Jump to content

Gta sin city


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Blackeye

    4

  • Joriz

    2

  • Tim

    2

  • RTS

    2

Top Posters In This Topic

Joriz, je teorie klopt helemaal, enkel dat GTA 3, Liberty City net als San Andreas ook uit 3 steden bestaat zoals Portland en die andere 2. (ben naam ff kwijt.)

Misschien is Sin City gewoon iets als Engeland, waarin je bijvoorbeeld:

- één level hebt zoals in Vice City maar dan veel groter.

- Je beroemde plaatsen in Engeland hebt waaronder Londen.

"God knows..."

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets gevonden ik mag ( echt zo jmmr ) geen links posten maar het is echt waar kijk me site maar dan zie je het-het staat bij nieuws ergens ( check mijn profiel ).

Dis baas ofzo van R* heeft 2 domeinnamen gereserveerd ( ik mag ze niet zeggen ) maar wel iets met GTA 4 dus de kans is groot dat GTA 4 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien moskou ofzo met de russische mafia

of een stad in italie met de italiaanse mafia

Lijkt me wel erg cool

zitten ze een beetje in het russisch of italiaans te lullen waar je helemaal niks van verstaat :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Waarom GTAIV naar Europa gaat:

1. Het is een logisch vervolg op de reeks

GTA1:LC --> GTAIII LC

GTA1:VC --> GTA VC

GTA1: SA --> GTA SA

GTA London --> GTA IV (een ver-gta-de naam voor europa)

2. Bogota maakt, denk ik, geen kans omdat het te veel op Los Angeles lijkt:

Bogota-LasColHill.jpgbogota.jpg

Ze zullen niet proberen nog een keer een "achterbuurt en bussinessdistricten"-stad maken, en bovendien: welke boeiende steden liggen rond Bogota, aangezien Rockstar niet ineens weer maar 1 stad zal gaan maken.

3. Tokyo valt denk ik af, omdat Japanse muziek verschrikkelijk. Bovendien denkt iedereen schijnbaar dat het Japan in de toekomst wordt, maar dat levert een nog groter probleem op met de radio. Toekomstige hits draaien is namelijk vrij lastig...

4. Sin City wordt het ook niet. Waarom niet? De naam is al voor veel en veel te veel dingen gebruikt. Typ bij Google maar eens "Sin City" en je vindt vele en vele dingen. En Rockstar is wel zo origineel om een eigen naam te vinden. Bovendien, waar zou Sin City zich dan moeten afspelen? Weer in Amerika? Welke steden dan?

5. GTA (Verbastering Europa) zou heel goed kunnen. Flink veel grote steden relatief dicht bij elkaar met genoeg thuisbassisen voor flink wat personages. De Leone's in een Rome-stad, Kent Paul en Maccer in een Londen-stad, Jethro en zn maatje aan de Franse riviera, vlakbij Parijs-stad, en dan nog een Amsterdam-stad waar flinkt drugs gesmoket en hoeren bezocht worden

DUSSSS....

GTA EUROPA met als steden, ROME, LONDEN, PARIJS en AMSTERDAM

Link to comment
Delen op andere websites

Sin City is de bijnaam voor Las Vegas. Ik denk niet dat Rockstar twee keer achter elkaar dezelfde stad gaat maken. ;)

Ik heb geruchten gehoord (ik heb geen flauw idee meer waar ik dit gelezen heb, en ik weet ook absoluut de waarde hiervan niet) dat Rockstar voordat GTA SA uitkwam een kijkje heeft genomen in Amsterdam, en dit een zeer interessante en potentieële stad vond, maar dat ze momenteel nog niet in staat was zoiets in een spel te verwerken.

Ik vind zelf Londen erg waarschijnlijk, maar hoe gaat Rockstar de stad dan noemen? Gewoon 'London'? London '69 is tot nu toe de enige GTA die in een bestaande stad speelt, de andere steden zijn gebaseerd op (of persiflages van :lol: ) bestaande steden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...