Jump to content

Wat al zeker is!


Joriz

Recommended Posts

*Pakt PU erbij*

"We zijn nog niet echt bezig met een vervolg. Momenteel is het van belang dat iedereen gefocust is op datgene wat ze moeten doen. Ik denk dat het afmaken van San Andreas en een welverdiende vakantie een stuk belangrijker is dan een nieuwe game. Als we in wat rustiger vaarwater komen kunnen we even nadenken wat we in de toekomst gaan doen, op welk platform dan ook. Maar op dit moment werken we aan San Andreas alsof het het laatste is wat we ooit maken."

Aldus Dan Houser.

DUS,

Als hun stoppen ga ik hantekeningen acktie starten en handtekeningen verzamelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    7

  • Bridgeman

    5

  • Tim14

    3

  • NRGFORCE

    3

Ik denk niet dat dat veel zal uithalen vooral niet in het kleinste land in de wereld

Hier komen mensen uit de hele wereld.

Ik kan dan ook uit Belgie komen of Rusland waar ik onspronkelijk vandaan kom en daar ken ik genoeg mensen die gta spelen.

ff offtopic

p_edit.gif

gtaforum.nl statistieken:

1. Nederland 1388247

2. België 235986

3. Verenigde Staten 51160

4. Verenigd Koninkrijk 19673

5. Brazilië 17821

6. Duitsland 12877

7. Zweden 8663

8. Polen 8641

9. Spanje 7477

10. Frankrijk 7445

11. Canada 7350

12. Israël 5840

13. Turkije 5524

14. Australië 4567

15. Litouwen 4425

16. Finland 4127

17. Italië 4064

18. Hongarije 3901

19. Portugal 3705

20. Noorwegen 3681

21. Argentinië 3176

22. Denemarken 2927

23. Japan 2813

24. Roemenië 2726

25. Rusland 2584

ontopic

Ik hoop niet dat GTA makers mee stoppen. :(

Bewerkt: door neophyte13-2
Link to comment
Delen op andere websites

mmmmm... ik weet niet hoor maar GTA in tokyo spreekt mij niet echt aan  :(

mij ook niet ik wil niet discrimineren maar in tokyo heb je alleen maar van die kleine kut autos.

en nog 1 ding ze kunnen dat ook wel zegen om ons te verasen dat hebe ze naar mijn smaak bij elke gta gedaan en iets nieuws hoeft niet te betekenen dat het hele spel wordt veranderd maar dat je meer keuze mogelijkheden hebt *voorbeeld*aan het begin van het spel kan je kiezen bij welke gang je hoort bijvoorbeeld bij de ballas of bij de vagos ik zeg maar wat je hebt daar vast andere gangs maar het is maar een voorbeeld :D

Bewerkt: door gta sa player
Link to comment
Delen op andere websites

mmmmm... ik weet niet hoor maar GTA in tokyo spreekt mij niet echt aan  :(

mij ook niet ik wil niet discrimineren maar in tokyo heb je alleen maar van die kleine kut autos.

en nog 1 ding ze kunnen dat ook wel zegen om ons te verasen dat hebe ze naar mijn smaak bij elke gta gedaan en iets nieuws hoeft niet te betekenen dat het hele spel wordt veranderd maar dat je meer keuze mogelijkheden hebt *voorbeeld*aan het begin van het spel kan je kiezen bij welke gang je hoort bijvoorbeeld bij de ballas of bij de vagos ik zeg maar wat je hebt daar vast andere gangs maar het is maar een voorbeeld :D

Ik hoop dat als de nieuwe GTA komt, dat hij gewoon op de PS 2 komt. Ik hoop echt niet dat het zich in Tokyo afspeelt, kom op zeg. Het moet gewoon in Amerika afspelen. Wat echt cool zal zijn, dat de nieuwe GTA zich afspeelt in heel Amerika, dat je gewoon door kan rijden naar de grote steden in Amerika, met de echte namen, bijvoorbeeld dat je in Los Angeles speelt en in Las Vegas, Miami, New York, Boston, Chicago, Seatlle, enz. :D:D En het moet zich dan afspelen, in de jaren 80 of begin jaren 90, echt super mooie muziek heb je dan. Dat zou zo cool zijn. Maar dan moeten de steden natuurlijk nog groter en mooier en meer verkeer en mensen op de straat. Met van die superlange file's in Los Angeles en in New York en die andere steden, net zoals in het echt. :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA@SA als je dat edit knopje (rechts boven in je post) gebruikt kan je berichten aanpassen of bewerken... Dit omdat DUBBEL-Posten verboden is op het forum... Ach ja nu waarschuw ik je... De volgende keer een Admin :)

Link to comment
Delen op andere websites

toen de PS2 uitkwam kostte ie ook 500 €

deus zal de PS3 de zelfde richting ingaan

ik wacht tot ie pak goedkoper is :puh:

Ik denk zelf dat de PS3 wel duurder wordt dan €500,-.

De PS3 is natuurlijk veel beter dan de PS2, dus zou hij ook vast wel meer gaan kosten.

Ik denk zelf dat hij misschien wel €750,- kan gaan kosten. (rond die koers.)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...