Jump to content

Het grote: Nintendo DS topic


Ferre

Het grote: Nintendo DS topic  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een Nintendo DS (Lite)?

    • Ja
      37
    • Nee
      27
    • Ik wíl een DS
      5
    • Anders
      1
  2. 2. Wat vind jij van de prijs van de games?

    • Prima, houden zo.
      14
    • Ik vind het best.
      28
    • Te duur, een betere prijs is:
      19
    • Anders
      9


Recommended Posts

En nog een paar dingen :puh: Global : jij hebt een hele goeie smaak, een aardige jongen enz. en jij hebt ook een DS Lite maar welke spel is nou het allervermakelijkste en is rond de 30-40 euro? :puh: dus volgens jou

Nou als je me dat vraagt :D Ik heb zelf 6 games dat zijn:

- Mario en Luigi Partners in Time Best game en zeer vermakelijk

- Animal Crossing Wild World Best game en zeer vermakelijk

- King Kong The official game of the movie

- Fifa Street 2

- Harry Potter en de Vuurbeker

- Dr. Kawashima's Brain Training Hoe oud is jouw brein?

2 zijn dus mijn favoriet het vooral de Mario game kun je je zeer lang vermaken! Ik zal over beide games wat informatie geven:

Animal Crossing Wild World

animelcrossingww5dc.gifanimelcv16do.jpganimalcrossingwildworld5st.jpg

Animal Crossing Wild World

Kruip in een leven van jouw alter ego. Nintendo's nieuwste telg Animal Crossing schetst een cartoonachtige wereld met veel bossen, vrolijke omgevingen en dieren als inwoner. De speler krijgt de mogelijkheid om zijn of haar eigen wezen te ontwikkelen, samen met een huis, eigen vriendjes en werk. Ook deze gme is helaas nog 44,95 Maar hij is het zeker waard!

Mario en Luigi Partners in Time

250pxmarioluigiparnters1ch.jpgmarioluigipartnersintim5ux.jpg

Partners in Time is een RPG met de twee bekende loodgieters van Nintendo in de hoofdrol. Zoals de titel al doet vermoeden reis je gedurende de game door de tijd. Op deze manier komt het duo zichzelf dan ook al snel tegen in de game, alleen dan nog in de vorm van baby’s. Komt dat even mooi uit, aangezien het viertal perfect kan samenwerken en zodoende allerlei originele puzzels op kan lossen. En deze samenwerking is dan ook een van de sterke punten van Partners in Time.

In Partners in Time wordt behoorlijk veel gebruik gemaakt van het dubbele scherm van de DS. Zo kunnen Mario en Luigi de baby’s op hun rug nemen en ze vervolgens op een hoger platform werpen, dat ze zelf niet kunnen bereiken. Vervolgens kunnen de baby’s door een nauwe doorgang klimmen, waardoor er een gedeelte van het level op het bovenste scherm wordt weergegeven. De baby’s kunnen dan bijvoorbeeld door middel van een schakelaar op het bovenste scherm een bewegend platform besturen op het onderste scherm. Zodoende kunnen Mario en Luigi over een afgrond worden vervoerd. Dit is maar één van de vele voorbeelden hoe het dubbele scherm van de DS wordt gebruikt en dit principe werkt gewoon erg lekker.

Prijs: Ook 44,95

Bron: gamez.nl

Hopelijk heb je iets aan het zit wel ongveer 5 euro boven jou te besteede budget.

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    23

  • gammie_

    13

  • Ferre

    12

  • Sdajafol

    8

En nog een paar dingen :puh: Global : jij hebt een hele goeie smaak, een aardige jongen enz. en jij hebt ook een DS Lite maar welke spel is nou het allervermakelijkste en is rond de 30-40 euro? :puh: dus volgens jou

Nou als je me dat vraagt :D Ik heb zelf 6 games dat zijn:

- Mario en Luigi Partners in Time Best game en zeer vermakelijk

- Animal Crossing Wild World Best game en zeer vermakelijk

- King Kong The official game of the movie

- Fifa Street 2

- Harry Potter en de Vuurbeker

- Dr. Kawashima's Brain Training Hoe oud is jouw brein?

2 zijn dus mijn favoriet het vooral de Mario game kun je je zeer lang vermaken! Ik zal over beide games wat informatie geven:

Animal Crossing Wild World

animelcrossingww5dc.gifanimelcv16do.jpganimalcrossingwildworld5st.jpg

Animal Crossing Wild World

Kruip in een leven van jouw alter ego. Nintendo's nieuwste telg Animal Crossing schetst een cartoonachtige wereld met veel bossen, vrolijke omgevingen en dieren als inwoner. De speler krijgt de mogelijkheid om zijn of haar eigen wezen te ontwikkelen, samen met een huis, eigen vriendjes en werk. Ook deze gme is helaas nog 44,95 Maar hij is het zeker waard!

Mario en Luigi Partners in Time

250pxmarioluigiparnters1ch.jpgmarioluigipartnersintim5ux.jpg

Partners in Time is een RPG met de twee bekende loodgieters van Nintendo in de hoofdrol. Zoals de titel al doet vermoeden reis je gedurende de game door de tijd. Op deze manier komt het duo zichzelf dan ook al snel tegen in de game, alleen dan nog in de vorm van baby’s. Komt dat even mooi uit, aangezien het viertal perfect kan samenwerken en zodoende allerlei originele puzzels op kan lossen. En deze samenwerking is dan ook een van de sterke punten van Partners in Time.

In Partners in Time wordt behoorlijk veel gebruik gemaakt van het dubbele scherm van de DS. Zo kunnen Mario en Luigi de baby’s op hun rug nemen en ze vervolgens op een hoger platform werpen, dat ze zelf niet kunnen bereiken. Vervolgens kunnen de baby’s door een nauwe doorgang klimmen, waardoor er een gedeelte van het level op het bovenste scherm wordt weergegeven. De baby’s kunnen dan bijvoorbeeld door middel van een schakelaar op het bovenste scherm een bewegend platform besturen op het onderste scherm. Zodoende kunnen Mario en Luigi over een afgrond worden vervoerd. Dit is maar één van de vele voorbeelden hoe het dubbele scherm van de DS wordt gebruikt en dit principe werkt gewoon erg lekker.

Prijs: Ook 44,95

Bron: gamez.nl

Hopelijk heb je iets aan het zit wel ongveer 5 euro boven jou te besteede budget.

Global.

bedankt :klap: mijn keuze begint steeds meer naar Animal Crossing te gaan ;) ik denk ook dat ik em morgen ofzo ga kopen bedankt Glob jij bent echt top _O_

EDIT: Dat rijmt :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt :klap: mijn keuze begint steeds meer naar Animal Crossing te gaan ;) ik denk ook dat ik em morgen ofzo ga kopen bedankt Glob jij bent echt top _O_

EDIT: Dat rijmt :puh:

Graag gedaan :) zie ook deze site: GameZ.nl Review: Animal Crossing Wild World een uitgebreide review over Animal Crossing Wild World.

Global :cya:

voor de 2e keer : bedankt :klap::puh: ik weet het nu zeker: ik ga voor Animal Crossing :Y misschien krijg ik hem vandaag nog

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er inderdaad wel leuk uit, jammer dat er geen betere graphics beschikbaar zijn voor de NDS

Ik snap niet waarom je die uberhaupt zou willen hebben... De Nintendo Dual Screen staat bekend om zijn inovatieviteit en goede gameplay, dankzij die 2 schermen (Dual Screen). Nintendo heeft met de Nintendo DS niet geprobeert om een appartaat te maken die geweldige graphics aankan maar een nieuwe gameplay neer te zetten. Het heeft goed uitgepakt, want met de nieuwste console van Nintendo, de Wii gebruiken ze de zelfde strategie met de 'Wii-mote'.

Als je tóch betere graphics wilt moet je bij Sony aan de deur kloppen, de PSP kan die mooie graphics namelijk wel aan, daartegenover staat natuurlijk de 'standaard' gameplay, door het missen van de tutch-screen. Én de hogere prijs... Het is maar wat je het waard vindt :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb hem: Animal Crossing :Y ik vindt het een geweldig leuke spel vooral omdat je 2 beelden hebt: de bovenste laat de wolken zien en de onderste de gameplay :puh: dit is idd een van de beste NDS spellen ;) bedankt Glob zonder jou was ik niet verder gekomen :)

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb hem: Animal Crossing :Y ik vindt het een geweldig leuke spel vooral omdat je 2 beelden hebt: de bovenste laat de wolken zien en de onderste de gameplay :puh: dit is idd een van de beste NDS spellen ;) bedankt Glob zonder jou was ik niet verder gekomen :)

Leuk te horen dat hij zo goed bevalt! :)

Weetje: -Wis je al dat de bewoners ook op zijn tijd een keertje jarig zijn? En dat jou verjaardag ook wordt gevierd in Animal Crossing Wil World.

- Ik heb gehoord dat oud & nieuw ook gevierd wordt alleen heb ik dat nog nooit meegemaakt (omdat ik niet om 12:00 me DS aan zet :puh: )

- Verder heb je daar ook ''Lente'' ''Zomer'' ''Herfst'' ''Winter'' seizoenen dus, zo zijn de blaadjes in de herfst bruinachtig en vallen ze van de bomen en in de zomer zijn alle bomen vol en mooi groen van kleur en in de winter ligt er vaak sneeuw. (dit herkent het spel door middel van de tijd en datum die op je DS ingesteld staan)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb hem: Animal Crossing :Y ik vindt het een geweldig leuke spel vooral omdat je 2 beelden hebt: de bovenste laat de wolken zien en de onderste de gameplay :puh: dit is idd een van de beste NDS spellen ;) bedankt Glob zonder jou was ik niet verder gekomen :)

Leuk te horen dat hij zo goed bevalt! :)

Weetje: -Wis je al dat de bewoners ook op zijn tijd een keertje jarig zijn? En dat jou verjaardag ook wordt gevierd in Animal Crossing Wil World.

- Ik heb gehoord dat oud & nieuw ook gevierd wordt alleen heb ik dat nog nooit meegemaakt (omdat ik niet om 12:00 me DS aan zet :puh: )

- Verder heb je daar ook ''Lente'' ''Zomer'' ''Herfst'' ''Winter'' seizoenen dus, zo zijn de blaadjes in de herfst bruinachtig en vallen ze van de bomen en in de zomer zijn alle bomen vol en mooi groen van kleur en in de winter ligt er vaak sneeuw. (dit herkent het spel door middel van de tijd en datum die op je DS ingesteld staan)

Ja, je kan echt veel in dat spel :Y je kan ook sneeuwpoppen maken enz. :) allemaal top ;) alleen weet iemand ook of er in elke McDonalds een Hotspot zit :? want dan kan ik elke keer als ik naar de stad ga, de DS meenemen en online spelen _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even op de site van 'T-mobile' had gekeken had je deze pagina vast en zeker gevonden. Daar kan je opzoeken waar percies alle hot-spots te vinden zijn :). Voor prijzen en dergelijke moet je 'hier' kijken. Veel succes verder! :)

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Als je even op de site van 'T-mobile' had gekeken had je deze pagina vast en zeker gevonden. Daar kan je opzoeken waar percies alle hot-spots te vinden zijn :). Voor prijzen en dergelijke moet je 'hier' kijken. Veel succes verder! :)

bedankt SamShine :klap: ik ben blij dat jullie zo snel voor me klaarstaan :)

P.S. Ik had al op Google gezocht maar ik heb niet die T-Mobile site gevonden ;) maar ik had wel een ong. hetzelfde site gevonden (met foutmelding :ch: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu aan het zoeken voor een nieuwe game. New Super Mario Bros. heb ik uitgespeeld met 1 ster. Helemaal uitgespeeld heb je het pas met 3 sterren. Maar alleen maar Mario compleet uitspelen gaat vervelen, ik heb wat afwisseling nodig. We hebben thuis ook Avatar: De Legende van Aang (Nederalndse versie is dat) maar dat is op sommige momenten te lastig om leuk te vinden. Het verhaal en de Engelse stemmen is wel leuk, alleen de moeilijkheidsgraad bij het vechten e.d. is te hoog. Vooral voor een jonge doelgroep die de serie ook kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk nog een paar vragen :D

Gaat Nintendo de DS Lite nog uitbreiden zodat hij bijv. films kan kijken, SD kaartjes kan ondersteunen ofso ? zo ja wanneer?

Heeft er iemand ervaring met de Nintendo internet browser of de Nintendo MP3 Player? :? zo ja hoe werkt het, is het prettig enz.?

Ik zou degene die me dit beantwoord zeer dankbaar zijn aangezien ik tussen de PSP en DS Lite twijfelde en ik wel wat goeds voor terugwil ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt al internetten en muziek luisteren met de DS. Alleen hiervoor moet je wel extra dingen kopen om dit te kunnen. En met al die extra prijzen kom je (volgens mij) uiteindelijk uit bij de prijs van een PSP. Dus dan hoef je eigenlijk alleen maar te kiezen voor de manier van gamen.

Ikzelf heb geen Nintendo Mp3 Player en ook geen DS Browser. Om erachter te komen wat andere ervan vinden zou je dus het beste wat recencies lezen. Een paar:

Beide is volgens mij wel leuk en aardig, alleen niet echt perfect. Zelf zou ik liever m'n geld besteden aan een gewone DS game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...