Jump to content

[LA] LaNoire


Koen729

Recommended Posts

Wordt wel hippe game denk ik,

----------------------------------------

De ontwikkelaar van L.A. Noire, Team Bondi, bestaat uit een aantal ex-leden van het ontwikkelteam dat mee heeft gewerkt aan The Getaway.

L.A. Noire is een detective-game met een donker sfeertje, zoals de naam al doet vermoeden. Het verhaal speelt zich af aan het eind van de jaren ’40 in Los Angeles, nog voordat er snelwegen waren. Naoorlogse corruptie, drugs en jazz waren in die tijd alom vertegenwoordigd en die zaken zullen dan ook de achtergrond van de game voor een belangrijk deel bepalen. Los Angeles zal perfect worden nagemaakt.

L.A. Noir zal actie, onderzoek en een complexe verhaallijn combineren om de speler in de game te trekken. In dit verhaal, dat een open einde zal hebben, is het aan de speler om een aantal brute moorden op te lossen. L.A. Noir wil gamen en film écht combineren.

BRON

--------------------------------------------

TRAILER

---------------------------------------------

De game is trouwens PS3 exclusief. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ze maken alleen verlies als ze hem niet op de PC uitbrengen, dat snapen ze hopelijk zelf wel ^_^

Volgens mij begrijp jij het niet. ^_^

Denk je echt dat de uitgever geen geld van SONY krijg voor die (voorlopige) exclusiviteit?

Dat wel, maar de 'exclusiviteit' van R* kennen we nou wel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Is er al een datum bekend waarneer L.A. Noire uitkomt? Ziet er trouwens erg goed uit op het gebied van de graphics, maar dat is ook niet vreemd als hij voor de PS3 uitkomt. Ik zelf ben er erg over te spreken, voor mij is het alleen hopen dat hij naar de pc komt :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...