Jump to content

LCS saai?


Swiggers

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    9

  • ASPHALT

    4

  • Swiggers

    4

  • Kakaroth

    3

yup, dat klopt

jij heb niet zoveel mogelijkheden omdat het eerste GTA is op de PSP op de kleine UMD schijf vandaar dat R* niet zo grote risico nam om zoveel mogelijkheden op de kleine UMD te zetten

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Voor Liberty City Stories is dezelfde stad gebruikt als in GTA III. De stad die ze in GTA III en Liberty City Stories hebben gebruikt, heet Liberty City. Je kunt helaas niet zwemmen in Liberty City Stories. Maar Liberty City Stories is alles behalve saai. Er zijn nieuwe dingen bijgekomen. Er zijn motoren bijgekomen. Die had je in GTA III niet. Liberty City Stories speelt zich 3 jaar eerder af dan GTA III. GTA III speelt zich af in 2001 en Liberty City Stories speelt zich af in 1998. In Liberty City Stories zijn een aantal dingen nog in tact en wordt de brug naar Staunton Island nog afgebouwd. De Ferry is er ook. Je hebt ook een Car Salesman, Noodle Punk en Well Snacked Pizza. Je hebt bijvoorbeeld ook auto en motorraces. Ten opzichte van GTA III zijn er een paar dingen bijgekomen. Liberty City Stories is niet saai. Het is een game waarmee je toch een aantal uren mee zoet bent.

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen zegt dan liberty city stories saai is

dat het zelfde land is als gta3

en dat je niet kan zwemmen enzo

is dit allemaal waar?

Dit is een mening, ik vind dit totaal niet zo. Het is hetzelfde land als GTA III en je kan niet zwemmen, dat klopt. Maar je kan veel meer dan in GTA III, en het spel is veel leuker dan GTA III. Er zijn 75 missies waar je erg lang mee bezig bent en het verhaal is leuk om te volgen. De stad is veel sfeervoller dan die van GTA III, zo zijn er veel meer zijmissies en collectables, en winkels die de stad leuker maken. Er zijn veel nieuwe auto's bijgekomen wat het ook weer leuker maakt.

Dit soort nieuwe dingen maken het spel in het geheel veel leuker. Het is niet zo goed als San Andreas, maar dit komt omdat Liberty City Stories oorspronkelijk voor de PSP gemaakt is, en deze natuurlijk veel minder aan kan dan een PS2 of een Xbox. Omdat er van PS2 spellen meer verwacht wordt kreeg hij lage rates voor de PS2, maar op de PSP is het de Best Game Overal geworden op de TMF-Game Awards.

Maar je kan er dus ook anders over denken. Sommige mensen vinden het GTA III met nieuwe personages en missies, maar meestal vergeten ze dat GTA III voor de PS2 was, die veel meer kan hebben. Maar het is eigenlijk gewoon een goed vervolg op GTA III, net als Vice City Stories een goed vervolg is van Vice City, en dat op een handheld.

Naar mijn mening zeker het kopen waard ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ben het ook met M4X en Colonel Cortez eens .. ik heb zelf ook gta Lcs voor ps2 .. en het is een leuk spel. Gta Lcs mag je niet vergelijken met Gta Sa omdat Gta Lcs een vervolg is op gta III .. om het zo maar te zeggen.. Maar ik vint gta Lcs wel de moeite waard om te kopen.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

oke dan ga ik LCS ook kopen :puh:

dus als ik het goed begrijp is gta111 en LCS een verhaal?? waar in LCS weer verder gaat

LSC en VCS heeft R* niet zo groot gemaakt ( klein steden enz.) omdat er op het schijfje van de PSP niet zoveel op kan, weet iemand dan misschien wanneer er weer een GROTE game van GTA uit komt op de PSP??

Link to comment
Delen op andere websites

oke dan ga ik LCS ook kopen :puh:

dus als ik het goed begrijp is gta111 en LCS een verhaal?? waar in LCS weer verder gaat

LSC en VCS heeft R* niet zo groot gemaakt ( klein steden enz.) omdat er op het schijfje van de PSP niet zoveel op kan, weet iemand dan misschien wanneer er weer een GROTE game van GTA uit komt op de PSP??

Dat zal wel komen wanneer de UMD's meer opslagcapaciteit hebben. En LCS en VCS zijn niet zo groot, omdat GTA III en VC ook niet groot zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

oke dan ga ik LCS ook kopen :puh:

dus als ik het goed begrijp is gta111 en LCS een verhaal?? waar in LCS weer verder gaat

LSC en VCS heeft R* niet zo groot gemaakt ( klein steden enz.) omdat er op het schijfje van de PSP niet zoveel op kan, weet iemand dan misschien wanneer er weer een GROTE game van GTA uit komt op de PSP??

Wanneer er meer op de PSP past, je geeft het zelf al aan. Het grote Liberty City paste in 2005 nog net op de PSP, en een paar maanden geleden is Vice City Stories gereleased, en deze is ongeveer 3 keer zo groot. Er zijn dus al grote games op de PSP. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben voordat er steden als San Andreas op de PSP kunnen verschijnen, maar het gaat de goede kant op. In 2005 kon Vice City Stories nooit op de PSP verschijnen omdat het te groot was voor de UMD, maar in 2006 paste het er wel op. Er zit dus veel vooruitgang in. Er zijn nog nooit geruchten geweest dat San Andreas Stories binnenkort wordt aangekondigd, maar misschien komt deze nog wel in de toekomst ;)

Link to comment
Delen op andere websites

en dat je niet kan zwemmen enzo

Ik snap eigenlijk niet dat mensen willen zwemmen. Er zijn in Portland maar een paar plaatsen waar je aan land kunt. Bij 'The Portland Beach' is het mogelijk en nog bij enkele aanlegsteigers. Bij Staunton Island is het mogelijk links bovenin en weer bij elkele steigers. Bij ShoreSide vale is het in het midden mogelijk en bij het vliegveld.

Verder zijn er veelal te steile rotsen of een te hoge muur.

Tevens lijkt het water me koud en vies, niet lekker om in te zwemmen :N .

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

oke dan ga ik LCS ook kopen :puh:

dus als ik het goed begrijp is gta111 en LCS een verhaal?? waar in LCS weer verder gaat

LSC en VCS heeft R* niet zo groot gemaakt ( klein steden enz.) omdat er op het schijfje van de PSP niet zoveel op kan, weet iemand dan misschien wanneer er weer een GROTE game van GTA uit komt op de PSP??

Wanneer er meer op de PSP past, je geeft het zelf al aan. Het grote Liberty City paste in 2005 nog net op de PSP, en een paar maanden geleden is Vice City Stories gereleased, en deze is ongeveer 3 keer zo groot. Er zijn dus al grote games op de PSP. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben voordat er steden als San Andreas op de PSP kunnen verschijnen, maar het gaat de goede kant op. In 2005 kon Vice City Stories nooit op de PSP verschijnen omdat het te groot was voor de UMD, maar in 2006 paste het er wel op. Er zit dus veel vooruitgang in. Er zijn nog nooit geruchten geweest dat San Andreas Stories binnenkort wordt aangekondigd, maar misschien komt deze nog wel in de toekomst ;)

dus het zou kunnen dat GTA IV een grote stad is met veel en vooral nieuwe voertuigen en wapens

en dat je niet kan zwemmen enzo

Ik snap eigenlijk niet dat mensen willen zwemmen. Er zijn in Portland maar een paar plaatsen waar je aan land kunt. Bij 'The Portland Beach' is het mogelijk en nog bij enkele aanlegsteigers. Bij Staunton Island is het mogelijk links bovenin en weer bij elkele steigers. Bij ShoreSide vale is het in het midden mogelijk en bij het vliegveld.

Verder zijn er veelal te steile rotsen of een te hoge muur.

Tevens lijkt het water me koud en vies, niet lekker om in te zwemmen :N .

ja maar het zou toch mooi zijn dat GTA zo echt mogelijk is, dus dat je ook kan zwemmen 8)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

dus het zou kunnen dat GTA IV een grote stad is met veel en vooral nieuwe voertuigen en wapens

GTA IV wordt zeker een stad met veel vernieuwing qua wapens en voertuigen. Hij moet in alle opzichten beter zijn dan San Andreas, want dat is zijn voorganger. Er moeten dus meer voertuigen en wapens in, het moet groter en mooier zijn etc. Alles moet gewoon beter zijn.

Het duurt nog wel een tijdje voordat GTA IV op de PSP verschijnt. Eerst verschijnt hij op de Xbox360 en de PS3. Als er tegen die tijd een betere techniek is en er meer ruimte is op de UMD, verschijnt eerst San Andreas Stories. Dit zal dan de opvolger van Vice City Stories zijn, en dus in alle opzichten beter zijn. Als de techniek dan nog beter wordt, is er een hele kleine kans dat GTA IV op de PSP verschijnt, want ik weet zeker dat dit spel geweldig groot wordt, en dus erg moeilijk om op de PSP te krijgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA LCS is echt niet saai hoor. Je kunt er inderdaad niet zwemmen, maar als je echt graag wil zwemmen raad ik je VCS (Vice City Stories) aan. Hier kun je wel zwemmen. Maar als je vind dat je hem niet moet kopen is dit je eigen keuze ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...