Jump to content

Internet op mijn PSP?


Clowntje_93

Recommended Posts

Nee, want je hebt geen ethernet-aansluiting op je psp. Draadloos is via W-Lan en de PSP ondersteunt die.

Of je moet 'dit' apparaatje kopen. Nadelen zijn wel dat je PC aan moet staan als je met je PSP over internet wilt en het redelijk duur is. Maar als je het toch wilt, ik houd je niet tegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu de WPA-PSK sleutel ingevoerd, maar nu krijg ik de foutmelding:

"Time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie."

Wat NU weer?? :duh:

Nee jongens, jullie zitten allemaal fout. Time-out wilt zeggen dat de router niet genoeg signaal stertke heeft, zodat je niet genoeg gegevens kan uitwisselen. Ga dichter bij de router, of de router kan misschien 1 sec. uitvallen, dan krijg je dat ook.

Oja, vandaar dat mijn buren onbeveiligde draadloos internet hebben dat 70% bij mij is, en als ik er op probeer te gaan dat er een IP-Adres time-out komt, dus dat betekent dat jij ook zit. 70% is gewoon een goede verbinding.

Dan valt de verbinding 0.1 seconde uit oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu de WPA-PSK sleutel ingevoerd, maar nu krijg ik de foutmelding:

"Time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie."

Wat NU weer?? :duh:

Nee jongens, jullie zitten allemaal fout. Time-out wilt zeggen dat de router niet genoeg signaal stertke heeft, zodat je niet genoeg gegevens kan uitwisselen. Ga dichter bij de router, of de router kan misschien 1 sec. uitvallen, dan krijg je dat ook.

Oja, vandaar dat mijn buren onbeveiligde draadloos internet hebben dat 70% bij mij is, en als ik er op probeer te gaan dat er een IP-Adres time-out komt, dus dat betekent dat jij ook zit. 70% is gewoon een goede verbinding.

Dan valt de verbinding 0.1 seconde uit oid.

Ook als ik het 13 keer achter elkaar probeer? :puh: Erg toevallig allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Na enig onderzoek heb ik de oplossing (denk ik :$ ),

Mijn PSP was firmwire 2,81 en ik kreeg dezelfde fout als Clowntje aangaf: Time Out tijdens uitwisselen sleutel informatie. Toen heb ik mijn PSP via de USB kabel upgedate naar 3.11 en nu werkt het wel. Ik denk dat het een bug is met firmare in combinatie met sommige routers.

Mijn oplossing: Gewoon updaten via USB kabel(Eboot bestand van de officiële site downloaden)

Link to comment
Delen op andere websites

Na enig onderzoek heb ik de oplossing (denk ik :$ ),

Mijn PSP was firmwire 2,81 en ik kreeg dezelfde fout als Clowntje aangaf: Time Out tijdens uitwisselen sleutel informatie. Toen heb ik mijn PSP via de USB kabel upgedate naar 3.11 en nu werkt het wel. Ik denk dat het een bug is met firmare in combinatie met sommige routers.

Mijn oplossing: Gewoon updaten via USB kabel(Eboot bestand van de officiële site downloaden)

Ik heb FW 3.11 en bij mij staat er: Time-out tijdens ophalen IP adres.

Link to comment
Delen op andere websites

Na enig onderzoek heb ik de oplossing (denk ik :$ ),

Mijn PSP was firmwire 2,81 en ik kreeg dezelfde fout als Clowntje aangaf: Time Out tijdens uitwisselen sleutel informatie. Toen heb ik mijn PSP via de USB kabel upgedate naar 3.11 en nu werkt het wel. Ik denk dat het een bug is met firmare in combinatie met sommige routers.

Mijn oplossing: Gewoon updaten via USB kabel(Eboot bestand van de officiële site downloaden)

Ik heb FW 3.11 en bij mij staat er: Time-out tijdens ophalen IP adres.

Ik denk wat Ikkes zegt niet helemaal waar is, omdat het te maken heeft met de verbinding en ik ook al kon internetten met 2.81. Als er staat dat er een time-out is opgetreden bij het ophalen van het IP-adres wilt dat zeggen dat je PSP geen IP-adres van de router krijgt. Je zult het dus nog een paar keer moeten proberen of met een andere router verbinding zoeken. Weet je trouwens zeker dat de WEP/WPA-sleutel precies klopt ?(of helemaal geen beveiliging).

Off.: als je met je PSP op dit forum komt kan je maar max. 2 pag. van dit forum tegelijk openhouden (op de tabbladen dus) en met de nieuwe update kan je moeilijker in je instellingen komen omdat je nu op Lid Menu moet drukken en de PSP kan dit niet. Weet iemand hier iets meer over?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...