Jump to content

Vigiliate politie onmogelijk?


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Ik doe de viligate politie missies, maar ik kom niet verder dan level 9. Ik moet constant naar de Pay n Spray omdat de politie achter mij aankomt als ik die criminelen dood. Dan moet ik ook weer een nieuwe politie auto halen, omdat 2 sterren mijn auto beschadigd hebben samen met die criminelen. Uiteindelijk ging mijn politieauto weer ontploffen en kon ik binnen een minuut geen nieuwe krijgen.

Ik wordt echt radeloos want ik ben er al een week mee bezig en het lukt me maar niet.

Ik doe steeds drive-by's op de criminelenauto's en ik doe ook drive by's op hun.

Help me plz.

Lance Vance Dance

>>> Door VforV: Verplaatst naar LCS: Missie Hulp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de viligate politie missies, maar ik kom niet verder dan level 9. Ik moet constant naar de Pay n Spray omdat de politie achter mij aankomt als ik die criminelen dood. Dan moet ik ook weer een nieuwe politie auto halen, omdat 2 sterren mijn auto beschadigd hebben samen met die criminelen. Uiteindelijk ging mijn politieauto weer ontploffen en kon ik binnen een minuut geen nieuwe krijgen.

Ik wordt echt radeloos want ik ben er al een week mee bezig en het lukt me maar niet.

Ik doe steeds drive-by's op de criminelenauto's en ik doe ook drive by's op hun.

Help me plz.

Lance Vance Dance

Ik weet wat je bedoelt en dit is behoorlijk moeilijk. Als je eenmaal een wanted level van 2 sterren of meer hebt kom je er moeilijk vanaf. Het is ook niet simpel om je wanted level laag te houden. Wat ik je aanraad is je wanted level op 1 ster te houden, en gewoon te wachten tot hij weg is. Om dit proces te versnellen zijn er natuurlijk Cop Bribes, zorg dus dat je weet waar die liggen. Soms dwingt de tijd je er echter toe om te schieten, maar dat is meestal in de laatste levels. Dan kan je wel gerust schieten, en als je een wanted level van 2 sterren of hoger hebt is het een soort van alles of niets. Maar daarvoor moet je het dus laag zien te houden op de hierboven aangegeven methode.

Daarnaast kan je hem ook met een Tank, beter bekend als Rhino doen. Klik hier voor de spawnplaats, je moet dan wel al wat verder zijn met de storyline (foutje, zie hier VforV's bericht hieronder :engel:). Met de Rhino gaat alles veel makkelijker, en de meeste halen het ook met dit voertuig. Dit omdat het met normale politievoertuigen lastig is, of zoals jij zegt onmogelijk. Ik weet niet of je het met de Rhino of met een politievoertuig gaat proberen, maar met de tips van hierboven is het ook haalbaar met een politievoertuig. Veel succes!

Edit: VforV ik zie dat je nu typt, ik zag je net nog niet sorry :-(

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag er eerst ook geen doen aan. Maar als je een Rhino gebruikt is deze submissie een peace of cake. Het moeilijke is natuurlijk om een Rhino te pakken te krijgen, zonder cheats te gebruiken. Dit is echter eenvoudiger dan het lijkt. Allereerst krijg je de kans om tijdens de missie Shogun Showdown een Rhino netjes in je garage te zetten. In deze missie moet je een Rhino van de Yakuza opblazen met een vehicle bomb uit 8-Balls bomb shop in Staunton. Maar in plaats van de Rhino midden op straat de lucht in te laten vliegen, kan je hem ook eerst in je Staunton garage parkeren, de deur laten dichtgaan en dan op de detonatieknop duwen. Missie geslaagd én een deukloze tank in je garage, klaar voor gebruik. Rij gewoon tegen het voertuig van de criminelen aan, zodat deze meteen ontploft. Ook kan je je loop naar achter draaien en vuren, zodat je sneller vooruit gaat.

Ben je echter al voorbij deze missie, dan kan je het ook op een andere manier proberen (zoals ik het gedaan heb). Zorg dat je een Wanted Level van 6 sterren krijgt, maar blijf altijd staan in en rond de oprit van je Staunton safe house (het straatje tussen de parkeergarage en het woonblok waar je safe house zich bevindt). Zorg dat je voorzien bent van een volle Armor en Health én een krachtig wapen (M4 of AK-47). Schuil wat in het straatje/steegje en wacht tot er een Rhino voor je neus stopt. Schiet snel de inzittenden neer en stap vlug in. Rij vervolgens zo snel mogelijk naar de garage van je Safe house (zorg dat er geen wagens te veel instaan, zodat je hier geen tijd mee verliest), parkeer hem, stap je safe house binnen en sla het spel op. Nu is je Wanted Level namelijk terug weg (als je het spel niet afsluit kan het zijn dat je WL nog steeds op 6 staat maar als je LCS volledig afsluit en terug opstart, is je WL 0.).

Edit: M4X was me te snel af. :7

@M4X: De Rhino spawnt daar enkel na voltooiing van de 100%. M.a.w. kun je hem niet krijgen voor je ook Vigilante voltooid hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de viligate politie missies, maar ik kom niet verder dan level 9. Ik moet constant naar de Pay n Spray omdat de politie achter mij aankomt als ik die criminelen dood. Dan moet ik ook weer een nieuwe politie auto halen, omdat 2 sterren mijn auto beschadigd hebben samen met die criminelen. Uiteindelijk ging mijn politieauto weer ontploffen en kon ik binnen een minuut geen nieuwe krijgen.

Ik wordt echt radeloos want ik ben er al een week mee bezig en het lukt me maar niet.

Ik doe steeds drive-by's op de criminelenauto's en ik doe ook drive by's op hun.

Help me plz.

Lance Vance Dance

De beste manier zijn gewoon Drive By's. Voer een P.I.T. Maneuver uit op een auto en als de auto uit ballans is ga je een Drive By uit voeren. Als hij toch wil weg rijden blockeer je hem en ga je weer op hem schieten. Als je goed met de Police overweg kan kun je het Target ook al een beetje uitschakelen door hem ergens tegen aan te duwen. Zo kom ik meestal door de lage levels. Eenmaal uit de auto rij je over de criminelen heen of stap je uit en schiet hen neer met een ander wapen. In de hoge levels is dat laatste aangeraden omdat ze dan MP5's en AK-47's hebben. Schiet ze dan neer met een AK-47 of een M4. Als je over ze heen rijd heb je kans dat ze je auto ernsige shade toe doen.

Een andere manier is om door te gaan met je drive by en de auto in vlamen op te laten gaan. Als de criminelen uit de auto stappen heb je kans dat ze door de ontploffing omkomen.

Daarnaast is Rockstar redelijk aardig voor je en zal nadat je een level gehaald hebt je auto een beetje worden opgelapt. De Pay 'N' Spray raad ik ten stengste af aangezien je er niets mee kunt doen in een Police. Je moet dan een andere auto pakken en ook nog eens aan een nieuwe police zien te komen. Jat daarom als je langs het 'Police Department' komt een nieuwe. Een kleine omweg zal in tijd niet heel veel schillen. Als je door het vermoorden van de criminelen een wanted level krijgt moet je je gewoon heel even koest houden en je 'volgende slachtoffer' gaan beuken en soms voorzichtig een dive by doen. Als je je wanted level kwijd bent begin je meteen vol op te schieten en vermoord je ook hen. Als je dicht bij een Cop Bribe kun je natuurlijk ook die pakken.

Op deze manier is de missie in mijn ogen niet zo moeilijk. Héél eerlijk gezegd speel ik het ook vaak en ben er ook handig mee. Anders kan deze missie toch best moeilijk zijn maar zeker niet onmogelijk. :)

Daarnaast is de Rhino veel makkelijker om de missie te voltooien. Je kunt hem krijgen in de missie Shogun Showdown. Als je de bom in de tank hebt geplaatst kun je hem laten ontploffen in je garage.

Als je deze missie toch al gedaan hebt kun je hem krijgen door een 6 Sterren Wanted leven te krijgen. Schop wat choas bij je Save House in 'Shoreside Vale'. Eenmaal een 6 sterren wanted level gekregen komen de tanks aan de west kant van je huis tegen de de heg te beuken. Als de militairen naar buiten komen schiet je ze gewoon neer en anders gooi je er een Molotovo Cocktail op. Spring dan over de heg en rijd de tank naar je garage. Sla op en je Wanted Level is verdwenen.

Je kunt ook nog altijd een Save Game Aanvraag doen. Vraag of iemand een tank wil veroveren of de Vigilante missies wil doen. Dan moet je hem wel hebben op de PSP..

Edit: Ik ook altijd met mijn lange verhalen. Er zijn me nu al 2 voor terwijl er eerst niemand was. Dat systeem ook :7

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT, ik zie een klein foutje staan.

Als je deze missie toch al gedaan hebt kun je hem krijgen door een 6 Sterren Wanted leven te krijgen. Schop wat choas bij je Save House in 'Shoreside Vale'. Eenmaal een 6 sterren wanted level gekregen komen de tanks aan de west kant van je huis tegen de de heg te beuken. Als de militairen naar buiten komen schiet je ze gewoon neer en anders gooi je er een Molotovo Cocktail op. Spring dan over de heg en rijd de tank naar je garage. Sla op en je Wanted Level is verdwenen.

Als je de Rhino in je garage van Shoreside Vale zet, dan gaat hij er wel in (met een beetje proppen), maar je krijgt hem er niet uit. Áls je hem er wel uit krijgt, dan staat hij in de fik, dus ook niet echt een optie. Je zult hem dus naar Portland of Staunton Island moeten rijden. ;)

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT, ik zie een klein foutje staan.

Als je deze missie toch al gedaan hebt kun je hem krijgen door een 6 Sterren Wanted leven te krijgen. Schop wat choas bij je Save House in 'Shoreside Vale'. Eenmaal een 6 sterren wanted level gekregen komen de tanks aan de west kant van je huis tegen de de heg te beuken. Als de militairen naar buiten komen schiet je ze gewoon neer en anders gooi je er een Molotovo Cocktail op. Spring dan over de heg en rijd de tank naar je garage. Sla op en je Wanted Level is verdwenen.

Als je de Rhino in je garage van Shoreside Vale zet, dan gaat hij er wel in (met een beetje proppen), maar je krijgt hem er niet uit. Áls je hem er wel uit krijgt, dan staat hij in de fik, dus ook niet echt een optie. Je zult hem dus naar Portland of Staunton Island moeten rijden. ;)

[MIERENNEUKEN]Ik zei 'Garage' niet 'Shoreside Vale Garage'[/MIERENNEUKEN]

Dat lag wel voor de hand maar daar pas hij inderdaad niet in. Aangezien de tank bijna onverwoestbaar is is hij zo naar een andere garage gebracht. Je kunt ook eerst even opslaan en dan in de tank stappen en hem weg brengen. Dan heb je ook geen last van het leger.

@ Lance Vance Dance: Je kunt het op de Rhino manier proberen. Dit is de makkelijkste maar de andere is zeker niet onmogelijk. Ik heb hem zo al vaker voltooid..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
bij Rhino, zie ik wel een vindplaats, als ik daar echter ga kijken, dan zie ik de Rhino daar niet staan!

Wil graag de Rhino om deze missie te halen, maar ben shogun showdown al voorbij

Dat komt dat hij er pas staat na de 100%.Dan spawnd hij er automatisch ;)

Mvg:Gino

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...