Jump to content

Het grote: Nintendo DS topic


Ferre

Het grote: Nintendo DS topic  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een Nintendo DS (Lite)?

    • Ja
      37
    • Nee
      27
    • Ik wíl een DS
      5
    • Anders
      1
  2. 2. Wat vind jij van de prijs van de games?

    • Prima, houden zo.
      14
    • Ik vind het best.
      28
    • Te duur, een betere prijs is:
      19
    • Anders
      9


Recommended Posts

Top 100 verkochte spellen van 2006 in Japan

We hebben hier een complete lijst met de spellen die het afgelopen jaar het meest werden verkocht in Japan. Aan de hand van deze lijst kunnen we concluderen dat het zeker geen slecht jaar was voor de DS, maar dat wisten we natuurlijk al. De DS spellen zijn dikgedrukt gemaakt.

1. DS Pokemon Diamond/Pearl (Nintendo): 4.302.815

2. DS New Super Mario Bros. (Nintendo): 3.818.214

3. DS More Brain Training (Nintendo): 3.748.638

4. DS Animal Crossing (Nintendo): 2.485.264

5. PS2 Final Fantasy XII (Square Enix): 2.322.329

6. DS Brain Training (Nintendo): 1.991.116

7. DS English Training (Nintendo): 1.529.618

8. DS Mario Kart DS (Nintendo): 1.115.082

9. PS2 Winning Eleve 10 (Konami): 1.052.360

10. DS Tetris DS (Nintendo): 985.246

Bron: DSWorld - Artikel

Moet je die beste 10 van de top 100 zien. 8 DS games en in de rest van lijst komt de DS ook best vaak voor. Ook de PS2 doet het erg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    23

  • gammie_

    13

  • Ferre

    12

  • Sdajafol

    8

Ik heb geen Nintendo DS. Eerlijk gezegd hoef ik hem ook niet, want ik heb al een PSP. Ik vind de prijzen van de DS ook veel te duur. Tussen de €20 en €25 zou een meer redelijke prijs zijn voor nieuwe games. De PSP-games zijn ook te duur. Die zouden maximum €40 mogen kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opvalt is dat bij alle screenshots die ik heb gezien, dat het nogal vage kwaliteit is. Maar op de DS ziet het er scherp en mooi uit. Je ziet wel pixelachtige randjes, maar screenshots zijn meestal minder mooi dan als je het op de DS zelf ziet. DS bezitters zullen dit wel begrijpen.

http://www.dsworld.nl/image.php?img=7153

http://www.dsworld.nl/image.php?img=5410

---------------------------------

Zoek de Nintendo DS op deze cover!

post-16769-1167670314.jpg

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

sinds gisteren heb ik ook de Nintendo DS Lite :Y een prachtig apparaat maar het gekke is: ik heb er geen demo bijgekregen :? ik heb mijn pakket voor 149,99 euro gehaald met de NDS Lite erin en de oplader en nog wat handleidingen enz

ben ik nou genept of heb je alleen bij de ''oude'' versie een demo?

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

sinds gisteren heb ik ook de Nintendo DS Lite :Y een prachtig apparaat maar het gekke is: ik heb er geen demo bijgekregen :? ik heb mijn pakket voor 149,99 euro gehaald met de NDS Lite erin en de oplader en nog wat handleidingen enz

ben ik nou genept of heb je alleen bij de ''oude'' versie een demo?

Ja dat had ik ook hoor van de zomer had ik een ''DS Lite'' gekocht er zat verder ook geen demo'tje bij. Wat ik zeker weet is dat je niet ''genept'' ben daar hoef je je geen zorgen over te maken. Dat staat verder ook niet op de doos dat hij erbij zit. Naar mijn weten zat er alleen een demo bij de ''oude DS'' in het begin (dat had mijn vriend toen de tijd) Ik denk dat dat was omdat hij net nieuw was.

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de info :Y maar nog een vraag :puh: welke spel zal ik van 35 euro kopen en duurt een beetje lang zeg maar :? zo iets als pokemon ofso maar voor 35 euro

anybody?

Er is wel een pokemon voor de DS

pokemon1nu.jpg

Poké-fans gaan iets heel bijzonders beleven in het nieuwste RPG-adventure van de populaire serie. Anders dan gebruikelijk zal de speler in Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team en Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team niet de rol van een menselijke trainer maar van een Pokémon aannemen.

Alleen komt hij boven jou budgt uit hij is namelijk 44,95 als je hem heel graag wilt moet je nog 10,- sparen.

desimsds8rq.jpg

Neem de touwtjes in handen in een nieuwe wereld die je zelf creëert en aanpast in The Sims 2. Bouw je vorstelijke landgoed op terwijl je diep in de mysteries van Strangetown duikt en de geheimen van deze vernieuwde Simstad aan het licht brengt. Deze game is zeer vermakelijk met verschillende opdrachten om het ''Hotel'' draaiend te houden. Kost je maar 20,- !

animelcrossingww0cp.gif

Animal Crossing Wild World

Kruip in een leven van jouw alter ego. Nintendo's nieuwste telg Animal Crossing schetst een cartoonachtige wereld met veel bossen, vrolijke omgevingen en dieren als inwoner. De speler krijgt de mogelijkheid om zijn of haar eigen wezen te ontwikkelen, samen met een huis, eigen vriendjes en werk. Ook deze gme is helaas nog 44,95 Maar hij is het zeker waard!

0136223kirby0wd.jpg

Een nieuw Kirby-avontuur met een zeer bijzondere besturing! Spelers moeten op het Touch Screen gekleurde lijnen tekenen waar ze Kirby overheen laten rollen. Door loopings te tekenen kunnen spelers Kirby extra snelheid geven, terwijl getekende strepen tevens dienst kunnen doen als blokkades tegen laserstralen en andere projectielen. Ook dit keer kan Kirby de eigenschappen van verslagen vijanden overnemen met steeds weer nieuwe spelmogelijkheden als gevolg. De combinatie van de innovatieve spelbesturing en kleurrijke uitdagingen maakt van Kirby Power Paintbrush een unieke beleving, waarbij de vele levels en verslingerende mini-games ervoor zorgen dat spelers niet snel zijn uitgetekend. Al in huis voor maar 15,- !

Succes, Global.

Link to comment
Delen op andere websites

New Super Mario Bros., Animal Crossing: Wild World, Tetrid DS, Metroid Prime: Hunters, Mario Kart DS schieten me nu te binnen. Dit zijn goede titels met hoge cijfers. Alleen het ligt er ook een beetje aan wat voor spellen je leuk vindt. Dus je kunt een beetje informatie zoeken over deze titels.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt Ferre :klap: nu is mijn keuze tussen 2 dingen gegaan : Animal Crossing en Pokemon Dungeon maar er is toch ook een Diamond Pearl :?

trouwens nog 2 vragen :puh:

1: Kan de Nintendo MP3 Player ook meer dan alleen muziek beluisteren?

2: Ik heb gehoord over de DS Browser dat je daar ook een GBA kaart bijkrijgt om SD kaarten te ondersteunen :?

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt Ferre :klap: nu is mijn keuze tussen 2 dingen gegaan : Animal Crossing en Pokemon Dungeon maar er is toch ook een Diamond Pearl :?

trouwens nog 2 vragen :puh:

1: Kan de Nintendo MP3 Player ook meer dan alleen muziek beluisteren?

2: Ik heb gehoord over de DS Browser dat je daar ook een GBA kaart bijkrijgt om SD kaarten te ondersteunen :?

Voor de DS is Pokémon Diamond en Pearl nog niet uit, een vastgestelde release datum is dan ook nog niet bekend :N Hier een link voor informatie over Pokémon Diamond Pearl: ds-gamer.nl

Vraag 1: Niet echt, hij is hoofdzakelijk bedoeld om je mp'tjes erop te beluisterren, het enige wat mogelijk is is dit: ''In het programma heb je de keuze uit een standaard modus met een raar poppetje en een vergelijkbare modus met de retro Mario uit Super Mario Bros op de NES. Beide modi brengen geen verschil in gebruik met zich mee, alleen het uiterlijk van de interface verandert'' Bron: Ownage.nl

Vraag 2: ''Je stopt de Nintendo MP3 Player in de GBA-slot van je handheld(Bron:Ownage.nl).'' Thats it.. Je moet alleen een SD kaart erbij kopen om je trackt op op te slaan.. Owja en een koptelefoon als je die nog niet had..

Bron: Ownage.nl/alle informatie voer de MP3 Player DS (Ferre had het op pagina 1 van dit topic, het er ook nog over gehad met allen site's die onder google.nl zijn opgezocht over MP3 player DS ;)

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt Ferre :klap: nu is mijn keuze tussen 2 dingen gegaan : Animal Crossing en Pokemon Dungeon maar er is toch ook een Diamond Pearl :?

trouwens nog 2 vragen :puh:

1: Kan de Nintendo MP3 Player ook meer dan alleen muziek beluisteren?

2: Ik heb gehoord over de DS Browser dat je daar ook een GBA kaart bijkrijgt om SD kaarten te ondersteunen :?

Voor de DS is Pokémon Diamond en Pearl nog niet uit, een vastgestelde release datum is dan ook nog niet bekend :N Hier een link voor informatie over Pokémon Diamond Pearl: ds-gamer.nl

Vraag 1: Niet echt, hij is hoofdzakelijk bedoeld om je mp'tjes erop te beluisterren, het enige wat mogelijk is is dit: ''In het programma heb je de keuze uit een standaard modus met een raar poppetje en een vergelijkbare modus met de retro Mario uit Super Mario Bros op de NES. Beide modi brengen geen verschil in gebruik met zich mee, alleen het uiterlijk van de interface verandert'' Bron: Ownage.nl

Vraag 2: ''Je stopt de Nintendo MP3 Player in de GBA-slot van je handheld(Bron:Ownage.nl).'' Thats it.. Je moet alleen een SD kaart erbij kopen om je trackt op op te slaan.. Owja en een koptelefoon als je die nog niet had..

Bron: Ownage.nl/alle informatie voer de MP3 Player DS (Ferre had het op pagina 1 van dit topic, het er ook nog over gehad met allen site's die onder google.nl zijn opgezocht over MP3 player DS ;)

En nog een paar dingen :puh: Global : jij hebt een hele goeie smaak, een aardige jongen enz. en jij hebt ook een DS Lite maar welke spel is nou het allervermakelijkste en is rond de 30-40 euro? :puh: dus volgens jou

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...