Jump to content

GTA LCS moeilijker dan alle andere gta`s


Whiplash1212

Recommended Posts

Voor mij was GTA LCS de gemakkelijkste GTA die ik ooit had gespeeld, en ik heb toch al alle 3D GTA's gespeeld!

De missies vond ik wat aan de korte kant, en er waren maar weinig missies die ik meerdere keren opniew moest proberen, the sicilian gambit was zo een missie.

Hier een kort lijstje welke GTA de moeilijkste missies heeft, van moeilijk naar makkelijk:

1, GTA SA

2.GTA VCS

3,GTA VC.

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Daarover ben ik het helemaal niet eens GTA-Freak2, maar daarover valt niet te twisten. Iedereen vind iets anders moeilijker. Maar een andere factor speelt het aantal. Vooral bij SA heb je veel meer missies en kun je er dus meerdere moeilijk vinden.

Weer iets anders is de tijd van de maak. Bij San Andreas was alweer veel meer mogelijk als bij III.

Ik zal nog even mijn lijstje posten (Moeilijk naar Makkelijk)

  1. San Andreas
  2. Vice City
  3. Liberty City Stories
  4. Vice City Stories
  5. III

Link to comment
Delen op andere websites

Daarover ben ik het helemaal niet eens GTA-Freak2, maar daarover valt niet te twisten. Iedereen vind iets anders moeilijker. Maar een andere factor speelt het aantal. Vooral bij SA heb je veel meer missies en kun je er dus meerdere moeilijk vinden.

Weer iets anders is de tijd van de maak. Bij San Andreas was alweer veel meer mogelijk als bij III.

Ik zal nog even mijn lijstje posten (Moeilijk naar Makkelijk)

  1. San Andreas
  2. Vice City
  3. Liberty City Stories
  4. Vice City Stories
  5. III

Ik vond Vice City makkelijker dan Liberty City hoor, maar dat is mijn mening. Ik vond VC ook leuker dan LCS maar ik denk omdat je bij VC meer opties hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is moeilijk om te zeggen, want ik heb niet alle GTA's op de zelfde consoles gespeeld. Ik speelde San Andreas voor het eerst toen ik nog nooit een PS2 controller had aangeraakt, GTA III en Vice City heb ik op de PC, en LCS en VCS op de PSP. Het is maar wat je lekkerder vind, met een klein PSP'tje en lang uit op de bank liggen, een controller, of een toetsebord. Wel kan ik zeggen dat LCS over het algemeen gemakkelijker dan de andere GTA's ging, en dat San Andreas de moeilijkste was. Maar iedereen kan dit natuurlijk anders ervaren, en ik heb niet alle GTA's op dezelfde console gespeeld (PS2). Veel mensen vinden echter dat LCS korte en simpele missies heeft, en hier ben ik het wel een beetje mee eens. Dit maakt de missies niet minder leuk, maar bij VCS ligt de moeilijkheidsgraad toch echt wat hoger. Ik heb met geen enkele GTA echt moeite gehad, maar moeilijke missies afgewisselt met wat makkelijkere missies maakt het wel leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

meschien maakt het wel verschil of dat je nou op de psp of ps2 speelt meschien hebben ze bij de ps2 de moeilijk heid graad hoger gezet ik zou het echt niet weten of meschien ben ik gewoon een noob in gta lcs :puh: haha maar dat denk ik niet xD

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die missie waar ik dus vast zat gehaald vforv had ff gezegt hoe ik het ut beste kon doen en toen was het gelukt :D maar lcs blijft tog de moeilijkte gta althans dat vindt ik xD

>>> Door SummerBase: Het gaat hier toch niet om het behalen van een missie? Het gaat erom of LCS moeilijker is dan de andere GTA's uit de serie.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn, ik vind geen enkele GTA echt moeilijk. Ik heb inderdaad een missie als eens tweemaal moeten spelen, maar meestal ging het om kleine foutjes, die je de volgende keren beter inschat. Verder worden GTA's makkelijker en makkelijker wanneer je echt verslaaft bent aan de serie. Net zoals ik dus. Als je een GTA wilt spelen die echt moeilijk overkomt, dan raad ik je Grand Theft Auto aan! Het Top Down View van deze game maakt het al een stuk moeilijker, en de missies bestaan meestal uit verschillende lange stappen.

Mij lijstje van moeilijk naar makkelijk:

  • Grand Theft Auto
  • GTA London 1969
  • GTA: Vice City Stories
  • GTA 2
  • GTA Liberty City Stories
  • GTA Advance
  • GTA III
  • GTA San Andreas
  • GTA Vice City

Maar zoals ik al zei, de meeste GTA's zijn voor mij een makkie. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt een gta pas een echte gta als ie 3d is die andere op ze kop gta`s vindt ik maar niks :puh:

>>> Door SummerBase: Daar gaat het niet om. Het gaat erom of LCS moeilijker is dan de andere GTA's uit de serie.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

1 GTA SA de laaste missies de rest niet zo alleen vroeger de vliegtuig missies

tot bijna woedeaanvallen toe :bonk: ( was net 10 jaaar :puh: )

2 GTA 3 de auto's gaan snel kapot en ik was nog jong toen ik dat speelde

3 GTA LCS lekker korte missies

4 Vice City (Omdat ik toen best jong was en niet goed in het spel was )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...