Jump to content

Turismo


Bv202

Recommended Posts

ik had het zelfde probleem, de missie wilde niet lukken, ben een te slechte chauffeur denk ik.

op het web las ik een tip van alan rusk - doe het met een brandweerwagen!

helemaal vanaf de andere kant van het eiland aan komen rijden op volle snelheid, door de steeg, en dan heel hard tussen de tweede en derde raceauto door rijden - de missie start vanzelf. de truck is te breed zodat alle drie de wagens in het rond gesmeten worden. nu heb je een voorsprong. omdat de brandweerauto zo zwaar is kun je de raceauto's als ze je weer proberen in te halen gemakkelijk van de weg duwen.

had al 50 keer vergeefs geprobeerd, met de brandweerauto lukte het na 2 keer...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Je moet een sterk wapen hebben om de ruiten kapot de schieten. Doe dit NIET waar de Banshee staat. Als je een ruit kapot hebt gemaakt, stap je in de auto en rijdt dwars door een ruit heen. Hierdoor loopt de Banshee geen schade op.

Aan Iedereen,

Ik heb een supertip als jullie de missie ''Turismo'' niet hebben gehaald:

Jullie kunnen ook de kogelvrije Patriot gebruiken tijdens de race. Na de missie ''Marked Man'' van Ray Machowski kunnen jullie het voertuig inzetten en dan hebben de bendes (vooral de Leone Family) geen kans meer om de Patriot, die kogelvrij is, in de fik te schieten. Vooral de Leone Family met hun dodelijke shotguns kunnen dan niet meer doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 5 maanden later...
Klopt het dat de missie Turismo nadat je Salvatore Leone hebt vermoord, altijd beschikbaar is?
Volgens mij niet eens alleen na de missie Sayonara Salvatore, maar gewoon altijd.

Turismo is altijd beschikbaar na de laatste missie van El Burro.

Het politiebureau ligt ergens in Staunton Island en een legerbasis is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...