Jump to content

Gran Turismo 4.


big shootah

Recommended Posts

Nope, je krijgt alleen de eerste twee licenses als passed, maar je krijgt geen goud , silver, brons en geen beloningne zoals auto's, je kunt wel de evenementen die dat rijbewijs vereisen binnenkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 588
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    102

  • Silverwing

    82

  • Spacecraft

    67

  • Morpheus 83

    49

Nope, je krijgt alleen de eerste twee licenses als passed, maar je krijgt geen goud , silver, brons en geen beloningne zoals auto's, je kunt wel de evenementen die dat rijbewijs vereisen binnenkomen.

Dan heeft m'n broertje weer een broodje aap zitten te vertellen ( doet hij wel meer trouwens :) ). Dan schiet je met die prologue weinig op, die eerste 2 licenties halen stelt toch niks voor. Zag er wel leuk uit trouwens, qua graphics, die prologue. Ben daarom ook erg benieuwd naar het spel, en ik verwacht er veel van ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gran Turismo 4 is uit B)

Ik was net bij de Mediamarkt, en ik zag hem liggen voor €55,00.

Ik heb hem toen meteen gekocht. ;)

Vet! Ik krijg hem misschien vandaag of morgen. Ik had hem namelijk zaterdag besteld en zou hem op mijn verjaardag krijgen. Morgen dus :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even een beetje auto's nagekeken.

En het is echt super mooi.

Er zitten zoveel mooie auto's in :D .

Ik had een GT 3 save game dus toen kreeg ik $100.000 extra.

Toen heb ik een BMW M3 gekocht en licht opgevoerd.

En ik had ook een GT 4 Prolugue save game, dus toen kreeg ik alle license ook. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee alleen de A en B license Passed, je hebt geen gud of prijzenauto's gekregen, en je moet de IB IA en S licenties nog doen. Kijk nog maar eens.

Maar hoe kan dit? 8 maart 2005 is het pas?

Ja klopt 1 dag eerder. Media Markt zal het wel mogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb hem gehaald vanochtend.. en wat een mooi spel :blink: Het rijden is beduidend moeilijker dan in GT3, veel realistischer allemaal, echt heel mooi B) Kostte hier 60 euro, en dat is hij zeker waard. Zat nog een leuke sticker bij ook trouwens :) Nou.. ik ga weer verder, mij zie je hier vanmiddag niet meer terug in ieder geval :lol:

He Mazzeltje, is het jou al gelukt om de safety car in te halen bij die guide runs? Ik moet en zal dat ding een keer inhalen, blijf het proberen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Damn wat een prachtige game, alle nieuwe auto's van Golf V tot aan verschillende prototypes.

De Graphics zijn prachtig 9.5/10

Dat men dat nog uit een PStwo kan halen.

Aanrader voor de autofreak

Link to comment
Delen op andere websites

Damn wat een prachtige game, alle nieuwe auto's van Golf V tot aan verschillende prototypes.

De Graphics zijn prachtig 9.5/10

Dat men dat nog uit een PStwo kan halen.

Aanrader voor de autofreak

Dus je hebt hem eindelijk ook binnen gekregen.

Ik raad je aan om eens alle autodealers langs te gaan.

Echt heel mooi als je al die auto's ziet.

Het is trouwens vandaag ook je verjaardag, Gefeliciteerd trouwens. :D^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GT4 ook gekocht gisteren voor PS2.

Prachtige game gewoon,het geluid van de auto's,de auto's zelf,die zijn gewoon weg goeg.Als je GT3 hebt krijg je 100.000 en als je GT4 Prologue hebt krijg je alle licenses(wel als je ze daarop hebt gewonnen).Ik heb ze alle 2 dus kon ik al een mooi autotje kopen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GT4 ook gekocht gisteren voor PS2.

Prachtige game gewoon,het geluid van de auto's,de auto's zelf,die zijn gewoon weg goeg.Als je GT3 hebt krijg je 100.000 en als je GT4 Prologue hebt krijg je alle licenses(wel als je ze daarop hebt gewonnen).Ik heb ze alle 2 dus kon ik al een mooi autotje kopen :D

Je kan beter de licenties gewoon zelf halen in GT4, want dan krijg je een auto als je ze allemaal brons hebt, nog een auto als je ze allemaal zilver hebt en nog één als je ze allemaal goud hebt.. Scheelt een hoop duiten als je ze krijgt in plaats van kopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Damn wat een prachtige game, alle nieuwe auto's van Golf V tot aan verschillende prototypes.

De Graphics zijn prachtig 9.5/10

Dat men dat nog uit een PStwo kan halen.

Aanrader voor de autofreak

hmm,

Aan al die reacties te horen moet het wel een master game zijn, helaas moet ik weer wachten tot mijn geld binnen is maar ik ga hem dan zeker halen, misshien wel goedkoper in een double pack met fifa street, alleen jammer van de multi player die had er gewoon in moeten zitten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...