Jump to content

Afscheid van twee helden


PatrickW

Recommended Posts

Er zijn dagen op het forum dat er te veel gebeurt..

De afgelopen dag was zo'n dag.

Onafhankelijk van elkaar hebben twee van onze meest ervaren crewleden te kennen gegeven de animo en interesse aan hun taak op het forum te hebben verloren.

Mazzeltje wilde het graag met z'n eigen woorden zeggen:

Ik heb besloten na heel veel denken dat het waarschijnlijk beter is dat ik stop als GM.

De laatste tijden deed ik erg weinig met mijn functie en dat had ik in de gaten.

Een paar collega's hadden dat ook in de gaten.

En ik vind dat eigenlijk wel jammer.

Ik stop dus als GM, maar ik vertrek zeker weten niet.

Ik ga nu door het leven als een Megalid. :Y En zo ga ik ook een leuke tijd beleven.

Als ik ooit weer de kans krijg om in de crew te stappen doe ik dat met alle plezier.

Maar de eerste tijd even niet.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesteund en geholpen. :klap:

Voor dizzee is de afgelopen periode de zin in het forum ook afgenomen, en ook hij vond dat hij er op dit moment een punt achter moest zetten. Hij heeft afgezien van een eigen verklaring op deze plek, en op eigen verzoek is hij terug gezet naar gewoon Lid, omdat hij niet verwacht nog intensief te gaan posten op het forum op korte termijn.

Edit: Dizzee heeft besloten toch aan de wikigta te blijven werken en zal derhalve verder gaan als MegaLid i.p.v. normaal lid, zoals hierboven vermeld.

Namens de rest van de crew wil ik beiden heel erg hartelijk bedanken voor de jarenlange inzet voor het forum en de bijzonder prettige samenwerking. Hopelijk komen wel elkaar nog af en toe tegen op het forum en op MSN, en ik wens jullie heel veel succes met de invulling die je gaat geven aan de extra vrije tijd die nu beschikbaar komt.

PatrickW

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    3

  • PatrickW

    2

  • .Levi.

    2

  • NandroDavids

    2

Ik vind het persoonlijk een zeer zware slag dat we deze twee heren moeten missen. Allereerst Mazzeltje: feitelijk was hij hét crewlid dat mij als klein GTA-Sheepje voorzag van de nodige informatie op het forum, die altijd klaar stond voor advies en raad en die mij gedurende mijn carriere naar G-Mod altijd gesteund heeft en me alles heeft verteld wat hij wist. En daar buiten bleek hij ook nog eens een verschrikkelijk aardige gast te zijn met wie ik, zeker in de beginperiode, bijzonder vaak gebabbeld heb. Van harte bedankt Mike voor al je steun en toewijding aan mij en het hele forum, blijf alsjeblieft nog een beetje in de buurt en hopelijk spreken we elkaar nog......

En dan Dizzee.....Arne heeft óók een speciaal plekje in mijn hart, want hij was degene die mijn allereerste (domme) vragen op het forum beantwoorde en een save-game voor me deed. Door zijn vriendelijkheid en behulpzaamheid ben ik onder andere aan het forum blijven plakken. We zijn eigenlijk samen daarna door alle rangen heen gewandeld waarbij ik nét iets eerder ML werd dan hij maar hij weer nét iets eerder Moderator. Een soort van vriendschappelijke strijd dus.....En ook binnen de crew, op PM of in de MTA-server waren onze contacten altijd erg gezellig. Ook jou bedank ik hartelijk voor je werk voor het forum in het algemeen (die ronduit prima waren :klap:) en zeker ook onze contacten waren erg prettig altijd! Blijf nog een beetje in de buurt......

_O_ Dank jongens voor alles _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een fijne samenwerking geweest, jongens, en we zullen jullie inzet missen! Jullie hebben beide al eerder overwogen er een punt achter te zetten (de een wat eerder dan de ander), dus de tijd van afscheid zat er aan te komen. Mazzeltje zien we vast nog regelmatig langskomen. Dizzee, mocht dat bij jou niet het geval zijn, het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit al een beetje zien aankomen en had her en der ook al wel wat geruchten gehoord, maar dat jullie nu ook echt zijn gestopt maakt het pas werkelijkheid. En om eerlijk te zijn doet het me echt wat dat jullie zijn gestopt, want er stoppen nu twee Forumiconen die ongelooflijk veel voor het Forum betekend hebben.

Mazzeltje, veel contact hebben we niet gehad, maar ik waardeerde je als collega en vond je altijd een gezellig lid. Ik zeg nu 'vond', maar ik hoop dat je ook gezellig blijft posten in je nieuwe rang van Megalid, maar daar twijfel ik niet aan. Bedankt voor je tijd op het Forum als Global Moderator.

Dizzee, je hebt al een keer eerder aangegeven te zullen stoppen, maar ik heb zo het gevoel dat het deze keer definitief is. Dat gevoel wordt versterkt door het feit dat je nu verdergaat als lid, wat ik overigens erg jammer vind. Ook jouw inzet voor het Forum waardeer ik en eigenlijk ben je als Moderator altijd een voorbeeld voor me geweest. Dank daarvoor en ook voor het vertrouwen in mij, die tot uiting kwamen in mijn promoties. Veel succes met wat je ook maar gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij beide had ik het al zien aankomen maar toch is het toch erg jammer. Ten eerste Mazzeltje, ik vond je altijd een van de vriendelijkste en aardigste crewleden, maar de laatste tijd was je toch wel veel minder aanwezig. Het is dan ook wel verklaarbaar dat je ook gestopt ben in de crew. Wat ik wel erg leuk vind is dat je toch op het forum blijft als Megalid. Je was Top :bier: .

Ten tweede Dizzee, Even als Mazzeltje heb ik heel veel plezier met je gehad en is het jammer dat je weg gaat, maar ook net als mazzeltje was je "inzet" een beetje aan het afbrokkelen en was je vertrek onvermijdelijk. Ik herrinner je nog wel als dat lid die voor iedereen alle save-game weg snoepte en daardoor snel een plekje hogerop kreeg. Kortom, ik zal je nooit vergeten en het ga je goed in je "normale" leven :cya: .

Ikkes :cry: .

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg jammer, gelukkig niet vertrokken maar een plaatsje teruggetrokken.

Sommige gaan verveling zien in dat hoge gedoe op GTAForum, het kan leuk zijn maar het zal na een tijd dan toch gaan vervelen

Maar goed, Mazzeltje: veel succes als megalid, Dizzee:veel succes met de normale begincarriere;Leden/normaal lid ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer dat jullie stoppen. Mazzeltje, jouw zal ik nog wel vaak zien als megalid. Dizzee jammer dat je definitief weg gaat maar als je het niet meer leuk vindt snap ik dat je stopt. Bedankt voor al jullie hulp jongens _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gister nacht had ik dit topic al gelezen en ik had direct een brok in de keel, omdat we twee van de beste moderators niet meer in hun eigen kleur zien. Ik weet dat jullie er zelf achter staan, maar het is een enorm gemis dat we jullie moeten missen op dit forum in de crew. Voor beiden had ik veel respect door hun taken in de crew. Hieronder bespreek ik de twee heren en mijn ervaring met hun...

Dizzee - Arne wat doe je me aan? We hebben eens een gesprek gehad diep in de nacht en daar ben ik er achter gekomen hoe jij werkelijk in elkaar zit. Je bent een goed mens, met een goed hart op de juiste plaats. Alleen je bent het met dingen niet eens en als iets je niet zint dan kan je sommige dingen vaak niet verdragen, maar dat houdt niet weg dat ik het enorm jammer vindt. Je was voor mij als een forum-vader, de persoon waar je tegenop kijkt als lid. Later ben ik ook nog je collega geworden, waar ik tot op gister veel plezier aan gehad heb. Opzich kunnen de forums die je beheerde het wel aan, maar... het gemis dat je nu weer als lid rond is groter dan al dat ander. Daarom wil ik zeggen Dizzee: ' What you have done for us is something to be proud of yourself '. Kortom; Succes met de dingen die je gaat doen nu er meer tijd over is voor het echte leven! Je zal altijd in de forum gedachte blijven...

Mazzeltje - Helaas man, ik heb je leren kennen als gezellig persoon die altijd in was voor een leuk gesprek. Alleen dit jaar ging het wat minder, je kreeg andere dingen die belangrijker voor je waren en die dingen moesten eerder gebeuren. Waaronder je werk en andere dingen die voor jezelf belangrijk zijn. In deze wereld kun je niet teveel tegelijk doen en daarom was het voor mij ook al duidelijk dat je niet meer zo goed op de juiste plek was. Niet zo zeer omdat je geen goede moderator was, want dat ben je altijd geweest. Het zat hem gewoon in de aanwezigheid en ik vindt het toch moedig dat je een toch hoge positie op geeft om te genieten van dingen die belangrijker zijn in het leven. Daarom blijf ik het respect houden dat ik voor je had; zowel als vriend, of als forum lid. Kortom blij dat je op het forum blijft, maar jammer van je positie die je verloren hebt, maar wel vrijwillig: Gelukkig.

....

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie vertrekken, al blijft Mazzeltje gelukkig als Megalid. Het is altijd jammer dat mensen vertrekken of hun werk neerleggen. Al snap ik niet echt dat Dizzee nu gewoon lid is. Misschien gaat hij voor de grootste degradatie van GTAforum? Ik hoop dat jullie allebei nog zeer actief blijven en ik weet zeker dat het goed met jullie zal gaan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee: Dit vind ik heel erg, je poste ook altijd in de forums waar ik poste, en dat deed je erg goed! ik vind het ook heel erg, dat je je liever als lid wilt zien, maarja dat is je eigen keuze natuulijk. Hopelijk keer je zoals in het verleden terug!

Mazzeltje: Jij poste niet in de forums waar ik poste, maar als ik je zag posten deed je dat heel erg goed. Ik vind het dan ook logisch dat je een van de betere leden van het forum werd genoemd, en nu nog natuurlijk!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie vertrekken, al blijft Mazzeltje gelukkig als Megalid. Het is altijd jammer dat mensen vertrekken of hun werk neerleggen. Al snap ik niet echt dat Dizzee nu gewoon lid is. Misschien gaat hij voor de grootste degradatie van GTAforum? Ik hoop dat jullie allebei nog zeer actief blijven en ik weet zeker dat het goed met jullie zal gaan :cya:

Een SL/ML hoort een voorbeeld te zijn voor de andere leden. Het zijn zij die moeten tonen hoe je je moet gedragen en posten op dit forum. Zij zorgen ervoor dat dit forum alsmaar beter van kwaliteit wordt. Wat heb je dan aan een SL/ML die weinig tot niets uitvoert? Niet veel... ;)

---------

Ik wil iedereen tot nu toe bedanken voor de reacties. Ik heb een leuke tijd gehad alleen is de animo er nu niet meer. Misschien zien jullie me wel weer meer in de GTA IV periode. Nu ik terug lid ben, zal ik dan ook terug de uitdaging hebben om het tot SL/ML te schoppen, altijd leuk toch? :sigaar::puh:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Meen je niet?

Is een vervroegde 1 april grap, niet? :{

Moet eerlijk zeggen, kan me niet goed een GTAforum zonder Mazzeltje en Dizzee in de crew voorstellen. Vanaf me registratie heb ik jullie altijd als moderator gezien. Mazzeltje heeft me vroeger nog erg goed geholpen met het forum, dus dit bericht kwam even als een klap in me gezicht aan..

Eerlijk gezegd vind ik jullie nog gewoon crew waardig hoor, ik vind dat ze jullie terechte ereleden van het forum mogen gaan noemen..

Bedankt voor alles Dizzee en Mazzeltje _O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ze jullie terechte ereleden van het forum mogen gaan noemen..

Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.

Ik was erg verbaasd toen ik het las jongens. 2 leden die heel veel hebben betekend voor het forum. Toch goed dat jullie er bewust voor kiezen in plaats van alles zijn vrij loop te laten gaan. Dat geeft maar weer aan hoe betrokken jullie bij het forum zijn. En Dizzee, kom ten tijden van GTA IV maar weer rustig terug. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...