Jump to content

Turismo


Bv202

Recommended Posts

De missie "Turismo" lukt me echt niet:

- Die anderen rijden gewoon te snel

- Ze duwen me tegen een politieauto

- Ik bots altijd wel

- Er wordt altijd op me geschoten door die blauwe ventjes(Triads heten ze toch?)

- Mijn auto gaat te snel kapot

Heeft iemand tips voor me?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat tips en missiebeschrijving voor je van WikiGTA. Ik heb het voor het gemak even naar deze post gekopieërd.

Missiebeschrijving

Houd je van racen? Ja? Dat komt mooi uit, want El Burro heeft een straatrace georganiseerd door heel Portland. Je begint bij de oude school vlakbij de Callahan Brigde. Je zult zelf voor een snelle wagen moeten zorgen, als je bij de oude school bent aangekomen staan er 3 kogelvrije Cheetah's op je te wachten. Rijd je auto in de blauwe marker en je race zult beginnen, deze straatrace bestaat uit allemaal checkpoints. Het roze blokje op je radar moet je als eerste naartoe racen, dan zal bij de (donker) paarse blokje de volgende checkpoint bevinden.

Hints en Tips

- Doe deze missie voordat de Mafia je haat (voordat je naar Staunton Island gaat), anders is het bijna onmogenlijk om deze missie te halen.

- Je kunt een snelle auto genaamd Banshee vinden in "Easy Credit Auto's" in Harwood, deze zaak bevind zich vlakbij 8 Ball's Bomb Shop.

Kijk nog even op de pagina waar ik deze informatie vandaan heb, namenlijk deze. Daar staan nog een paar screens, en de beloning die je krijgt voor deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

voor bij nog verdere races, en met andere mensen heb ik hier ook een tip:

je kan altijd, wat je ook in de driving school van SA hebt geleerd, tegen de achterkant van de andere auto aanduwen. hierdoor draait hij en gaat hij achterstevoren.

dit moet je vooral doen met de auto's die het snelste zijn van de tegenpartij.

dan heb je gelijk een grote voorsprong

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had deze missie pas gedaan toen ik al op Staunton zat. Hiervoor gebruikte ik een tank en ik blies de tegenstanders op nadat de race begonnen was. Een Rhino? Waarom? Zodat die Leone's me niet opbliezen.

Dit heb ik al eens gezet in het foutjes-forum van WikiGta, maar ze hebben het nog niet toegevoegt :N .

(dit is een tip en ter informatie :clown: )

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat tips:

- Gebruik de cheat: Alle auto's ontploffen (Spring dan wel zelf uit je auto als je die cheat doet want anders ben je zelf ook dood :t)

- Als die auto's van je tegenstanders zijn ontploft is het geen missie failled want dan kan je nog gewoon verder racen met een andere auto

Dit waren mijn tips, suc6 met racen.

Greetz, HippeEend ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Klein schopje.

Ik ben nu aan het proberen om deze missie te halen alleen het probleem is dat de Mafia mij intussen al haat. Iedere keer als ik langs een bendelid rijd schieten ze mijn auto in de hens wat flink vervelend is. Iemand nog tips om deze missie op een normale manier te halen of moet ik gewoon even wachten tot ik de Rhino heb en hem dan nog eens proberen?

Link to comment
Delen op andere websites

Klein schopje.

Ik ben nu aan het proberen om deze missie te halen alleen het probleem is dat de Mafia mij intussen al haat. Iedere keer als ik langs een bendelid rijd schieten ze mijn auto in de hens wat flink vervelend is. Iemand nog tips om deze missie op een normale manier te halen of moet ik gewoon even wachten tot ik de Rhino heb en hem dan nog eens proberen?

Hier kon je ook een apart topic voor maken inplaatst van te bumpen.

Maar helaas dit gaat niet, je kan wel een new game starten of een mod starten die je auto kogelvrij kan maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt niet helemaal. Je kan met wat kleine aanpassingen wat dingen in een bepaald bestand (ben ff naam kwijt) ervoor zorgen dat de mafia niet meer op je schiet, net zoals andere gangs als de Colombians en de Triads.

Ik zoek even welk bestand je moet aanpassen en zal dat even stap voor stap uitleggen hoe je dat kan doen, als je dat wil tenminste :)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Klein schopje.

Ik ben nu aan het proberen om deze missie te halen alleen het probleem is dat de Mafia mij intussen al haat. Iedere keer als ik langs een bendelid rijd schieten ze mijn auto in de hens wat flink vervelend is. Iemand nog tips om deze missie op een normale manier te halen of moet ik gewoon even wachten tot ik de Rhino heb en hem dan nog eens proberen?

Het is nog wel mogelijk om de missie te halen hoor ;-), ik bepaalde missies in GTA: III rijdt er een kogelvrije auto rond, en na het halen van de missie Marked Man van Ray Machowski krijg je als beloning naast $20.000 en wat wapens een kogelvrije patriot. Nu kan de mafia je auto niet kapot schieten als je langs rijdt. Probleem nu is wel dat de patriot niet erg snel is, dus je de andere auto's niet gemakkelijk bijhoudt. Maar je kunt natuurlijk een van bovenstaande tips gebruiken om de andere te laten ontploffen. Succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...