hopelijk zal dat volgend jaar anders worden. :puh:

In ieder geval een dikke proficiat voor alle winnaars, geniet van jullie beloningen. :bier::tu:

Zullen we een club oprichten Dizzee...? Toelatingseis: Minstens 5 nominaties in 2 jaar Forum Awards, maar geen Award gewonnen... :D

In vergelijking met vorig jaar heb ik het qua nominaties beter gedaan, want vorig jaar had ik 2 nominaties, ditmaal 3 en met de nominaties van Sportkenners erbij zelfs 5. Maar goed, het mocht allemaal niet baten, want de leden hebben gesproken en er blijken toch wat betere leden rond te lopen. Nou ja, uiteindelijk spreekt er ook wel waardering uit mijn Moderatorschap, dus ik mag absoluut niet klagen lijkt me. Ik ga er het komende jaar weer gewoon voor en dan zien we wel wat er uit gaat komen...of niet :puh:

Uiteraard wil ik ook alle winnaars feliciteren met hun bepaalde prijzen, een aantal even in het bijzonder.

Arjen >> Je zegt zelf dat het je verbaasde dat je hebt gewonnen, maar mij eigenlijk niet. Je bent echt de beste graphicus van het Forum en dan maakt het niet uit of je nog veel designs op het Forum laat zien om de leden daarvan te overtuigen. Ik loop toch ook met genoeg reclame rond in mijn signature...? :D

Dutchy3010 >> Nog geen jaar op het Forum en nu al één van de Global Moderators. Maar de leden hebben gekozen en dan is het een logische keuze om de beste Moderator te promoveren tot Global Moderator. Het gebeurde verleden jaar al met .Levi., weliswaar een tijdje na de Awards maar toch, en nu is het jouw beurt. Mijn stem had je dit keer niet, maar dat kwam geloof ik omdat ik zelf was genomineeerd ... :engel: ... maar dat betekent absoluut niet dat ik je niet steun. Integendeel zelfs, ik vind het echt knap dat je dit zo snel hebt weten te presteren. ;)

Nogmaals aan alle winnaars: Hartelijk gefeliciteerd met de overwinning(en) en geniet van de eer!

Edit >> Ik zou het haast vergeten...bedankt voor de top-organisatie, Lantyz en PatrickW! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...