Jump to content

Top Gear Liberty City Stories™


Toni Caprioni

Recommended Posts

Top Gear Liberty City Stories™

Omdat ik al ben begonnen met Top Gear Vice City Stories™ vond ik ook wel leuk alvast te beginnen met Top Gear Liberty City Stories™ . Ik ga het hier op dezelfde manier doen, alleen dan de auto's van Grand Theft Auto Liberty City Stories.

Heb je tips, suggesties of wil je een reactie kwijt. Aarzel niet en post ze gelijk hier in dit topic. Degene die als eerste post met een naam van een auto die becijferd moet worden, zal ik die volgende week als tweede gaan becijferen.

Dit is de circuit:

circuittopgearlibertyciey0.th.png

lcsv8ghostln0.th.jpg V8 Ghost

Mening:

Ik begin hier met de V8 Ghost. Een snelle auto die lekker op het wegdek blijft plakken. Hij rijdt lekker door de bochten. Ik heb het één keer over gedaan vanwege de fouten die ik de eerste keer maakten, moet je eens nagaan hoe wenbaar een auto kan worden als je het nog een keer probeert.

Als eerste neemt hij de bochten perfect. Je moet wel eerst even wennen, want hij is eigenlijk te strak voor het wegdek. Net alsof er nieuwe banden onder hangen.

Onder de motorkap zit het wel goed, maar de buitenkant is ook helemaal niet slecht. Ik feliciteer de fabrikant van deze auto. Hij rijdt lekker, klinkt lekker, en de grip zit er zeker wel bij!

RaceResultaten:

Die waren heel goed. Ik had veel grip op de weg en de snelheid was echt goed. Ik zat zowat te janken, ik denk dat ik maar een tien ga geven. Ik raakte geen een keer in de slip en de auto bleef netjes doen wat ik wilde.

Tip:

Als je deze auto ooit tegenkomt, kun je hem goed gebruiken als vluchtauto. Ik ben wel drie keer ergens tegenaan geknald en ik heb geeneens schade, het is zeker een sterke auto waardoor de arm der wet niet tegen kan. Als je hem tegen komt, jat hem en raak hem niet meer kwijt.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Heerlijke wegligging, lekkere snelheid en nog mooi ook. Hij is veel te goed voor woorden. net als de Cheetah kun je niks negatiefs opnoemen.

vcsrhinolf9.th.jpgRhino

Mening:

Ik viel zowat in slaap, ik mocht niet valsspelen vond ik, dus had ik geen loop gebruikt om zo sneller te gaan. Ik denk dat ik dit nooit meer doe.

RaceResultaten:

Zoals ik al zei, ik was zowat aan het slapen. De grp zat er goed in maar de snelheid was zeer slecht. Ik ga dit voertuig nooit meer testen.

Tip:

Als je deze ziet, gebruik hem voor als je wraak wilt nemen of als je de irritante juten achter je aan hebt. Verder, ik zal deze nooit meenemen naar een bruiloft.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Snel is hij niet, mooi is hij net maar de wegligging is als de beste!

lcsdiablostalioncj4.th.jpgDiablo Stallion

Mening:

Leuke auto, mooie kleuren en hij is snel. Maar als je kijkt naar de wegligging kan dat zeker wel beter. Ik raakte wel drie keer in de slip en mocht eigenlijk weer overnieuw beginnen. Ik denk dat hij de 52 seconden zeker kan halen, maar omdat de grip slecht was werden het 55 seconden.

RaceResultaten:

De grip op de weg was slecht, ik raakte twee keer in de slip De snelheid maakte alles weer beter. Ik kon een tijd halen die slechter was dan de Leone Sentinel, zo zie je maar weer dat de wegligging soms belangrijker is dan snelheid.

Tip:

Als je deze auto in Hepburn Heights ziet rijden, steel deze auto en rijdt er ee leuk rondje mee. Het is een te gaaf ding om je kinderen er mee op te halen, dus misschien wel om even op het vliegveld een rondje mee te scheuren??In ieder geval is het niet de beste auto maar hij is ook zeker niet slecht.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Oke, ik zie jullie al kijken. Een zes??? Dat kan niet! Maar als je alles met elkaar vergelijkt is het echt geen acht waard. De wegligging is slecht en de snelheid is niet zoals een Infernus, erg?? Tuurlijk niet, het is wel een zesje, maar als je om de snelheid en uiterlijk gaat staat deze auto al vast en zeker in je garage.

lcsbansheezg3.th.jpgBanshee

Mening:

It's Banshee-time! Ik hou van deze auto, hij moet in je garage staan. Iedereen vindt het een vette auto, of in ieder geval, bijna iedereen. Het is een auto die flinke snelheid heeft, maar waarvan de grip zeker wat minder is. Bij de circuit in Shoreside Vale merkte ik dat ook op, maar gelukkig kon ik de Banshee in een goeie positie brengen; 47 seconden!

RaceResultaten:

Die waren heerlijk. Ik genoot van de race. De wegligging van deze auto was wat minder maar ik wist gelukkig nog 47 seconden uit te halen. Ik voelde mijn PSP trillen. Heerlijk geluid maakt de Banshee, en je hebt echt gevoel dat je zo 200 KM/h kan. Ik ben blij dat deze is gevraagd!

Tip:

Je weet vast wel dat de Banshee de vluchtauto was van Catalina in Grand Theft Auto 3, toen ze Claude neerschoot kwam een Banshee voorrijden die eens mooi van pas kwam om de voeten te nemen. Die Catalina is helemaal niet dom, want de Banshee is een goeie auto om de benen te nemen. Daarom zeg ik het jullie ook, wees slim, pak een Banshee en vlucht voor de juten. Deze auto kan altijd later nog dienen voor de unieke bruiloft.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Ik heb hem een zeven gegeven omdat de grip niet op de goeie plaats was, ik deed er twee keer over om fatsoenlijk de circuit uit te rijden; geen goed teken.

lcscheetahdu8.th.jpgCheetah

Mening:

Vanaf Grand Theft Auto 3 is deze auto trouw aan ons gebleven, een snelle mooie auto met een wegligging van hier tot Tokio; ik haat Tokio.... Het mooie ervan is dat ik de circuit in één keer heb uitgereden, hij ging er harstikke snel doorheen, maar was één seconde langzamer dan de Banshee, Toch is deze auto voor mijn gevoel beter.

RaceResultaten:

De Cheetah heeft veel grip op de weg. Een snelle wagen met veel grip wint de prijzen. Als je een race met veel bochten hebt zal de Cheetah het makkelijk winnen van de Banshee. De Banshee wint dan op de rechte stukken. Ik heb de race in één keer gedaan, het was prachtig hoe ik hem door de bochten haalde.

Tip:

Stel je erft iets van je familie en je kunt kiezen tussen een Banshee en een Cheetah; dan zal ik de Cheetah nemen. Ietsjes langzamer maar al snel genoeg. De wegligging is veel beter dan die van de Banshee, en dat is beter voor je als je op de vlucht bent voor de politie, of je moet je vliegtuig halen....

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Alles aan deze auto is goed. Ik kan niks verzinnen wat slecht aan deze auto is. Ik weet dat het een hoog cijfer is, maar ik kan er echt niks anders van maken. Niet eens, stuur me een PB of reageer in dit topic. Volgens mij is de Cheetah het wel waard.

lcsinfernusnw4.th.jpgInfernus

Mening:

De volgende tien gaat denk ik vallen. Alles wat op deze auto zicht bevindt is harstikke goed. Ik ben blij dat deze auto is gemaakt. Ik feliciteer de fabrikant van deze auto.

RaceResultaten:

De Infernus ging als een speer. Hij was sneller dan de Cheetah. Alleen de grip van deze wagen maakt de bochten een stuk makkelijker zodat acceleren daarna niet meer moeilijk is. Ik reed elk record zoek, terwijl bijna iedereen zal denken dat de Banshee en Cheetah sneller zijn.

Tip:

Dit is tot nu toe de snelste auto van het spel, degene met net zoveel grip als de V8 Ghost en de Cheetah. Perfecto!Als je deze een keer tegenkomt, neem hem maar snel mee. Elk figuurtje kijkt je zeker na in Liberty City.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Ik zat zowat te janken toen ik zag hoe lang hij erover had gedaan. Hij heeft alle records verbroken. Knap om zo'n snelle auto met zoveel grip te maken.

lcsdeimosspxo0.th.jpgDeimos SP

Mening:

Ik heb twee auto's al een 10 kunnen geven. Helaas kan ik dat bij deze niet. Snelheid zit zeker goed maar je moet goed opletten: Deze auto is eigenlijk net ietsjes langzamer dan de Cheetah. Mij maakt dat niet uit, maar deze auto heeft niet zo'n coole look als de Cheetah, Infernus, Banshee enz. Verder zit alles op het goeie rijtje.

Leuke auto is het zeker, maar niet de mooiste. Als er vijf Manana's rijden en één Deimos SP, had ik de Deimos meegenomen. In ieder geval, ik vind het een soort kloon van de Cheetah. Lijkt er niet echt op, maar de prestaties zijn net zo goed.

RaceResultaten:

De snelheid zit goed, de grip zit goed en toen ik zag hoeveel seconden ik erover deed zat ik te denken aan een duplicaat van de Cheetah. Ik reed bijna hetzelfde als de Cheetah. Eigenlijk had ik dit niet hoeven doen.

Tip:

Zie je deze auto staan, meenemen die handel, maar ik durf te wedden dat je snel weer van auto verwisseld. De Cool Factor is zeker niet zoals de Cheetah. Als de Cheetah ernaast staat, laat de Deimos dan maar lekker staan.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Het is wel een zeven waard, omdat de snelheid en wegligging op de goeie plek zitten. Maar verder blijf ik zeggen dat het geen coole car is, dus laten staan als je meer keus hebt.

lcsstingerus0.th.jpgStinger

Mening:

Heerlijke wagen. De wegligging is iets minder dan de Cheetah en V8 Ghost. Verder zit alles goed in deze auto. Hij ging echt als een speer, een auto die je echt niet mag laten staan. Als je op de vlucht bent kun je deze auto altijd nog jatten om van de politie af te komen.

RaceResultaten:

De resultaten zijn hetzelfde als de Deimos SP en de Cheetah. Alleen de grip was net ietsjes minder. Dus eigenlijk zul je kunnen zeggen dat de Stinger sneller zal zijn dan de Cheetah. Ik ben nergens geslipt en ik was zo weer bij het einde van het circuit. Wat gaat dat snel.

Tip:

Als je ooit in Liberty City Stories deze wagen tegenkomt, verzeker je dat je spijt krijgt als je deze laat staan. Hij rijdt veel bij je Safehouse in Shoreside Vale, dus wees voorbereid om hem te stelen en in je garage te zetten.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Ik geef hem twee punten minder om het feit dat de wegligging niet is zoals hij hoort te zijn. Hij is altijd nog beter dan de Banshee, maar wegligging is altijd belangrijk bij een sportwagen.

lcsphobosvtwg3.th.jpgPhobos VT

Mening:

Deze auto heeft een lekker geluid, net als de Banshee. Maar het lijkt op een kopie van een Banshee! Hij is bijna net zo snel als de Banshee. Verder vind ik het een mooie wagen met een slechte wegligging. Heel Cool is hij zeker!

RaceResultaten:

Met het heerlijke geluid kon ik dacht ik alle auto's aan. Wat eigenlijk helemaal niet waar was. Hij deed er nog langer over dan de Deimos SP, terwijl ik de Phobos VT eigenlijk sneller zag. De grip was in ieder geval wel minder dan de Deimos, maar de snelheid zat helemaal goed.

Tip:

Zie je deze een keer staan. Twijfel niet en neem hem mee. Je zult echt geen spijt krijgen! Hij rijdt lekker maar raakt soms flink in de slip. Net als de Banshee dus.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Hetzelfde cijfer als de Banshee. Maar wees niet getreurd, als bestuurder van deze twee auto's kun je natuurlijk nog wel lekker mee rondscheuren. Een minpuntje maakt de hele auto nog niet slecht.

lcsleonesentinelgk9.th.jpgLeone Sentinel

Mening:

Ik heb in al mijn garages wel een Leone Sentinel staan. Het is een heerlijke wagen die er netjes uitziet. Snelheid heeft hij ook op de goeie plek en hij is zo sterk als een beer; een knuffelbeer. De wegligging zat er zeker goed bij, ik kreeg hem in 52 sec. over de streep, en het mooie daarin is dat je weinig hoeft te remmen. Hij plakt gewoon aan het wegdek.

RaceResultaten:

Zonder te remmen kon ik de bochten door. Hij plakte aan de weg en hij ging eienlijk best snel. Hij ging sneller dan een Diablo Stallion, moet je eens nagaan dat grp heel belangrijk kan zijn. Want de wegligging an de Diablo Stallion was veel slechter.

Tip:

Als je deze auto ooit eens ziet rijden, neem hem gerust mee. Je kunt hem niet missen, hij staat bij Ma Cipriani's Restaurant, Sal's Mansion, Saint Mark's Bistro enz.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Deze auto is te rijk voor woorden. Ik heb hem een acht gegeven omdat de wegligging heel goed was. De snelheid was goed, en hij was heel cool. Een auto die gewoon perfect uitgekozen is door The Leone's. Hij kwam sneller over de streep dan de Diablo Stallion, zo zie je maar weer dat de wegligging heel belangrijk is.

lcssentinelwk2.th.jpgSentinel

Mening:

Deze auto lijkt veel op de Leone Sentinel, maar is wel iets langzamer. De wegligging zit weer op de goede plek en de snelheid is normaal voor een sedan. Dit is echt een zakenauto die niet hard hoeft te rijden.

RaceResultaten:

Dee auto zag ik als de grote broer van de Leone Sentinel. Die zwaarder is en langzamer gaat. Opzicht niet zo'n probleem. De wegligging was heel goed, ik kon de bochten bijna met volle snelheid nemen maar de snelheid is minder. Maar dat hoeft ook niet, het is een zakenauto! Een auto voor bruiloften en om je kinderen mee op ten halen.

Tip:

Ik rijd er best vaak mee, maar als je een Sentinel en een Leone Sentinel naast elkaar ziet staan, neem dan maar de Leone Sentinel mee. Die is sneller en cooler. Hiermee kun je nog altijd naar je werk of je kinderen mee ophalen.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Ik geef deze een iets lager cijfer, omdat hij niet zo snel en cool is als de Leone Sentinel. Maar zie je deze rijden, is het geen probleem om hem mee te nemen.

lcsblistalm4.th.jpg

Mening van Whiplash1212:

Deze auto ziet er niet uit, lijkt echt op een space wagen en rijd ook voor geen meter.

Mening van Toni Caprioni:

Ik haat deze auto, ik rijd er heel soms mee, en dat is gelijk negatief. Je hoort hiermee niet mee te rijden, nog geeneens naar te kijken.

RaceResultaten:

Hij begint heel langzaam als ik dan eenmaal vaart heb dan durf ik eigelijk geen gas te minden omdat ik bang ben omtevallen, voorderest als je een bocht maakt met volgas draai je in de ronte want dat red ie niet en als je een bocht maakt zonder gas dan voel je all dat je weg slipt.

Tip:

Je moet deze auto alleen pakken als je echt geen andere auto ziet staan.

Becijfering van Whiplash1212:

Cool Factor: Heel Cool | Cool | Niet Cool |Helemaal Niet Cool

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed|

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Wat een K*t auto.

Becijfering van Toni Caprioni:

Cool Factor: Heel Cool | Cool | Niet Cool |Helemaal Niet Cool

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed|

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Als eerste ben ik het eens met Whiplash, maar als tweede kun je beter op je woorden passen. Als derde heb je wel gelijk dat het zo'n auto is, en als vierde valt de Blista zo uitelkaar.

Snelheid: 1,02 (62 Seconden)

Tijd:

1e: Infernus (46 sec.)

2e: Banshee (47 sec.)

3e: Cheetah (48 sec.)

4e: Stinger (48 sec.)

5e: Deimos SP (48 sec.)

6e: V8 Ghost (49 sec.)

7e: Phobos VT (50 sec.)

8e: Leone Sentinel (52 sec.)

9e: Diablo Stallion (55 sec.)

10e: Sentinel (60 sec.)

11e: Blista (62 sec.)

12e: Rhino (75 sec.)

(De Cheetah, Stinger en Deimos SP komen gelijk te staan. Dat is niet raar. De Cheetah heeft dezelfde motor erin hangen als de Stinger en Deimos SP. Als je het heel precies zal rekenen zal ik het in deze volgorde precies goed hebben staan.)

Voor reacties, suggesties en tips kun je mij een PB sturen of hier een bericht plaatsen. Als een auto becijferd moet worden kun je dat ook hier posten. Ik wens jullie veel leesplezier!

Met Veel Dank Aan: rinaldootje, Jericho en Whiplash1212.

>>> Door SummerBase: Wie veel werk verricht kan ook wat terug verwachten, ik plak hem even vast als je het niet erg vindt. :D<<<

Dank je wel Summerbase, ik ben blij dat Top Gear aan het prikbord mag hangen! :bier:

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    13

  • Whiplash1212

    10

  • Tunix

    8

  • 60

    3

:schater: Deze ga ik voor jou doen volgende week. Ik denk dat deze de V8 Ghost niet inhaald. :t Als er nog tips, suggesties of reacties zijn kun je ze hier plaatsen

haha hij haalt de v8 niet in nee met snelheid XD maar met weg liging en sterkte wel :puh: haha rhino is mijn favoriete missie wagen xD (als ik niet snel hoef te gaan maar gasten af moet knallen :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

waar is de mr. whoopie eigelijk is speel hem al vanaf de ps 2 releas maar ben hem nooit tegen gekomen...

De Mr. Whoopee kun je ingame niet tegen komen. Als je het op de PSP hebt (Jij dus niet) kun je hem spawnen met CheatDevice.

Hij komt echt wel voor in de Zij missie 'Scooter Shooter'. In de eerste paar levels moet je hem namelijk uitschakelen. Aangezien je achter op een 'Faggio' zit die door een oma'tje bestuurd wordt kun je er niet naar toe lopen en het stelen.

Wat je moet doen is de bestuurder uit het IJsco-wagentje schieten. Achter zie je een raam zitten, de bestuurder zit aan de linker kant. Omdat de Mr. Whoopee andere auto's ontwijkt en bochten neemt is het soms best moeilijk de bestuurder te raken. Met R-toets.gif kun je een Adrealine Pil 'nemen' dan vertraagd de Game Play voor even en kun je gerichter schieten.

Eenmaal de bestuurder uitgeschakeld doet zich nog een probleem voor. Je spawnt weer terug bij de Faggio waar je de missie 'Scooter Shooter' begon. Als de Mr. Whoopee te ver van dit punt is zal hij zijn verdwenen. Het is daarom de kunst om de bestuurder héél dicht bij het begin punt uit te schakelen.

Dan komt er nog een derde factor bij.. Hierbij moet je geluk hebben. Als de Mr. Whoopee dicht bij genoeg te stilstand is gekomen trek je een sprintje naar de plaats toe, je kunt 3 dingen aan treffen:

  1. De Mr. Whoopee staat stil langst de kant. Je hebt pech hij zit dan namelijk op slot.
  2. De Mr. Whoopee rijd weg. Er zit opeens een nieuwe bestuurder in! Aangezien de Mr. Whoopee niet hard kan moet je erop af rennen en proberen of de deur open is. Is dit het geval? Dan heb je geluk en is de Mr. Whoopee van jouw!
  3. Als je de Mr. Whoopee ziet wegrijden en de deur zit op slot is nog niet alles verloren. Je kun namelijk een stukje voor hem uit lopen en dan snel over schakelen op je Sniper. Dan komt het aan op je schietkunsten, je moet de bestuurder er namelijk uitschieten terwijl hij rijd. Indien dit lukt heb je geluk en kun je instappen. De bestuurder valt er dan namelijk uit en kan de deur niet dicht doen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, mijn lievelingsauto is de banshee, ik denk dat die wel een kans maakt :Y:*D8)

Ik denk het ook, we zullen het de komende dagen zeker zien. Volgens mij is de Banshee ook sneller, maar ik denk niet dat de grip net zo goed is. In ieder geval, de grip van de V8 Ghost is eigenlijk veel te goed. :schater: Te veel van het goeie is ook niet goed.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

je bent hard aan het werk toni caprioni ;) good job xD maar de rhino had wel een iets hoger cijfer van mij gemogen ik rij er nammelijk altijd in xD (Rhino Spawn Cheat) gwn lekker alles omver rijden heerlijk gewoon :D

Daar heb je wel gelijk in. Maar ik denk dat het voor de normale consument niet de favoriet is. Bekijk het onderwerp een beetje in de ogen van Jeremy Clarkson.

Ik werk altijd hard door, al twee uur lang, misschien is het wel tijd voor een pauze :bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...