Jump to content

[2006] De uitslag!


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Arjen

    3

  • need my speed

    3

  • NandroDavids

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beetje laat... maar beter laat naar nooit...

Door wat opschudding is men mening nog steeds het zelfde gebleven. Jullie hebben het allemaal verdiend. Ook al bleek ik dit vannacht niet echt te vertonen. Maar hier gaan we verder niet op in. Jet gefeliciteerd meid met je paarse functie. En Summerbase... voor jou heb ik mijn fora's afgestaan. ;) Ik weet zeker dat je het even goed zal doen dan mij, zelfs nog beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaa! Alweer 'Beste GTA Classic kenner'! :D Op naar de 3de keer (in 2007 dus)! :) Iedereen gefeliciteerd. :D

Heb jij het vorig jaar ook gewonnen?

Wie zijn er nog meer die dit jaar in dezelfde categorie weer hebben gewonnen?

Ik ga eens proberen voor volgend jaar de strijd aan te gaan met de winnaar van de Beste GTA Classic kenner, nu ik GTA Advance heb, moet dat toch wel lukken hoop ik. Nogmaals iedereen bedankt die op mij gestemd heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zijn er nog meer die dit jaar in dezelfde categorie weer hebben gewonnen?

Dat kun je zelf natuurlijk ook even opzoeken. De uitslag van vorig jaar is namelijk ook nog altijd op het Forum te vinden: *KLIK*.

Ik heb de uitslag die daar te vinden is even vergeleken met vorig jaar en hieronder zie je de categoriën die 2 x op rij zijn gewonnen door dezelfde persoon:

  • Awards Badge >> Net als vorig jaar bleek Arjen dit jaar opnieuw de mooiste badge te hebben ontworpen.
  • Mooiste signature >> Ook hier was Arjen weer de beste.
  • Beste graphicus >> Jawel, het wordt eentonig :puh: Ook in deze categorie was het Arjen die werd uitgeroepen tot winnaar.
  • Beste Classic GTA-kenner >> Zoals need my speed al meldde: Hij heeft deze categorie 2 x op zijn naam geschreven.
  • Beste GTA III-kenner >> Al 2 jaar op rij is deze categorie door 8-Ball gewonnen.
  • Beste Vice City-kenner >> Die weet je zelf vast ook wel. Niemand minder dan Baffie blijkt al 2 jaar de beste Vice City-kenner te zijn.
  • Beste GTA-modeller >> Ook Bradley H. heeft al 2 jaar op rij de eer om zich als winnaar te laten kronen in één van de categoriën, beste modeller dus.

Dat waren ze Baffie. Je bent dus niet uniek met je 2 Awards, maar knap blijft het natuurlijk wel. Op naar de 3e neem ik aan... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat Beste GTA Classic modder er niet meer bij staat (vorig jaar wel), anders had ik die ook voor de 2de keer op rij kunnen winnen. :) Tot nu toe hebebn alleen maar Mega leden de awards 2 keer op rij gewonnen. :puh:

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste GTA III-kenner >> Al 2 jaar op rij is deze categorie door 8-Ball gewonnen.

Tot nu toe hebebn alleen maar Mega leden de awards 2 keer op rij gewonnen. :puh:

8-Ball is inmiddels geen Megalid meer, dus die bewering klopt niet helemaal. Voor de rest zijn het inderdaad allemaal Megaleden, maar dat is ook niet zo gek: Als je 2 jaar op rij een Award wint moet het ook wel gek lopen als je nog niet zo ver bent gepromoveerd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen van harte gefeliciteerd!!! (Het begint wat eentonig te worden, niet?)

Dit is de eerste keer dat ik de GTAforum awards heb meegemaakt, (wie weet word ik ooit nog een genomineerd, wie weet)

De meesten hebben ook zeer terecht de award gewonnen.

Dit is een zeer leuk cadeau om het nieuwe jaar morgen mee in te gaan.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de uitslag die daar te vinden is even vergeleken met vorig jaar en hieronder zie je de categoriën die 2 x op rij zijn gewonnen door dezelfde persoon:

[*] Awards Badge >> Net als vorig jaar bleek Arjen dit jaar opnieuw de mooiste badge te hebben ontworpen.

[*] Mooiste signature >> Ook hier was Arjen weer de beste.

[*] Beste graphicus >> Jawel, het wordt eentonig :puh: Ook in deze categorie was het Arjen die werd uitgeroepen tot winnaar.

Muhuhaha.. No one can beat me. :puh: Volgend jaar zal ik ook mijn best doen om deze titels weer onder mijn naam te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kun je zelf natuurlijk ook even opzoeken. De uitslag van vorig jaar is namelijk ook nog altijd op het Forum te vinden: *KLIK*.

Ik heb de uitslag die daar te vinden is even vergeleken met vorig jaar en hieronder zie je de categoriën die 2 x op rij zijn gewonnen door dezelfde persoon:

  • Awards Badge >> Net als vorig jaar bleek Arjen dit jaar opnieuw de mooiste badge te hebben ontworpen.
  • Mooiste signature >> Ook hier was Arjen weer de beste.
  • Beste graphicus >> Jawel, het wordt eentonig :puh: Ook in deze categorie was het Arjen die werd uitgeroepen tot winnaar.
  • Beste Classic GTA-kenner >> Zoals need my speed al meldde: Hij heeft deze categorie 2 x op zijn naam geschreven.
  • Beste GTA III-kenner >> Al 2 jaar op rij is deze categorie door 8-Ball gewonnen.
  • Beste Vice City-kenner >> Die weet je zelf vast ook wel. Niemand minder dan Baffie blijkt al 2 jaar de beste Vice City-kenner te zijn.
  • Beste GTA-modeller >> Ook Bradley H. heeft al 2 jaar op rij de eer om zich als winnaar te laten kronen in één van de categoriën, beste modeller dus.

Dat waren ze Baffie. Je bent dus niet uniek met je 2 Awards, maar knap blijft het natuurlijk wel. Op naar de 3e neem ik aan... :D

Volgensmij ben ik wel de enige die de badge ervan nog onder m'n naam heeft staan. Ik ben benieuwd of ik hem volgend jaar voor de derde keer win, en als dat zo is, wie dat nog meer hebben van degenen die al twee keer op rij gewonnen hebben.

Het zijn dus:

1. Arjen

2. need my speed

3. 8-Ball

4. Baffie

5. Bradley H

Volgend jaar moeten deze personen dus het meest hun best gaan doen om zo de trilogie compleet te maken. En ik ga proberen nms van de troon te stoten qua beste classics kenner, dus dat kan spannend worden, vooral de laatste maanden.

Ik kan wel zeggen dat ik uniek ben met de voorsprong op de nummer twee die ik beide keren had...

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeleciteerd iedereen! Ik heb de uitslag eigenlijk al lang gezien maar ik had niet veel tijd om iedereen te feleciteren. Ik ga nu niet zo uitbundig feleciteren aan iedereen die een Award heeft gewonnen. Ikzelf heb ook een nominatie gekregen en ben daar héél trots op. Ik werd genomineerd voor de Beste Signature. Dit onderwerp is gewonnen door Arjen (wie nog 2 Awards heeft :*D ). Ik hun het Arjen voor 100%. Natuurlijk ook alle andere Award-winnaars ;) . Ik heb toch op meerendeels van deze mensen gestemd en blijkbaar hebben ze ook een Awardje gekregen. Verder wens ik iedereen nog een leuk 'forum-leven' en een gelukkig nieuwjaar!

>>> Door GTA-Sheep: Misschien nog leuk om te vermelden dat jij degene was met de meeste genomineerde signatures in de voorrondes. 1 ging er door van je, maar voor hetzelfde geld waren het er 3 geweest :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...