Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V1


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    7

  • .Timothy

    7

  • SummerBase

    4

  • _KoE_Mzungu

    3

Zo te zien zijn alleen de links van Summerbase's site dood, je zou hem kunnen PB'en of hij z'n site weer wilt openen. Of je vraagt een van de andere medewerkers of deze de bestanden opnieuw kunnen uploaden, indien ze deze nog hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

een probpleempje.. ik wil caligula's nog een keer doen maar als ik op download klik bij de volgende savegame : Missie behaald:

Keycard van Millie

Missie(s) speelbaar:

A Home in the Hills en Breaking the Bank at Caligula's

Savegame: Download

----------

krijg ik:Oeps! Google Chrome kan sa.summerbase.eu niet vinden

Suggesties:

Zoeken met Google:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Beste allemaal,

Ik ben redelijk nieuw met GTA san andreas, en al helemaal met het saved games overnemen. Ik zou het erg leuk vinden om is een 100% uitgespeelde kaart te spelen maar het lukt me elke keer niet om dat voor elkaar te krijgen. Ik heb het besteand gedownload, vervolgens geunzipt met WinZip, dat bestandje (GTAsaf1.b) in de map met GTA San Andreas User Files gestopt. Maar als ik het spel start, kan ik het wel vinden (onder de naam: End of the road, of zo iets) alleen als ik die laad, kom ik helemaal in het begin van het spel terecht, 0%! Ik heb heel het internet afgezocht maar ik kan het niet oplossen. Kan iemand me helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Sorry voor de Bump.

Ik heb dus mijn San Andreas gepatchet naar versie 1.

Nu probeer heb ik mijn SaveGame geplaatst, allemaal prima en wel.

Zodra ik dus de savegame moet laden, sluit mijn computer het spel af?

Weet iemand misschien wat de reden hierachter is?

Nog even voor de duidelijkheid: Bij Load Game vind hij de SaveGame wel, maar loopt vast of sluit af zodra het spel op z'n eindpunt is de savegame te laden.

Antwoord het liefst via Pm... Alvast bedankt. ^.^

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al heb je gepatched naar versie 1, voor de savegames maakt dat geen verschil. Je zult dus nog steeds V2 savegames moeten gebruiken. :)

Ik had dus juist begrepen dat je voor v1 ook v1 savedata nodig had en voor de v2 dan weer v2 savedata?

Dus dit is V1 savedata en aangezien ik mijn San Andreas naar V1 heb gepatchet moet het werken??

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, zoals Dutchy reeds heeft aangegeven, zorgt die patch er slechts voor dat je met versie 2 kunt modificeren. Hij zal dus ook alleen de bestanden aanpassen die nodig zijn om te kunnen modificeren, om die beveiliging eraf te halen. De savegames blijven daardoor gewoon intact, waardoor je met versie 2 kunt blijven spelen.

Voor meer informatie kun je altijd dit bericht doorlezen, dan moet het wel duidelijk zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, zoals Dutchy reeds heeft aangegeven, zorgt die patch er slechts voor dat je met versie 2 kunt modificeren. Hij zal dus ook alleen de bestanden aanpassen die nodig zijn om te kunnen modificeren, om die beveiliging eraf te halen. De savegames blijven daardoor gewoon intact, waardoor je met versie 2 kunt blijven spelen.

Voor meer informatie kun je altijd dit bericht doorlezen, dan moet het wel duidelijk zijn :puh:

Mag ik je heel erg bedanken? ;pluimpje voor jou-

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik geloof er heilig in dat het zal gaan werken.

Dank jullie beide & uiteraard de mensen die zo geweldig waren de savegames beschikbaar te stellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Geweldig dit! :D

Nu hoef ik niet meer het spel te gaan spelen vanaf het begin, maar kan ik mooi beginnen vanaf Verdant Meadows (ofzo), waar ik de vorige keer gebleven ben.

En ook geweldig dat het zonder cheats of trainers is gedaan, zo help je mensen er alleen maar mee ;)

Als het kon, had ik jullie een onderscheiding opgespeeld voor 'De beste savegames uit de gamewereld' :puh:

LET OP:

Ik kan geen savegame meer downloaden, de URL van de link bestaat niet meer...

Kunnen jullie me alsnog de savegame van/na Learning to Fly geven?

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...