Jump to content

Donald Love


Cenzy

Recommended Posts

Ik weet niet echt waar ik ehm moet plaatsten maar hoe kunnen jullie weten dan donald love een kannibaal en necrofiel is ?

In de missie 'The Morgue Party Candidate' moet je een Hearse stelen met een lijk erin. In de missies erop zit hij te eten van een stel ribben. Het blijkt dus dat hij aan het even is van de romp van het lijk dat je moest stelen in 'The Morgue Party Candidate'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt waar ik ehm moet plaatsten maar hoe kunnen jullie weten dan donald love een kannibaal en necrofiel is ?
In Liberty City Stories komen zijn kannibalistische trekjes duidelijk naar voor in de missies The Morgue Party Candidate en Morgue Party Resurrection. Ook in een cutscene in de missie Love On The Rocks zien we dat hij aan het eten is, en je kunt wellicht al raden wat. Over de andere GTA's weet ik niet zoveel en ik weet ook niet wat een necrofiel is. :cab:

Edit: Dat weten we dan ook alweer. :D

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is een necrofiel iemand die lijken opgraaft om seks ermee te hebben, maar ik weet het niet zeker.

ne·cro·fiel (de ~ (m.), ~en)

Iemand met een seksuele voorkeur voor lijken

Ik had gelijk :bonk:.

Wou ik net posten, heeft iemand het topic verplaatst :duh:.

EDIT: Schaapje was me voor.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom wou hij eigenlijk Avery dood ? Toch niet om op te peuzelen :puh:
Avery Carrington was in het bezit van bouwplannen. Die wou Donald Love voor zich hebben, zodat hij later zijn eigen 'emperium' in Staunton Island zou kunnen bouwen, wat in 2001 (GTA III) aan de gang is. Hiervoor is echter wel land nodig. Het gebied staat vol woonblokken en die moeten onbewoonbaar gemaakt worden, wat in de missie Bringing The House Down gebeurd, zodat deze afgebroken kunnen worden. Avery was de 'baas' van Panlantic Constructions en werkt samen met de Columbian Cartel. Het Cartel beschermd hem dan ook en Donald wil voorkomen dat Avery Carrington en de Columbian Cartel te veel invloed zullen beoefenen op dat gebied. Echter zien we in GTA III dat dat gebied inderdaad bevolkt wordt door leden van de Columbian Cartel.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom wou hij eigenlijk Avery dood ? Toch niet om op te peuzelen :puh:

Avery Carrington was in het bezit van bouwplannen. Die wou Donald Love voor zich hebben, zodat hij later zijn eigen 'emperium' in Staunton Island zou kunnen bouwen, wat in 2001 (GTA III) aan de gang is. Hiervoor is echter wel land nodig. Het gebied staat vol woonblokken en die moeten onbewoonbaar gemaakt worden, wat in de missie Bringing The House Down gebeurd, zodat deze afgebroken kunnen worden. Avery was de 'baas' van Panlantic Constructions en werkt samen met de Columbian Cartel. Het Cartel beschermd hem dan ook en Donald wil voorkomen dat Avery Carrington en de Columbian Cartel te veel invloed zullen beoefenen op dat gebied. Echter zien we in GTA III dat dat gebied inderdaad bevolkt wordt door leden van de Columbian Cartel.

Haha! Nu snap ik het :klap: Bedankt iedereen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...