Jump to content

rockstar games is lui!


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

lol!!!!ik zat gewoon een beetje rond te varen achter shorside vale met wat cheats opzak.:

ik was zo bij die dam met die twee witte torens en daar sprong ik gwn lekker over heen(de cheat perfect transection)springen en nog een keer spring (dat meer waar toen ghost stad was)sprong ik over die kleine bergjes, viel wat naar beneden(toen ik erover sprong)en viel toen weer in het water(met de cheat dat auto's op water drijven)en voor de lol keek ik ff wat op men kaart en ik was zover noord gegaan dat ik mijn roode pijltje niet meer zag op de kaart :puh: .

boeie dacht ik dus ik reed weer wat verder maar toen zag ik...............dat als ik een beetje omhoof keek gewoon water boven me was :? terwel ik gewoon op het water dreef, maar toen ik wat naar beneden keek zag ik een stuk gat(in de zee :ch: )dus het water wat op die plek hoorde hing boven me.

ik dach bij me zelf laat ik maar niet in dat gat vallen dan anders loopt men spel vast dus ik reed wat verder toen ik het zelfde weer zag(wel op een andere plek)maar ditkeer waren er wel zoeen 10 gaten verschillend versprijd dat wel maar het was wel heel raar om te zien.

toen ik weer verder reed kon ik gewoon niet meer verder omdat gewoon allemaal gaten waren zo dicht bij elkaar dat ik bang was dat ik er in zou vallen(wel lol want al het water zweefde een paar meter boven de gaten)dus reed ik weer een heel eind terug (reed wat tegen de bergen die weer verschenen)niet dat het lukte want ik...........jaja, ik reed er gewoon doorheen!(het stond niet op de kaart omdat ik nog te ver in het noorden in was) toen ik eneens viel in zoeen gat (door de bergen heen gevaren en dan in de bergen water vinden is wel raar he :? )ik zat niet opteletten toen ik ineens inzoeen soort grijze plek teregt kwam waar men auto een beetje rond tolde en......floep!!!........ ik was ineens in de metro(die ondersgrondse trein in staunton.........................................

wat er nou mis ging met mij spel weet ik niet, maar als het nou bij julie ook zo is wil ik het wel graag weten :Y (en of rockstar games nou zo lui wat om dat water op zee nou ff op de goede plaats te zetten weet ik niet maar nouja)

dit was dan mijn trip in lcs(heel onverwacht dus) :schater:

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

bij gtaIII liberty city was het zo dat er allemaal namen op de kaart stonden ten noorden van o.a. die sterrenwacht

ik kan me voorstellen dat je daar bent uitgekomen. - heb lcs zelf nog niet gespeeld dus ik weet niet of de namen nog wel of niet op de radar te zien zijn

bij het merendeel van de gta versies .. als je in een auto zit en valt in een zwart gat zal je weer teruggeplaatst worden op de dichtstbijzijnde weg

Link to comment
Delen op andere websites

je bent gewoon zo ver gegaan dat je uit het spel ging.. ofjah, daar hoor je normaal niet te komen.. rockstar heeft gewoon daar de map afgesloten.. maar t is geen bug ofzow... je zit dan uit het spelers gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Je was uit spelersgebied en R* had niet verwacht dat iemand daar zou komen. Dus besloot R* iets daar neer te zetten wat: 1 weinig ruimte inneemt op de UMD en 2 er mooi uitziet (als je nog in spelersgebied zit tenminste). Het kan zijn dat het niet helemaal klopt, maar ik denk dat het zo gebeurt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je waarschijnlijk zelf weet 'zweeft' Liberty City in GTA III en GTA Liberty City Stories. Ze hebben geen bodem aangemaakt zoals in GTA Vice City (Stories) en GTA San Andreas. Onder die watertexture laag is gewoon de Blue (of eerder Gray) Hell.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uit jouw verhaal begrijp ik dat je daar normaal nooit komt. Dus denk ik dat R* daar nooit is geweest. Dus hebben ze ook niks opgemerkt. Misschien omdat Ghost Town uit GTA III er inzat, ze dat hebben verwijderd en toen die bugs ontstonden. WEIRD.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, oke maar dan konden ze het net zogoed afsluiten met die waterpijpen, want ook als je in die buurt bent drijft er ook zoeen pijp(het ligt gwn stil los in het water)

Tja, maar dan zou je rond heel Liberty City oliepijpen moeten leggen, en als je dat ziet, ziet dat er niet erg realistisch uit, toch? ;)

EDIT: 300 posts ^_^. Wacht maar, ik kom ooit bij de 1000 :puh:.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

jewel, het ligt gewoon los net als een andere pijp lijding in het water(je kan er niet overheen met een boot of wat anders je er is dan gwn een onzichtbaare muur :puh: )maar ja ik zij al dat het los lag dus je kan er gewoon om heen:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...