Jump to content

Domste/frustrerendst momenten in VC?


GTA Monster

Recommended Posts

Ik was een keer bij die bankmissie "The Job" eindelijk na veel pogingen in de taxi gekomen met de crew en was opweg naar de carspray.. wilde ik achter me kijken naar de politie, druk ik per ongeluk op enter en spring uit de wagen :duh: reden ze me plat

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    14

  • Hackman

    6

  • ruttie

    4

  • Bossinkje

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

was ik bezig met taxi missies, na een uur ofso wete ik veel op level 80, druk ik op r3 :schater:

Dat maakt toch niet zoveel uit? Als je weer verder gaat hoef je er nog maar 20!

Ik daarintegen deed hetzelfde alleen sluitte ik er spel per ongeluk af waardoor er niet gesaved was..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb eigenlijk niet zo vaak domme fouten gemaakt. Wel eentje dat ik net weer verder was gegaan met GTA Vice City, maar ik erachter kwam dat ik vroeger de Riot-cheat had gebruikt en opgeslagen was, maja, nu weer een eindje verder, maar mijn allerdomste fout was dat ik net klaar was met Cannon Fodder (was inmiddels al opnieuw begonnen) en die ganglid stapte uit die Pony en had nog een M4, dus ik dacht... He! Extra kogels!! Dus ik ging met hem knokken, omdat ik geen kogels wilde verspillen (ben zuinig :puh: ) schiet ie me dood... BUSTED!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk niet zo vaak domme fouten gemaakt. Wel eentje dat ik net weer verder was gegaan met GTA Vice City, maar ik erachter kwam dat ik vroeger de Riot-cheat had gebruikt en opgeslagen was, maja, nu weer een eindje verder, maar mijn allerdomste fout was dat ik net klaar was met Cannon Fodder (was inmiddels al opnieuw begonnen) en die ganglid stapte uit die Pony en had nog een M4, dus ik dacht... He! Extra kogels!! Dus ik ging met hem knokken, omdat ik geen kogels wilde verspillen (ben zuinig :puh: ) schiet hij me dood... BUSTED!

Door andere leden van het forum ben jij er achter gekomen, jij zelf niet.

Ontopic: Savegame maken zonder cheats, kwam ik er achter dat ik gecheat had :duh::schater::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Even denken.. Ja ik weet het weer. Mijn domste fout kwam voor in de missie 'recruitement drive', ik was die missie bij een kameraad van mij aan het spelen op de ps2, ik heel geconcentreerd sturen, want ik vond die missie al zo tering lastig, ging het eindelijk een beetje, was ik bijna bij het eind, LAAT IK DE CONTROLLER UIT MIJN HANDEN PLEUREN!!!! Serieus, ik heb de boel daar flink bij elkaar gescholden.

Bij mij thuis op de pc heb ik die missie ook zeker wel 40x over gedaan, toen die klaar was heb ik gelijk gesaved om die daarna die missie nooit meer opnieuw te hoeven doen. De rest van vice city is een eitje, in tegenstelling tot GTA 3 en SA. Bij SA was ik zo wanhopig dat ik met savegames en cheats ben begonnen.

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

De Misie waneer he tegen die levenloze rossekop moet rijden hé ik denk " The Driver " op het einde 50 meter ervandaan , nog 1 bocht te gaan en in plaats van op vierkantje druk ik op driehoekje !

Ik heb zo hard zitte schelden dat het niet meer normaal was :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...