Jump to content

LCS saai?


Swiggers

Recommended Posts

ik snap jou gewoon niet

waarom gooi het spel gewoon niet uit het raam EN nooit meer dat flut spel spelen

Ik snap jouw gewoon niet..

Als je er niets aan vind post je gewoon niet. LCS is geen flut spel. We weten dat jij dat wel vind, hou je mening voor je en post niet. Er zijn genoeg mensen die het een erg leuk spel vinden en er veel plezier van hebben. Aangezien je ook nooit een argument met voorbeelden geeft kunnen we ook erg veel met je post, ahum.. Ik zal even jouw argument nemen uit je handtekening. 'gta lcs= storyline uitgespeeld (SIMPEL JONGEN'. Sommige mensen vinden het wel moeilijk. Denk bijvoorbeeld eens aan 'The Portland Chainsaw Masquerade', daar hebben veel mensen moeite mee.

En als je de Story Line zo makkelijk vind raad ik je de zijmissies aan. De RC Races zijn bevoorbeeld niet gemakkelijk.. En de Hidden Packages zoeken kost ook veel tijd en er zit er ook een onder de 'Callahan Bridge' die best moeilijk te pakken is.

Kortom; kom eens met argumenten en voorbeelden, een paar hoofdletters en normaal ABN zou ook niet mis staan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M4X

    9

  • ASPHALT

    4

  • Swiggers

    4

  • Kakaroth

    3

ik snap jou gewoon niet

waarom gooi het spel gewoon niet uit het raam EN nooit meer dat flut spel spelen

Dit is zo'n opmerking die nergens opslaat. Ten eerste heeft HerrieM er niks aan deze flutopmerking en was het antwoord toch al gezegd.

Ten tweede heeft iedereen zijn eigen smaak qua spellen, dus kun je niet bepalen voor iemand anders wat wel een flutspel is en wat niet.

Ten derde hoor je je mening niet in het missie-hulp te posten. Dat kune je makkelijker in je sig zetten, dan ziet iedereen jouw mening tenminste.

Dus houd voortaan rot opmerkingen voor je.

Asphalt had wat sneller getypt.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap jou gewoon niet

waarom gooi het spel gewoon niet uit het raam EN nooit meer dat flut spel spelen

Ik snap jouw gewoon niet..

Als je er niets aan vind post je gewoon niet. LCS is geen flut spel. We weten dat jij dat wel vind, hou je mening voor je en post niet. Er zijn genoeg mensen die het een erg leuk spel vinden en er veel plezier van hebben. Aangezien je ook nooit een argument met voorbeelden geeft kunnen we ook erg veel met je post, ahum.. Ik zal even jouw argument nemen uit je handtekening. 'gta lcs= storyline uitgespeeld (SIMPEL JONGEN'. Sommige mensen vinden het wel moeilijk. Denk bijvoorbeeld eens aan 'The Portland Chainsaw Masquerade', daar hebben veel mensen moeite mee.

En als je de Story Line zo makkelijk vind raad ik je de zijmissies aan. De RC Races zijn bevoorbeeld niet gemakkelijk.. En de Hidden Packages zoeken kost ook veel tijd en er zit er ook een onder de 'Callahan Bridge' die best moeilijk te pakken is.

Kortom; kom eens met argumenten en voorbeelden, een paar hoofdletters en normaal ABN zou ook niet mis staan. ^_^

Ja.Ik vind het niet de beste Gta maar dan hoef je toch niet van die opmerkingen te maken.Ik vond de storyline WEL lastig vooral Love on the Rocks is heel lastig dus wil je dat alsjeblieft in je houden

Groete Gino :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de discussie met Nizar555 beter verder kan gaan in dit topic. Eigenlijk ging dit topic om de missie Red Light Racing, en ik denk dat we deze discussie beter kunnen voortzetten in een ander topic.

Dan wil ik ook nog even iets kwijt. Nizar555, hoe saai je het spel ook vind, je hebt het gekocht voor een aardige prijs. Je kan er het beste voor jezelf een leuk spel van maken. Je kan veel dingen doen om het spel beter te begrijpen, en om alle mogelijkheden te benutten. Als je met een negatieve gedachte gaat spelen dan kom je niet ver, dat ben ik met je eens. Probeer daarom eens positief naar het spel te kijken, en dan kom je waarschijnlijk tot de ontdekking dat het een erg leuk spel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel is wel leuk. In tegendeel; ik vindt dit spel leuker dan VCS. Waarom? Nou, VCS is wel leuk, maar naar een tijd beginnen die EMPIRE missies behoorlijk te vervelen. LCS is integendeel juist leuker met de missies. De verhaallijn van VCS vind ik nogsteeds leuker.

Alleen vind ik wel dat er in LCS een paar 'nutteloze' missies zijn. Denk bijv. aan die missie dat je scooters moet verkopen van SAL. Daar ben je ff lang mee bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind LCS ook niet zo mooi spel: vaak slecht weer, niet tropisch gevoel( kleureffecten van de lucht is slecht! :duh::N ), en het LC ziet er niet heel erg uit als New York :bonk::ch:

Maar het blijf saai spel( mij mening :Y )

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, gelieve niet meer te dubbelposten. Als je nog wat wilt toevoegen kun je daarvoor de EDIT knop gebruiken. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap jou gewoon niet

waarom gooi het spel gewoon niet uit het raam EN nooit meer dat flut spel spelen

Ik snap jouw gewoon niet..

Als je er niets aan vind post je gewoon niet. LCS is geen flut spel. We weten dat jij dat wel vind, hou je mening voor je en post niet. Er zijn genoeg mensen die het een erg leuk spel vinden en er veel plezier van hebben. Aangezien je ook nooit een argument met voorbeelden geeft kunnen we ook erg veel met je post, ahum.. Ik zal even jouw argument nemen uit je handtekening. 'gta lcs= storyline uitgespeeld (SIMPEL JONGEN'. Sommige mensen vinden het wel moeilijk. Denk bijvoorbeeld eens aan 'The Portland Chainsaw Masquerade', daar hebben veel mensen moeite mee.

En als je de Story Line zo makkelijk vind raad ik je de zijmissies aan. De RC Races zijn bevoorbeeld niet gemakkelijk.. En de Hidden Packages zoeken kost ook veel tijd en er zit er ook een onder de 'Callahan Bridge' die best moeilijk te pakken is.

Kortom; kom eens met argumenten en voorbeelden, een paar hoofdletters en normaal ABN zou ook niet mis staan. ^_^

Ik vind LCS ook niet zo mooi spel: vaak slecht weer, niet tropisch gevoel( kleureffecten van de lucht is slecht! :duh::N ), en het LC ziet er niet heel erg uit als New York :bonk::ch:

Maar het blijf saai spel( mij mening :Y )

Voor jou duidelijkheid, heb ik de post van Asphalt even in mijn post gezet, die had je niet gezien blijkbaar.

PS: Logische Argumenten?

PS 2: Dat tropische gevoel wist je dat je dat niet had toen je het spel kocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Lcs verre van saai .. maar er had wel wat meer in gekund .. bijvoorbeeld paar helicopters ..

de missie zijn over het algemeen wel leuk .. alleen veel te kort.

Ik vind Lcs wel beter dan Gta III .. maar dat mag owk wel als er 5 jaar verschil tussen zit :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

LCS is echt niet saai. De missies zijn best goed.

Er zijn voldoende zij missies en de verhaal lijn is prima.

De rede dat het wat kleiner is is gewoon dat het

orgineel een PSP spel was. De eerste GTA daarvoor.

GTA 3 had als eerste 3d GTA toch ook niet zoveel

extra`s zoals zwemmen.

Dus ik zeg: ABSOLUUT GEEN SAAI SPEL.

Yiiiiiippppppppiiiiiiiiii 50 posts

:klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto : Liberty City Stories is zéker niet saai, het spel is misschien ietwat donkerder dan andere GTA's maar het is zeker geen saai spel. Het maffia-gehalte vind ik zelf ook heel hoog liggen, iets wat ik bij de andere GTA's wat mis. In het begin lijkt LCS saai, maar naarmate de procentjes stijgen zal je er vast en zeker van overtuigd worden dat LCS niet moet onderdoen voor een GTA : VC. Let ook op de leuke RC-races die je tot nog toe alleen in LCS kunt vinden :clown:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...