Jump to content

LCS saai?


Swiggers

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    9

  • ASPHALT

    4

  • Swiggers

    4

  • Kakaroth

    3

Saai ? mischien een beetje ik geef hem 7 op 10 spijtig dat hij op de PSP gemaakt is .

niet omdat PSP stom is ofzo , maar gewoon omdat dat maar een kleine Schijf heeft :(

Maarjah , het is toch een fijn spel :)

Dat is nou juist de kunst ervan, op dat kleine schijfje zo'n spel produceren. Hoe minder er op dat kleine schijfje kan, des te knapper het is om een mooi spel er op te maken. Als hij alleen op de PS2 kwam was het een lachertje, omdat er veel mooiere spellen op de PS2 gemaakt kunnen worden. Dat GTA III voor de PS2 in de ogen van de meeste mensen slechter is dan Liberty City Stories voor de PSP komt door de tijd, want GTA III is zes jaar ouder. Maar dan is het nog steeds knapper om een mooier spel op een hand-held (de PSP) te maken dan op een vaste console (de PS2).

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar laat je daardoor niet beïnvloeden. Ik vind het persoonlijk een gaaf spel, want je hebt een totaal nieuwe verhaallijn. Je geniet misschien wel wat minder dan wanneer je een nieuw spel als San Andreas gaat spelen, maar toch vind ik het een mooi spel. Je leert ook meer over hoe alles zich vóór GTA III afspeelde en begrijp je misschien sommige dingen meer dan dat je eerder deed in GTA III (bijvoorbeeld, waarom er ineens nieuwbouw is op het terrein waar in GTA III de Columbian Cartel rondneust). Ook heb je nog een extra stukje land bij de eilanden, waar je met een Ferry kunt varen.

Ik vindt het toch een mooi spel, ook de auto's zijn mooi opgepoetst. De meeste glimmen er mooi bij tot je ze beschadigt :*D

Zoals ik al zei, doe waar je jezelf lekker bij voelt.

Natuurlijk is het wel handig om te zien wat de meesten ervan vinden, maar meningen blijven verschillen per persoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar laat je daardoor niet beïnvloeden. Ik vind het persoonlijk een gaaf spel, want je hebt een totaal nieuwe verhaallijn. Je geniet misschien wel wat minder dan wanneer je een nieuw spel als San Andreas gaat spelen, maar toch vind ik het een mooi spel. Je leert ook meer over hoe alles zich vóór GTA III afspeelde en begrijp je misschien sommige dingen meer dan dat je eerder deed in GTA III (bijvoorbeeld, waarom er ineens nieuwbouw is op het terrein waar in GTA III de Columbian Cartel rondneust). Ook heb je nog een extra stukje land bij de eilanden, waar je met een Ferry kunt varen.

Ik vindt het toch een mooi spel, ook de auto's zijn mooi opgepoetst. De meeste glimmen er mooi bij tot je ze beschadigt :*D

Zoals ik al zei, doe waar je jezelf lekker bij voelt.

Natuurlijk is het wel handig om te zien wat de meesten ervan vinden, maar meningen blijven verschillen per persoon.

oke bedankt allemaal:P

Link to comment
Delen op andere websites

GTA LCS is totaal niet saai

GTA III ook niet zo.

maar de auto's zijn donker, lelijk, en lijken daardoor smerig.

en ik houd niet zo van dat donkere sfeertje

in LCS is het lekker weer

@ IPB: neej je kan in LCS & III niet zwemmen

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:LCS is zeker niet saai. Ik speel deze dagelijks. Ik zit meestal te stunten en mij crimenal ranking omhoog te stoten. iemand een idee dat dat sneller gaat? Ik schiet veel mensen dood en schiet veel heli's neer. Maar ik krijg alleen effect bij heli's neer te schieten. Dar gaat 30 punten omhoog nu. Maar mag sneller gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:LCS is zeker niet saai. Ik speel deze dagelijks. Ik zit meestal te stunten en mij crimenal ranking omhoog te stoten. iemand een idee dat dat sneller gaat? Ik schiet veel mensen dood en schiet veel heli's neer. Maar ik krijg alleen effect bij heli's neer te schieten. Dar gaat 30 punten omhoog nu. Maar mag sneller gaan.

Echt heel snel gaat hij niet omhoog, maar wat het beste is, is om hem op veel verschillende manieren omhoog te werken. Je zult merken dat je minder punten krijgt als je te veel heli's achter elkaar kapot schiet. De ene keer wat boten kapotschieten, de andere keer auto's of trucks, en af en toe heli's is het beste. Wat je ook kan doen, en waar je op het begin erg veel punten mee krijgt is aan een wanted level van 6 sterren ontsnappen. Hier krijg je op het begin rond de 150 punten voor, maar dat worden er langzamerhand steeds minder. Het komt er eigenlijk op neer dat je veel dingen moet doen voor meer punten, en niet steeds hetzelfde, want dan krijg je steeds minder punten.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:LCS is zeker niet saai. Ik speel deze dagelijks. Ik zit meestal te stunten en mij crimenal ranking omhoog te stoten. iemand een idee dat dat sneller gaat? Ik schiet veel mensen dood en schiet veel heli's neer. Maar ik krijg alleen effect bij heli's neer te schieten. Dar gaat 30 punten omhoog nu. Maar mag sneller gaan.

Echt heel snel gaat hij niet omhoog, maar wat het beste is, is om hem op veel verschillende manieren omhoog te werken. Je zult merken dat je minder punten krijgt als je te veel heli's achter elkaar kapot schiet. De ene keer wat boten kapotschieten, de andere keer auto's of trucks, en af en toe heli's is het beste. Wat je ook kan doen, en waar je op het begin erg veel punten mee krijgt is aan een wanted level van 6 sterren ontsnappen. Hier krijg je op het begin rond de 150 punten voor, maar dat worden er langzamerhand steeds minder. Het komt er eigenlijk op neer dat je veel dingen moet doen voor meer punten, en niet steeds hetzelfde, want dan krijg je steeds minder punten.

Zal ik bij boten moeten beginnen. Maar 7 boten kapot gemaak vanaf de release. :bonk:

Maar ik ben ook zo niet voor die boten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat je ook kan doen, en waar je op het begin erg veel punten mee krijgt is aan een wanted level van 6 sterren ontsnappen.

lolz, ik zit meestal 5 minuten(echte) op 5 sterren en dan ga ik dood :engel:

Je kan dan het beste te voet verdergaan. In een auto sla je een paar keer over de kop als er een paar politiewagens op je in rijden en binnen de korste keren sta je dan in de fik. Er zijn een paar manieren om je wanted level tot 0 te krijgen. Er zijn veel Cop Bribes verspreid over Liberty City, maar hierdoor gaat je wanted level erg traag omlaag. De beste en de meeste bekende manier om van je wanted level af te komen is even de Pay&Spray raadplegen, dit gaat namelijk snel en makkelijker. Stap dicht bij de Pay&Spray in je auto omdat je het anders niet haalt tot de Pay&Spray, en zorg dat je het na het sprayen rustig aan doet totdat de knipperende wanted sterren uit zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...