Jump to content

[2006] De uitslag!


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Arjen

    3

  • need my speed

    3

  • NandroDavids

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iedereen van harte gefeliciteerd met zijn overwinnig natuurlijk :klap::) , maarruh, het valt me wel tegen dat juist op de ABN-troffee [sic] badge het woord troffee [sic] fout wordt gespeld. Het is namelijk trofee :Y

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Zukovsky zei in TWINE:"Congratulate them!"

Gefeliciteerd allemaal!

Preddy > Ken ik niet echt, maar volgens mij post hij wel goed.

Pietje II > Beste 'knul' van harte gefeliciteerd met je promotie! Als er één is die het verdient dan ben jij het! Veel succes met je werk op WikiGTA en natuurlijk Keep on Posting (KOP) :klap:

Summerbase > SB, jij ook gefeliciteerd met je vele prijzen! Ga zo door en blijf MTA spelen! :D (MR. Green) :puh:

Dutchy3010 > Ook jij gefeliciteerd! Na al het kabaal heb je jezelf toch bewezen!

PizzaTonno > Kaaspizza, right? Heel soms zie ik je, en je post leuk, gezellig! Ook jij gefeliciteerd!

TheGuardian > De habbo fan! (of niet meer?) Je post altijd heel gezellig en vaak. Ook jij hierbij gefeliciteerd met je promotie!

VforV > Ken je niet héél goed, maar als ik je zie post je heel leuk! Bij deze ook gefeliciteerd met je promotie!

need my speed > Van vroeger kende ik je vaag, maar geen idee waarvan. Het zal wel zo zijn, dus gefeliciteerd!

8-Ball > De Paarse-Ball! Post vaak, leuk, gezellig, goed. En speelt MTA! Wat een bofkont. Ook jij gefeliciteerd met je Extra inboxruimte. ^_^

Baffie > Dé VC kenner, soms kom ik in de VC subforum, omdat ik ook VC aan het spelen ben (was). Jij weet echt álles van GTA VC af. Jij ook gefeliciteerd met je Extra inboxruimte! ;)

bradleyh > De moddeler! Zie je wat minder dan andere keren, maar toch gefeliciteerd!

Arjen > Arjen, één van de beste Graphicus! Ook jij gefeliciteerd met je keuze!

Watskeburt > Geen idee wie je bent, en ik zie niemand op de lijst behalve watskeburt?.

Edit: Blijkbaar was het dus een screenshot. Domme felicitatie, want ik heb zelf ook op Watskeburt gestemt. _O_

Gefeliciteerd iedereen! ^_^_O_:klap:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Iedereen gefeliciteerd .. ook met de prijzen alleen had ik het van 1 persoon niet echt gegund.

Ik had het van 1 persoon ook niet echt gegund. Maar dat gebeurt altijd wel met de stembussen. Sommige mensen stemmen maar wat. :) Veder vind ik dat iedereen het dik verdient heeft. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen gefeliciteerd .. ook met de prijzen alleen had ik het van 1 persoon niet echt gegund.

Ik had het van 1 persoon ook niet echt gegund. Maar dat gebeurt altijd wel met de stembussen. Sommige mensen stemmen maar wat. :) Veder vind ik dat iedereen het dik verdient heeft. :Y

Ik was bij een vriendje aan het spelen en toen ging hij ook ''stemmen''

Hij klikte maar wat aan :?

Dus sommige stemmen zijn niet echt rechtvaardig

Wel jammer, want van hem had ik het juist niet verwacht :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Iedereen heeft inmiddels een ruime maand de tijd gehad zijn of haar favorieten te feliciteren en ik denk dat het topic nu wel dicht kan. Mochten er zwaarwegende redenen zijn die heropening beslist noodzakelijk maken: PM. Voor nu dank ik namens de gehele crew iedereen voor de felicitaties én het stemmen op de genomineerden en sluit ik het topic......

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...