Jump to content

GTA LCS moeilijker dan alle andere gta`s


Whiplash1212

Recommended Posts

ik zelf vindt gta lcs de moeilijkste gta die er is ik ben tog een paar *** moeilijke missies tegen gekomen welke gta vindt jij het moeilijkst ?

btw: k speel geen gta lcs meer omdat ik er niet tegen kan als ik een missie 100 keer overnieuw moet doen *** missies dus.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zelf vindt gta lcs de moeilijkste gta die er is ik ben tog een paar *** moeilijke missies tegen gekomen welke gta vindt jij het moeilijkst ?

btw: k speel geen gta lcs meer omdat ik er niet tegen kan als ik een missie 100 keer overnieuw moet doen *** missies dus.

Je kunt ook gewoon hulp vragen in het 'LCS Missie Hulp' gedeelte hoor! Daar helpen ik en anderen je met tips hoe je een missie het beste kunt doen en andere trucjes.

Je kunt, indien je LCS op je PSP hebt ook een 'SaveGame Aanvraag' doen. Je upload dan je SaveGame en vraagt of iemand anders hem wilt doen.

Om even op je vraag terug te komen: Ik vind dat elke GTA wel zijn moeilijke missies hebben maar ook zijn makkelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk moeten er een paar moeilijke missies in zitten, anders word het spel te makkelijk. Niets is zo leuk om weet ik hoe vaak een missie te proberen en dan als je hem eindelijk voltooid heb da gevoel te krijgen van" Dat heb ik toch maar even gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de missies in LCS ook niet weer zo moeilijk maar er zitten wel lastige tussen zoals het in iedere GTA het geval was

nee vindt ik juist niet ik heb ik andere gta`s een missie nooit meer dan 2 keer gedaan maar nu heb ik gewoon missies dan heb ik m 5 keer gedaan en dan heb ik m nog niet gehaald b.t.w ik speel m op de ps2 :puh: dus ik kan helaas geen savegame downloaden of een cheat device xD

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin vond ik sommige missies ook zeer moeilijk. Neem nu bijvoorbeeld The Portland Chainsaw Masquerade. Daar heb ik veel moeite mee gehad, maar nu speel ik hem uit in no-time. Het fijt dat een PSP en zijn besturing totaal nieuw was voor mij speelde wellicht ook mee. Op een PSP lijkt het me dan ook iets makkelijker. Ik zou zeggen, blijven proberen want het lukt je wel eens hoor! :)

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin vond ik sommige missies ook zeer moeilijk. Neem nu bijvoorbeeld The Portland Chainsaw Masquerade. Daar heb ik veel moeite mee gehad, maar nu speel ik hem uit in no-time. Het fijt dat een PSP en zijn besturing totaal nieuw was voor mij speelde wellicht ook mee. Op een PSP lijkt het me dan ook iets makkelijker. Ik zou zeggen, blijven proberen want het lukt je wel eens hoor! :)

weetje wat het is ik ben nogal gouw gestrest en ik heb geen zin in een kapotte controller :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin vond ik sommige missies ook zeer moeilijk. Neem nu bijvoorbeeld The Portland Chainsaw Masquerade. Daar heb ik veel moeite mee gehad, maar nu speel ik hem uit in no-time. Het fijt dat een PSP en zijn besturing totaal nieuw was voor mij speelde wellicht ook mee. Op een PSP lijkt het me dan ook iets makkelijker. Ik zou zeggen, blijven proberen want het lukt je wel eens hoor! :)

weetje wat het is ik ben nogal gouw gestrest en ik heb geen zin in een kapotte controller :puh:

Ik snap je probleem eigenlijk niet.. Het is toch juist leuk als je ergens moeite voor moet doen? Anders is er geen zak meer aan.

Misschien kun je ons ook de naam van de missie geven en eventueel wat er fout gaat. Dan kunnen wij misschien helpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin vond ik sommige missie's ook moeilijk, maar ik denk omdat, zoals VforV ook al zei, ik nog moest wennen aan de besturing op de PSP. Ik had in het begin ook erg veel moeite met bv. False Idols en nu heb ik er totaal geen moeite meer mee. In ieder geval veel succes met je missie's :).

@ASPHALT: Ik ben het met je eens.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk laat ik het zo zeggen ik vindt het niet erg om ergens moeite te voor moeten doen maar na een missie 2 keer te hebben gedaan will ik wel de volgende missie doen zegma als zou er een cheat zijn dat ik niet dood kon dan zou ik heel wat meer plezier in het spel hebben xD dat is meschien bij jullie anders maar zo is het bij mij wel xD ik heb ook geen zin om maanden 1 spel te spelen ik ben een spel redelijk gouw zat met gta is het wel minder die kan ik wel langer spelen maar als zulke missies zo erg irritant zijn en moeilijk dan hoeft het van mij ook niet meer :puh: ik weet btw niet de naam van de missie maar ik moet 2 soort vrachtwagens kanpot maken voordat ze ergens komen maar zodra ik bij hun in de buurt ben dan wordt ik all afgeknalt :S en dat gaat snel ze schieten een keer en k ben dood :S

Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt de moeilijkste opdracht de opdracht in LCS die ene missie waarmee je een sindacco's car bestuurt en andere mannen moet vermoorden :bonk:

die vond ik juist wel meevallen xD

>>> Door SummerBase: Je bedoelt het natuurlijk goed, maar het is niet nodig om per missie aan te geven of je hem makkelijk of niet makkelijk vond, want het is de bedoeling om aan te geven of LCS moeilijker is dan andere GTA's en dan als een spel en niet als een missie. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...