Jump to content

Helikopter savegame


OG-J

Recommended Posts

Iedereen weet waarschijnlijk wel dat je in GTA LCS een helikopter vast kan krijgen, maar niet iedereen wilt hier voor uren en uren proberen. Iemand dat de helikopter vast gekregen heeft en in zen garage gezet heeft zen savegame op het internet gezet, deze kan je van dit topic downloaden:

http://gamerzworld.wordpress.com/2005/11/2...-save-file-mod/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou je er even op willen wijzen dat deze Save Game er al lang is. Je kunt hem namelijk van MaxBot.com al lang downloaden. Tevens raad ik je aan als je niet wilt Cheaten deze Save Game niet te downloaden. Een Heli bemachtigen in LCS zonder Cheats is naar mijn weten onmogelijk.

In de missie 'Calm Before The Storm' is het wel mogelijk door middel van een truukje. Helaas ontploft de Heli als je uit de oorspronkelijke route afwijkt. Je kunt hem dus niet naar je garage in Staunton Island vliegen om hem daarin op te slaan. In alle anderen missies zijn de Heli's onberijkbaar doordat ze in de lucht vliegen en op je schieten. Tevens zijn de Heli's altijd gesloten.. Met de 'Perfect Handling' Cheat zijn ze volgensmij open waardoor het mogelijk is hem in 'False Idols' te bemachtigen.

Tevens is Rockstar slim en zal als je een vernietigde Heli in je Garage wilt duwen hij verdwijnen..

Ik heb misschien een manier hoe het wel kan maar ik denk dat ik weinig kans maak..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Tevens zijn de Heli's altijd gesloten.. Met de 'Perfect Handling' Cheat zijn ze volgensmij open

dus als je deze savegame download kun je niet vliegen zonder de perfect handling cheat?

Dat zou wel bagger zijn.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens zijn de Heli's altijd gesloten.. Met de 'Perfect Handling' Cheat zijn ze volgensmij open

dus als je deze savegame download kun je niet vliegen zonder de perfect handling cheat?

Dat zou wel bagger zijn.

Boris H.

Ik had een full savegame met een Hunter voor mijn Savehouse, en daar kon je gewoon in hoor. Geen problemen met gesloten deuren ofzo ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

*BUMP*

Ik heb GTA LCS platinum voor de PSP en alle savegames die hierboevn staan werken niet. Ik heb firmware 3.00 Wie kan mij aan een werkende savegame met een heli in de garage/voor je huis helpen die werkt met de platinum versie van GTA LCS?

Alvast heel erg bedankt!

Boris H.

Edit: Ik heb al een werkende gevonden!

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...