Jump to content

Domste/frustrerendst momenten in VC?


GTA Monster

Recommended Posts

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    14

  • Hackman

    6

  • ruttie

    4

  • Bossinkje

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had met de Taxi driver toch best iets frustrerends gehad. Nouja, ik wildde niet mijn computer erdoor kapot slaan, maar het was wel ff dom.

Ik moest iemand afzetten. Dus ik kijk ff op het kaartje in het menu waar ik die gene af moest zetten. Aan het begin zeiden ze dat ik de persoon bij het ziekenhuis ofzo in Vice Point moest afzetten. Dus ik daarboven in Vice Point kijken waar die "blip" stond op het kaartje. Ik denk ah! daar moetik heen. Maar wat bleek nou, ik zat te kijken naar het "blipje" van de legenda! Dit had ik tot 2 keer toe, daarna sloeg ik mezelf wel ff voor me kop, maar me computer doet het nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was eigenlijk wel lollig. In de missie All Hands On Deck schoot ik de helikopter piloten eruit dus storten de heli's neer. Als je bij de Hunter dat doet dan hangt de piloot in de lucht en vliegt de hunter nog effe, schoot ie me dood :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

tijdens de missie "Demolition Man", hij lukt me normaal nooit, maar ik moest nog 1 bom plaatsen. Ik was bij het vat gekomen waar hij moest staan maar er komt een pukkel aan lopen en die schiet mijn heli in brand! (en ik gelijk dood dus :-( )

Link to comment
Delen op andere websites

Vanochtend had ik eerste 2 uur vrij, dus ff lekker VC spelen. Ga ik de missie Cannon Fodder doen. Ik pak me kruger om de auto stuk te schieten die voor de muur staat, die ontploft dus er vliegt een autodeur op Rico :duh:

Mission Failed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...