Jump to content

Dodo Tutorial


Lantyz

Recommended Posts

Ik kon het gelijk de eerste keer dat ik ging oefenen. Ik vond er echt niks moeilijks aan. En vliegen heeft mijn leven echt makkelijker gemaakt, ik kan nu makkelijker naar praktische plekken, zoals het Vrijheidsbeeld(kan ik ook heen met boot maar dat duurt zo lang). Bedankt Lantyz!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • vice

    4

  • Lantyz

    3

  • Basssss

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

is het misschien een idee om een "full winged dodo mod" te maken, die net zo makkelijk vliegt als de dodo in SA? (of de skimmer in VC). ik heb geen idee wat je allemaal kan aanpassen aan voertuigen, maar zo'n mod zou wel cool zijn, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat dit bijna onmogelijk is omdat de handling bijna niet aan te passen is. Dat valt gewoon niet te doen. Ik heb ooit wel eens een FullWinged DoDo mod gehad , maar dat was niks anders dan een mod waarmee de vleugels langer werden , het 'vlieg-gedrag' werd er niet mee aangepast.

Greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Die tip over die dodo is geweldig alleen ik moet nog wat oefenen.

Ik zou graag nog willen weten hoe je moet landen want daar ben ik nog niet zo goed in.

Ik vind het een goede advertentie.bedankt!

Bewerkt: door frapada
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ik heb het ook al onder de knie, al 2x naar Ghost Town gevlogen, maar als ik naar Ghost Town kijk let ik niet meer op de Dodo, die dan natuurlijk met z'n neus de lucht in gaat en dan stort in de blauwe hemel in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor deze tutorial, ik krijg dat ding nu eindelijk in de lucht :)

Alleen ghosttown bereiken lukt nog niet, er zit daar ergens een muur, daar moet ik nog omheen zien te vliegen. Maar ja dat wordt vooral oefenen (en tijd verspillen).

En dan is het zelfs mogelijk om voordat je zelfs maar één missie hebt gedaan alle 100 Hidden Packages te verzamelen, aangezien de Hidden Package op de brug naar Shoreside Vale alleen te bereiken is met een Dodo.

Die snap ik even niet, hoe kun je ooit aan een dodo komen zonder een missie uit te spelen? De bruggen zijn dan toch nog gesloten en de dodo ligt op het derde eiland...?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb vandaag voor de eerste keer geprobeerd om in een dodo te vliegen, maar als ik vertrek zie ik nooit vonken(ook niet als ik opzij kijk) na een tijd staat er dan dat ik 2 seconden gevlogen heb maar ik zag niet eens vonken, telkens als ik dus weer op degrond terecht kom probeer ik te stoppen maar helaas lukte dat net niet xD . Ik vloog dus ove rhet water maar ik wist niet hoe ik naar boven ging en dus probeerde ik opzij te gaan maar omdat ik zo snel ging bleef ik mijn pijltje in gedrukt houden, en ja je kunt het al raden, ik lag in het water. :schater: .

Ik zal dus nog flink moeten oefenen!

EDIT: Ik wist eigenlijk wel hoe ik omhoog ging, maar ik drukte er niet op want ik las dat je dat niet mag gebruiken (enkel in noodgevallen of zo) en als ik op 2 druk kijk ik telkens op zij?? Bij mij blijft die aan de grond als ik op 5 duw maar ik kreeg mijn neus toen niet meer naar beneden.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag voor de eerste keer geprobeerd om in een dodo te vliegen, maar als ik vertrek zie ik nooit vonken(ook niet als ik opzij kijk) na een tijd staat er dan dat ik 2 seconden gevlogen heb maar ik zag niet eens vonken, telkens als ik dus weer op degrond terecht kom probeer ik te stoppen maar helaas lukte dat net niet xD . Ik vloog dus ove rhet water maar ik wist niet hoe ik naar boven ging en dus probeerde ik opzij te gaan maar omdat ik zo snel ging bleef ik mijn pijltje in gedrukt houden, en ja je kunt het al raden, ik lag in het water. :schater: .

Ik zal dus nog flink moeten oefenen!

EDIT: Ik wist eigenlijk wel hoe ik omhoog ging, maar ik drukte er niet op want ik las dat je dat niet mag gebruiken (enkel in noodgevallen of zo) en als ik op 2 druk kijk ik telkens op zij?? Bij mij blijft die aan de grond als ik op 5 duw maar ik kreeg mijn neus toen niet meer naar beneden.

Zet de controls zoals Lantyz ze heeft gezet,

en je moet altijd op dodo down drukken,

het is onmogelijk dat je kan vliegen als je dodo down gebruikt op de grond, na eeen tijdje zullen er vonken verschijnen aan de wielen. :)

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...