Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V1


SummerBase

Recommended Posts

hey ik ben juist nieuw op dit forum omdat ik dringend hulp nodig had voor de missie Learning to Fly. Ik downloade dus dat ding dat je helpt om de missie te hale. En toen ik op start game, load game en dan op het gesavede spel drukt dat ik hiervan gedownload heb dan begon de missie terug van in het allerbegin als Carl op de luchthaven uitkomt! Help! Ik weet echt niet wat doen en ik hoop dat mijn hele spel niet weg is want ik heb er heel lang over gedaan om aan de desert missies te geraken zonder cheats!

Ik heb denk ik wel een simpele oplossing voor dit probleem. Je hebt namelijk nog de V1 bestanden nodig om de savegame te kunnen spelen. Ik neem trouwens aan dat je ook gedowngraded hebt? In ieder geval, zoals je ziet heb ik de 'V1 Files' in mijn bijlagen gedaan. Deze bestaan uit de 'Main.scm' en 'script.img' van V1. Na het downloaden moet je de bestanden even uitpakken, met bijvoorbeeld WinRar. Vervolgens plak je deze bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Let op; je gaat bestanden overschrijden dus je moet wel back-up's maken van je originele bestanden, mocht het fout gaan!

V1 Files:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    7

  • .Timothy

    7

  • SummerBase

    4

  • _KoE_Mzungu

    3

bedankt maar het lukt nog steeds niet, ik ken ook niets van al die termen. ik weet dus niet of ik iets gedowngrade heb, ik heb gwn geklikt op dat bestand learning to fly op de eerste pagina en dan heb ik iets met winrar gedaan ik weet niet juist wat en dan heb ik het naar mijn documenten gesleept. Er komt in het load game menu wel learning to fly op dat ik kan loaden maar als ik erop klik kom ik terug in het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt maar het lukt nog steeds niet, ik ken ook niets van al die termen. ik weet dus niet of ik iets gedowngrade heb, ik heb gwn geklikt op dat bestand learning to fly op de eerste pagina en dan heb ik iets met winrar gedaan ik weet niet juist wat en dan heb ik het naar mijn documenten gesleept. Er komt in het load game menu wel learning to fly op dat ik kan loaden maar als ik erop klik kom ik terug in het begin.

Dat werkt dus niet met die bestanden? Misschien dat je het nog niet weet, maar je hebt verschillende versies van savegames namelijk; V1 en V2. Je hebt nu de V1 geprobeerd, deze doet het niet. Probeer daarom eens de savegame van V2. V2 savegames vindt je in dit topic.

[Overigens die twee bestanden in de bijlagen moet in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.'

Link to comment
Delen op andere websites

Indien de Savegame die je gedownload hebt je vorige Savegame heeft overschreven is de Savegame helaas inderdaad weg. Dat de Game herstart bij het laden van een Savegame is een bekend probleem, dit ligt namelijk aan de verschillende versies van GTA San Andreas. Ik raadt je aan even te controleren of jouw Savegame Compatible is met V1 Savegames. Indien je een V1 San Andreas hebt staad bij het laadscherm niks, bij V 1.1 staat rechtsonderin V1.1 en bij V2.00 staat er rechtsonderin V2. Indien jij V2 hebt (Waar de kans redelijk groot voor is) kan je beter een Savegame downloaden uit dit Topic, deze zijn waarschijnlijk wel Compatible met jouw versie. Veel succes ermee!

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Gotver Gotver

ik heb sanAndereas v1. maar downloed

ik hier zoo bestand Zet het In de Documenten/gta files

en dan start Ik de game hij staat er in klik Ik op

hup Gaat sanandereas uit Pffff.

Link to comment
Delen op andere websites

Gotver Gotver

ik heb sanAndereas v1. maar downloed

ik hier zoo bestand Zet het In de Documenten/gta files

en dan start Ik de game hij staat er in klik Ik op

hup Gaat sanandereas uit Pffff.

Je hebt een V1 savegame gedownload, en die doet het niet? Eigenlijk is de oplossing dan heel voor de handliggend. Je hebt gewoon de verkeerde versie gedownload. Blijkbaar heb je toch gewoon V2. (Dit kan je overigens zien in het hoofdmenu.) Downloand even een V2 savegame uit dit topic, die doet het waarschijnlijk wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo iedereen. Ik heb een probleempje met elke savegame die ik download (niet alleen van hier): Ik probeer hem open bij 'load' en dan aanklikke... en daan zie ik dat balkje zo vullen, aan het eind-->zwart sgerm, bureaublad komt weer half in beeld en er staat 'er is een fout opgetreden met dit en dat en blablabla' Wat doe ik tog fout?! Ik zweer tog zkr dat ik versie 1 heb want ik zie nix in het beginsgerm :? En eerst wilde ik het alleen voor de 100% dat ik nix meer hoefde te doen, mar nu heb ik tot overmaad van ramp nog ff ipv 'load' 'delete' gedaan :@ Help me aub!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen. Ik heb een probleempje met elke savegame die ik download (niet alleen van hier): Ik probeer hem open bij 'load' en dan aanklikke... en daan zie ik dat balkje zo vullen, aan het eind-->zwart sgerm, bureaublad komt weer half in beeld en er staat 'er is een fout opgetreden met dit en dat en blablabla' Wat doe ik tog fout?! Ik zweer tog zkr dat ik versie 1 heb want ik zie nix in het beginsgerm :? En eerst wilde ik het alleen voor de 100% dat ik nix meer hoefde te doen, mar nu heb ik tot overmaad van ramp nog ff ipv 'load' 'delete' gedaan :@ Help me aub!!

Ik snap dat je boos bent, maar het is toch je eigen schuld dat je delete kiest in plaats van load. Natuurlijk is het niet leuk, maar gelieve wat aardiger te reageren op dit forum. En ik kan je misschien ook wel even op weg helpen. Heb je misschien mod(ificatie)s geinstalleerd, die de main.scm of script.img aantasten? Want als je dan een savegame probeerd te laden van V1 of V2, werkt het niet. Je kunt ook eens kijken in het V2 topic, misschien doen die het wel. Je weet maar nooit, je kan het altijd proberen hé. En als je aangeeft wat voor mod je eventueel geinstaleerd hebt kunnen we je ook helpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen. Ik heb een probleempje met elke savegame die ik download (niet alleen van hier): Ik probeer hem open bij 'load' en dan aanklikke... en daan zie ik dat balkje zo vullen, aan het eind-->zwart sgerm, bureaublad komt weer half in beeld en er staat 'er is een fout opgetreden met dit en dat en blablabla' Wat doe ik tog fout?! Ik zweer tog zkr dat ik versie 1 heb want ik zie nix in het beginsgerm :? En eerst wilde ik het alleen voor de 100% dat ik nix meer hoefde te doen, mar nu heb ik tot overmaad van ramp nog ff ipv 'load' 'delete' gedaan :@ Help me aub!!

Nog even een toevoeging op SummerBase: Bekijk even of je daadwerkelijk wel V1 hebt. Ga naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San andreas/Data/Script.' Bekijk doen hoe groot het bestand 'script.img'. Is dit bestand 562kB groot, dan heb je V1. Is het bestand 568kB groot, dan heb je V2. Hieruit kun je opmaken welke versie je nodig hebt, en of je wel daadwerkelijk V1 hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik dacht gelijk van,, oojaa.. Dat zal wel niks zijn, het werkt vast allemaal niet..

Maar ik ging het gewoon proberen. En wat was het resultaat. HET WERKT!

Super gedaan! Echt alle missie's,, En mooi in de topic gezet!

Jullie zijn echte SA Kenners :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...