Jump to content

Savegame aanvraag PS2


ASPHALT

Recommended Posts

savegameaanvraagps2qo1.png

Aangezien er nooit iemand is geweest die aanvragen voor de PS2 kon of wilde behanden kun je nu hier terecht. Iemand kan hier een SaveGame posten waarin hij of zij een missie voltooid wilt hebben. Er zijn niet veel mensen die de mogelijkheid hebben om je SaveGame te voltooien dus reken er niet altijd op dat het voltooid wordt. We proberen het natuurlijk altijd zo goed mogelijk.

Benodigdheden

Om een SaveGame op je PC te krijgen heb je natuurlijk iets nodig. Dit kan door middel van Action Replay Max. Dit is een Cheat programma waarbij je bij de uitgebreidde versies ook een USB-Stick krijgt meegeleverd. Via deze Stick is het mogelijk om SaveGames over te zetten naar je PC. Met een normale USB-Stick is het ook mogelijk dus de uitgebreidde versie is niet persé nodig.

De Aanvraag

Hieronder vind je een lijstje wat je moet posten als je een missie wilt halen. Gebruik deze dan ook!

We gebruiken het normale lijstje wat ook voor PC aanvragen wordt gebruikt:

[b]Missie(s):[/b]
[b]Versie:[/b]
[b]Cheaten:[/b] (Ja/Nee)
[b]Overig:[/b]
 

Nadere Beschrijving:

Missie(s): Vertel hier de missie(s) die je gedaan wilt hebben.

Versie: Vertel hier welke versie je hebt. Meer informatie hierover volgt zodadelijk.

Cheaten: Mag er gecheat worden?

Overig: Hier kan je de andere informatie over je savegame kwijt. Bijvoordbeeld: Svp niet mijn auto's uit mijn garages gebruiken!

Versies

Er zit nog een groot nadeel aan PS2-SaveGames. Je hebt namelijk verschillende versies van het spel GTA:San Andreas.

Hier in Europa hebben we de standaard PAL. Amerika heeft de standaard NTSC. Op deze standaarden zijn ook de verschillende versies gemaakt en deze werken niet samen. Als je dus bijvoorbeeld een PAL versie hebt kun je geen NTSC SaveGames laden en vice versa.

Daarnaast zijn er in Europa ook nog drie verschillende versies met PAL waarvan de SaveGames ook niet uitwisselbaar zijn. Dit zijn UK, French en German versies. Dan is er als laatste nog de Platinum versie, deze is weer net iets anders als de gewone versies en werken ook niet samen.

Voorop de doos kan je zien of je te maken hebt met PAL en/of Platinum. Achterop het doos kan je zien van welk land jou versie is; voor UK is dit aangegeven met de Britse vlag.

Van PlayStation 2 naar PC

[Vooraf] Stop een USB-Stick in de USB-Poort voorin de PS2.

[1] Start de PS2 op met Armax in de drive.

[2] Eenmaal in het 'Home Menu' staat er dat je een DVD in de lade moet doen, negeer dit en kies het programma 'Max Memory'; dit zijn twee Memory Cards naast elkaar.

[3] Kies dan weer de twee Memory Cards maar nu met de naam 'My devices', kies dan als 'primary device' de Memory Card waarop de SaveGame staat.

[4] Kies nu 'SanAndreas', als het goed is staat er nu een vinkje voor.

[5] Druk nu op de Right.gif-Button, ga dan naar 'Copy' en kies het icoon van de USB-Stick.

[6] Wacht nu totdat de SaveGame gekopieërd is op de USB-Stick, haal dan de USB-Stick uit de PS2 en sluit hem aan op je PC.

[7] Je zult vervolgens een nieuwe verwisselbare schijf krijgen, open deze, je zult een bestand zien wat begint met een aantal cijfers en eindigt op 'SanAndreas.max'.

[8] Ga nu naar dit topic, vul het lijstje in en Upload het via de bijlage functie. Je kunt het ook doen met behulp van RapidShare.

De Aanvraag kan nu behandeld worden!

Van PC terug naar PS2

[1] Download de gehaalde SaveGame en kopiër of verplaats het op je USB-Stick.

[2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4] Kies opnieuw 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5] Kies vervolgens weer 'My devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick.

[6] Kies 'SanAndreas', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Druk op de Right.gif-Button en selecteer 'Uncrush'.

[7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op Cross.gif

[8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en San Andreas opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Have Fun!

Behandeling Aanvragen

Ik wil voorkomen dat er gekke dingen gebeuren dus ik houd het op een groepje mensen die aanvragen doen.

Je kunt er altijd bij, dit kan door middel van een PB naar mij. Hierin vertel je precies wat je hebt (Versie) en wat je wel en niet kunt. [Stuur ASPHALT een PB]

Lijst van mensen die Saves voor je kunnen doen.

  • ASPHALT (PAL UK)
  • _KoE_Mzungu (PAL UK, Platinum)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    11

  • mrwhoopy

    10

  • qbdown

    9

  • ASPHALT

    4

ArMax disc waar kan ik die krijgen ijgenlijk

Een winkel waarvan ik zeker weet dat ze de CD hebben is bol.com, vanaf €25 heb je daar er eentje. Naar horen zeggen hebben ze de cd ook bij de Mediamarkt, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Die doe ik wel, alhoewel jij in een ander topic spreekt over een EU Platinum versie, hier had ik tot nu toe nooit van gehoord. Ik ga het proberen met mijn UK Platinum. Mijn UK Platinum kan 'm lezen dus hoogstwaarschijnlijk heb jij ook de UK versie. :D

Alle 8 saveplaatsen zijn bezet, daarnaast zijn er 2 savegames (in slot 7 en 8 ) met de naam "Reuniting the Families". Welke moet ik gebruiken en op welke plaats moet ik saven nadat ik de missie heb behaald?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Missie(s): Huidige Savegame tot na The Green Sabre. Zodat ik na de missie The Green Sabre start.

Versie: GTA: San Andreas Platinum

Cheaten: Nee

Savegame:

Bewerkt: door Robbin237
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik hieruit opmaken dat je eerste aanvraag hiermee is vervallen? Daar ga ik nu maar wel van uit! Als je alsnog wilt dat ik je vorige aanvraag in behandeling neem dan moet je dat maar even duidelijk melden.

Catalyst: Mission Passed beloning: respect+

Robbing Uncle Sam: Mission Passed beloning: respect+

Management Issues: Mission Passed beloning: respect+

House Party: Mission Passed beloning: respect+

Wrong Side of the Tracks: Mission Passed beloning: respect+

Gray Imports: Mission Passed

Just Business: Mission Passed beloning: respect+

Reuniting the Families: Mission Passed beloning: respect+

The Green Sabre: Mission Passed beloning: standaard savepunt in Angel Pine

Ik heb geen cheats gebruikt, ben niet wasted of busted geweest. CJ begon met 60% vet, omdat een bepaalde missie hierdoor vrij lastig werd heb ik dit teruggebracht naar een gezonde 10%-15%. Zoals je ook op wiki kan lezen heb je nu geen wapens meer. Je bent alleen in het bezit van een fototoestel. Ik heb vlak voor het saven in Angel Pine nog een armor en een Micro SMG opgepakt die in de buurt liggen. Het origineel zoals jij hebt geupload staat nog in slot 1, ik heb gesaved in slot 2. Naast het savepunt begint gelijk de volgende missie: Badlands.

Veel plezier en succes met de rest van het spel :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Missie(s): Huidige Savegame tot dat ik bij de eerste missie in san fierro ben. Dankjewel =)

Versie: GTA: San Andreas Platinum

Cheaten: Nee

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat ik moet ingrijpen, maar dit kan ik helaas niet toestaan. Je mag maximaal 3 missies aanvragen. Hou je daar aan, de vorige keer heb ik het al door de vingers gezien, maar nu kan ik het helaas niet meer toestaan... Hou je voortaan aan de regels. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de eerste 3 missies voor je doen.

Badlands: Mission Passed

First Date - Tanker Commander: Mission Passed beloning: $5.000

Body Harvest: Mission Passed beloning: respect+

Ik heb geen cheats gebruikt, ben niet wasted of busted geweest. Ik heb wel eerst wat wapens opgepakt en heb hierbij geen geld uitgegeven. Ik heb gesaved in Angel Pine, in slot 2. De volgende missie is de cutscene King in Exile.

Veel plezier en succes met de rest van het spel. :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de eerste 3 missies voor je doen.

Badlands: Mission Passed

First Date - Tanker Commander: Mission Passed beloning: $5.000

Body Harvest: Mission Passed beloning: respect+

Ik heb geen cheats gebruikt, ben niet wasted of busted geweest. Ik heb wel eerst wat wapens opgepakt en heb hierbij geen geld uitgegeven. Ik heb gesaved in Angel Pine, in slot 2. De volgende missie is de cutscene King in Exile.

Veel plezier en succes met de rest van het spel. :sigaar:

Bedankt, kan ik weer lekker verder spelen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Missie's: Wu Zi Mu, Farewell my Love, Are you going to San Fierro?

Versie: GTA San Andreas Platinum

Cheaten: Nee

Overige: De missie's van Catalina heb ik zelf uitgespeeld! :Y

EDIT: Savegame Toegevoegd ^_^

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien jij mij middels een PB hebt gemeld dat je zelfstandig zeer goed in staat bent om het spel t/m Las Venturas te spelen. Dat je géén zin had in bepaalde missies omdat je alleen San Fierro zo leuk vind. Maak ik hieruit op dat je geen moeite hebt met bepaalde missies maar dat je uit gemakzucht en luiheid een ander het vervelende werk wilt laten opknappen.

Dit topic is bedoeld voor mensen die moeite hebben met een bepaalde missie en hierdoor niet in staat zijn om verder te spelen, ik geloof niet dat dit van toepassing is bij jou SilverShield.

Aangezien ik jou al een aardig eind op weg heb geholpen en misschien wel meer heb gedaan dan eigenlijk de bedoeling is neem ik je laatste aanvraag niet in behandeling.

Edit @ hieronder: Zoals jij mij al meldde vindt jij San Fierro zo leuk, ik zou jou plezier niet willen verpesten door deze missie voor jou te doen. Voor jou plezier-factor lijkt het mij beter dat je 'm zelf doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Missie(s): Deconstruction

Versie: GTA: San Andreas Platinum

Cheaten: Nee

Als je deze voor mij zou kunnen behandelen zou dat geweldig zijn.

EDIT: Ik vind san fierro ook wel leuk, maar sommige missies ook wel weer moeilijk. Zou je deze voor mij kunnen doen zodat ik weer verder kan spelen?

Bewerkt: door SilverShield
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...