Jump to content

Uncle Fu


Koen729

Recommended Posts

En omdat het over GTA 1 gaat, staat dit topic er verkeerd. Gelieve de volgende keer beter op te letten met het plaatsten van een topic. :)

>>> Door Dutchy3010: Gelieve voortaan het mod-gedrag achterwege te laten :duh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.

Greets

GTA GG :bier:

Ik denk dat je in de war bent met Wu Zi Mu(afgekort Woozie)...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.

Greets

GTA GG :bier:

Jij hebt het vast over Ran Fa Li. :) Verder denk ik dat Woozie en Ran Fa Li dood zijn, of vertrokken zijn uit San Andreas in Grand Theft Auto. Unclu Fu is namelijk de leider van de Triads in 1997, dit is dus 5 jaar nadat je Woozie voor het laatste hebt gezien. Helaas zullen we nooit te weten komen wat er met beide is gebeurd!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.

Greets

GTA GG :bier:

Uncle Fu is idd een baas van de Triads maar ik ben hem nog niet tegen gekomen tijdens missies / cutscenes. Ran Fa Li kom je wel tegen tijdens cutscenes van 2 missies. Namelijk Ran Fa Li en Lure, in Lure moet je als lokaas dienen voor de Da Nang Boys zodat Ran Fa Li veilig weg kan komen.
Link to comment
Delen op andere websites

Uncle Fu komt volgens mij wel in GTA SA voor hoor? Hij is de baas van de Triads en is soms is ie volgens mij ook iemand die je de opdrachten geeft bij een paar missies.

Greets

GTA GG :bier:

Jij hebt het vast over Ran Fa Li. :) Verder denk ik dat Woozie en Ran Fa Li dood zijn, of vertrokken zijn uit San Andreas in Grand Theft Auto. Unclu Fu is namelijk de leider van de Triads in 1997, dit is dus 5 jaar nadat je Woozie voor het laatste hebt gezien. Helaas zullen we nooit te weten komen wat er met beide is gebeurd!

We zullen idd waarschijnlijk nooit te weten komen wat er met Woozie en Farlie is gebeurt, toen R* GTA maakte durfden ze nog niet te hopen dat ze ooit GTA: SA zouden maken, en in GTA3 wordt het helemaal niet duidelijk wie de baas van de Triads is, wellicht nog steeds Uncle Fu, maar dat betekent dus dat hij naar Liberty City is verhuist. In GTA2 bestaan de Triads niet, dus als het in NY afspeelt, zoals GTA2: The Movie suggereert, dan zijn de Triads waarschijnlijk uitgeroeit of weer verhuisd.

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...