Jump to content

Donald Love


Cenzy

Recommended Posts

Maar waarom wou hij eigenlijk Avery dood ? Toch niet om op te peuzelen :puh:

Avery Carrington was in het bezit van bouwplannen. Die wou Donald Love voor zich hebben, zodat hij later zijn eigen 'emperium' in Staunton Island zou kunnen bouwen, wat in 2001 (GTA III) aan de gang is. Hiervoor is echter wel land nodig. Het gebied staat vol woonblokken en die moeten onbewoonbaar gemaakt worden, wat in de missie Bringing The House Down gebeurd, zodat deze afgebroken kunnen worden. Avery was de 'baas' van Panlantic Constructions en werkt samen met de Columbian Cartel. Het Cartel beschermd hem dan ook en Donald wil voorkomen dat Avery Carrington en de Columbian Cartel te veel invloed zullen beoefenen op dat gebied. Echter zien we in GTA III dat dat gebied inderdaad bevolkt wordt door leden van de Columbian Cartel.

Ja, maar ik denk dat Donald Love dat niet erg vond in 2001. Je ziet hoe hij het heeft gemaakt in Liberty City en hoe rijk hij dan wel niet is; en hij is een stuk rustiger. In GTA III lopen er niet alleen Columbians, er lopen naar een tijdje ook Yakuza-leden rond, die het gebied bezet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

oohw whaha ja :puh: thnx k was het helemaal vergeten xD ik d8 eerst dat het gwn koe was ofzo maar wrrm zou die dan een necrofiel zijn ?

In de missie 'Morgue Party Resurrection' hoor je hem een vreemd praten tegen het lijk van Avery. Hij slaat een beetje wartaal als "Avery, ooh Avery", dit op rare toon. Een beetje verleidelijk, slijmend.

Hij neemt het lijk van 'Avery Carrington' en Ned Burner mee in de Prive Jet van Avery. Aangezien Avery dood is neemt DL deze tot zich.

Je kunt zelf bedenken wat hij met de lijken wil. Ik heb zelf de gedachte dat hij Ned Burner wil oppeuzelen en met Avery wat andere zaakjes wil doen. Ieder zijn eigen gedachte hierbij..

In werkelijkheid wordt het in de game niet duidelijk maar de aan wartaal die hij slaat op het lijk van Avery kun je een hoop conclusies trekken. Zeker is natuurlijk niets.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

oohw whaha ja :puh: thnx k was het helemaal vergeten xD ik d8 eerst dat het gwn koe was ofzo maar wrrm zou die dan een necrofiel zijn ?

Omdat hij de lijken meeneemt in zijn vliegtuig naar waar hij ook heengaat. Ik zou niet graag samen met een paar lijken in een vliegtuig willen zitten, jij wel? :puh: Hij zal er waarschijnlijk "dingen" mee gaan doen waar wij van walgen.

EDIT: Te laat.

@ASPHALT: Over dat hij tegen lijken praat was ik totaal vergeten, of ik heb het gewoon verdrongen omdat het echt erg is :puh:.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb het ook nooit gemerkt dat hij een cannibal is. :cab:

Ik dacht dat die ribben van een varken waren. :ch:

En ik moet er ook niet aan denken dat Donald Love lijken ×××. :clown:

>>> Door SummerBase: Er lopen hier ook jonge kinderen rond, daarom gelieve niet met seksueel getinte woorden posten. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik weet niet echt waar ik ehm moet plaatsten maar hoe kunnen jullie weten dan donald love een kannibaal en necrofiel is ?

In de missie 'The Morgue Party Candidate' moet je een Hearse stelen met een lijk erin. In de missies erop zit hij te eten van een stel ribben. Het blijkt dus dat hij aan het even is van de romp van het lijk dat je moest stelen in 'The Morgue Party Candidate'.

Bah dat heb ik nog nooit geweten!.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...