Jump to content

GTA2 heeft geen motors


Tim

Recommended Posts

jah: .. :puh:    Kwist helemaal niet dat gta 2 in de toekomst af speelde :o

Edit door Joriz:

Graag geen onzin posten Mr vercetti

Beste raarmeisje

We zullen onze GTA2 plattegronden uit ons LAN opvissen en het zo snel mogelijk op GTAgames.nl plaatsen (duurt denk nog effe omdat we nu eerst andere prioriteiten hebben)

edit by tim

waar slaat raar meisje nou weer op je weet toch nooit offie een meisje of een jongen is

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    7

  • Marius

    4

  • Nemean^inf

    3

  • Joriz

    2

Top Posters In This Topic

raarmeisje = meisje

OWWW, ik wist niet dat jij er was, als lid, :lol:

trouwens waarom zou je je eigenlijk nou raarmeisje noemen niet dat daar iets fout aan is, maar er zijn ook vrouwlijke spelers die GTA spelen, Je hoeft je niet te schamen dat je een meisje bent die gta speelt :lol:

Kheb ook een kennis die een meisje is, die vind GTA een verdomt vet spel B) :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

jah dat er in gta3 geen motoren zaten was al bagger, wat helemaal het dieptepunt was is de DODO, ok hij vliegt maar nie vragen hoe en er staan veel chopper en allemaal useless

maar gta2 heeft echt wel leukere dingen dan gta1 gta3 en gta4.

en dat is de totale gangwar, de elvis club, de zakkenrollers, het leger wat schiet met tanks en ongeloofelijk veel aanwezig is, de groene autodieven, het is dan wel 2d maar feitelijk nog steeds de beste gta versie, domweg meer realistisher dan wat er nu is en vooral voor die tijd, gta2 is oud maar op een lan zeer leuk, komt er ook nog eens politie achter je aan en loopt er vanalles rond, gta 2 had gewoon opnieuw gemaakt moeten worden alleen dan 3d!!!!

.......da vind ik

dark :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
maar gta2 heeft echt wel leukere dingen dan gta1 gta3 en gta4.

en dat is de totale gangwar, de elvis club, de zakkenrollers, het leger wat schiet met tanks en ongeloofelijk veel aanwezig is, de groene autodieven, het is dan wel 2d maar feitelijk nog steeds de beste gta versie, domweg meer realistisher dan wat er nu is en vooral voor die tijd, gta2 is oud maar op een lan zeer leuk, komt er ook nog eens politie achter je aan en loopt er vanalles rond.

Uit het hart gegrepen! Ik mag jou wel! :wub: :puh:

Maar even serieus: Ik heb af en toe het idee dat Rockstar bij het maken van GTA2 in tijdnood kwam, en dat er het één en ander is geschrapt uit het spel, omdat erniet genoeg tijd was om alles te realiseren. Misschien dat er daarom geen motors in GTA2 zitten.

En inderdaad; In GTA III zitten ook geen motors, dus zo gek is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Gepost door Joriz.        Ja, dat is correct in het kerk gebouw daar kan je je status opslaan om later weer verder te gaan.

Als je de saveplek (De Kerk dus) niet kan vinden, moet je in een "TV-VAN" Klimmen. De "radar" di er bovenop zit, wijst naar de plek waar de kerk staat...

tnx

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik nou zo stom vind aan GTA 2 dater in het spel geen motors in voor komen hoewel in GTA 1 wel, en GTA 1 is nog wel een oudere versie dan GTA 2 :D

Ik vind dit ook dom hoor dat er geen motor's zitten ik gta 2 zouden ze inderdaad wel gewoon niet passen of ze vonden het geen succes in gta 1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik snap eigenlijk wel warom geen moter in gta 2 in gta 1 vond ik als je op een superbike reed het beeld ging trillen en heel onoverzichtelijk was gewoon klote en het speelde allemaal wat minder flexibel en gta 2 vind ik haast leuker dan gta 3 (niet dan sa of vc :puh:) maar gta2 doe ik af en toe nu nog steeds :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

GTA 2 is gewoon mooi :) Het is heel anders dan de spellen tegenwoordig..

Wat is er mis met motoren het heeft tog geen GTM (grand thef Motor)

MAar Grand theft auto B)

En dat 2d is dus zeer geinig... Ik snap alleen de lan niet maar oke... zodra ik hem heb !! wil ik zeer zeker online spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...