Jump to content

Glitches & Bugs


GTA Monster

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • claud

    11

  • Basssss

    7

  • 1974

    6

  • Bossinkje

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb (best wel vaak) dat als ik met mijn cheetah tegen een gebouw aan rijd (erg hard) dat ik het gebouw als het ware IN rijd dan val ik best lang en dan opeens sta ik weer tegen dat gebouw aan met een brandende auto egt vaag

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hier zijn een paar bugs:

Soms verdwijnen auto's ineens als je je omdraait (wat erg irritand kan zijn als je net die wilt hebben :duh:

Bij apartment 3c kan je als je op dat kastje de hele tijd gaat springen door het plafond heen en dan ziet alles er heel vaag uit.

Een keer ging ik met mijn boot op het land en toen liet ik de besturing los maar bleef ik wel in de boot, toen viel de boot om en was ik ineens IN de boot. (heel vaag ik kon er niet meer uit maar toen ik mijn bazooka pakte en schoot ineens wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Bij apartment 3c kan je als je op dat kastje de hele tijd gaat springen door het plafond heen en dan ziet alles er heel vaag uit.

Dat kan je ook in de Malibu club als je dan op die barkastjes springt. Dit werkt in MTA dus ik weet wel niet zeker of dit ook in de SP gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

downtown bij die snelweg, de autos spawnen achterstevoren, draaien dan heel snel om en rijden dan als dronken gekken over de weg. heel irritant als je wagens naar de hyman condo aan het brengen bent. :bonk:

Bewerkt: door Simoniem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoektocht gegaan voor hidden packages voor geld en wapens en toen was ik bij nr.5 (wikigta) in het marina carpark en het stond vol met water :duh: en ik ging 1 meter door rijden het was weer weg ^_^ naja heel erg wazig kijk naar afbeelding

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel eens als het stormt daar :puh: Dan staat het water wat hoger en zijn er hoge golven. Daardoor loopt het water wat verder door onder de parkeergargage, en het water is unsolid, dus het stroomt er gewoon doorheen zeg maar.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook wel eens dat ik dan hele hoge jumps maak maar dat ik dan een beetje verkeerd terecht kom tegen ene paal of gebouw en dan gebeurt er dit: hij loopt 1 sec vast en dan lig ik in een keer 1906343km verderop :D heel raar

en 1973 wat is er zo raar in dat als je een auto steelt dat de bestuurder dan eruit gaat??

sorry ik snap het al

Bewerkt: door lorenzo gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...