Jump to content

Top Gear Liberty City Stories™


Toni Caprioni

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    13

  • Whiplash1212

    10

  • Tunix

    8

  • 60

    3

Mijn complimenten :bier:! Ik vind dit een erg leuk topic. Ga je ook eens een ander circuit doen? Hoop het wel :). Hier staan zelfs gegevens in die niet op WikiGTA staan.

Nee, één circuit is echt genoeg. Als je een ander circuit wil zien kun je beter even naar Top Gear Vice City Stories™ gaan. Het gaat meer om het testen van de auto's, dit is best veel werk eigenlijk, en als ik steeds een ander circuit opstel ben ik jaren bezig. Gister heb ik even een anderhalf uur over gedaan om 6 auto's te testen, dus het kost meer tijd dan je denkt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten :bier:! Ik vind dit een erg leuk topic. Ga je ook eens een ander circuit doen? Hoop het wel :). Hier staan zelfs gegevens in die niet op WikiGTA staan.

Nee, één circuit is echt genoeg. Als je een ander circuit wil zien kun je beter even naar Top Gear Vice City Stories™ gaan. Het gaat meer om het testen van de auto's, dit is best veel werk eigenlijk, en als ik steeds een ander circuit opstel ben ik jaren bezig. Gister heb ik even een anderhalf uur over gedaan om 6 auto's te testen, dus het kost meer tijd dan je denkt. :bier:

Inderdaad, ik had niet verwacht dat het zoveel tijd zou kosten. Je kan ook met iemand samenwerken zodat het minder tijd kost toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten :bier:! Ik vind dit een erg leuk topic. Ga je ook eens een ander circuit doen? Hoop het wel :). Hier staan zelfs gegevens in die niet op WikiGTA staan.

Nee, één circuit is echt genoeg. Als je een ander circuit wil zien kun je beter even naar Top Gear Vice City Stories™ gaan. Het gaat meer om het testen van de auto's, dit is best veel werk eigenlijk, en als ik steeds een ander circuit opstel ben ik jaren bezig. Gister heb ik even een anderhalf uur over gedaan om 6 auto's te testen, dus het kost meer tijd dan je denkt. :bier:

Inderdaad, ik had niet verwacht dat het zoveel tijd zou kosten. Je kan ook met iemand samenwerken zodat het minder tijd kost toch?

Dat kost wel minder tijd ja. Ik heb al iemand die helpt, diegene kan ik zeker nog goed gebruiken als ik het druk heb met school. Ik ben al vier uur bezig met het uitwerken van al die auto's. Ik heb er nog acht getest, dus de eerste post gaat zeker vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kost wel minder tijd ja. Ik heb al iemand die helpt, diegene kan ik zeker nog goed gebruiken als ik het druk heb met school. Ik ben al vier uur bezig met het uitwerken van al die auto's. Ik heb er nog acht getest, dus de eerste post gaat zeker vol.

En je hebt ook nog de Top Gear Vice City Stories™, dat denk ik ook veel tijd vreet. Ik begrijp het best als je geen ander circuit maakt, maar in ieder geval: ga zo door :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Het is eigenlijk gewoon een vliegveld waarop ik de auto's test in snelheid en wegligging; dat wil zeggen hoe snel een auto gaat en hoeveel grip hij heeft en hoe goed hij te houden is in bochten. Ik meet dan de tijden en daarvan uit maak ik een soort verslag over de auto met mijn mening erover; welke auto je beter kan laten staan en welke auto goed is om mee te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iets wat ik wil toevoegen: ik wil alleen normale voertuigen becijferen. Ik ga geen Barracks OL, Rhino enz. becijferen. Het moet wel een beetje op Top Gear blijven lijken hé???

Becijferen is niet erg. Ik heb de Rhino bijvoorbeeld al becijferd, maar ik wil toch wat normalere voertuigen behandelen.

Daarom wil ik graag dat er normale voertuigen worden gevraagd die becijferd moeten worden (Manana, Taxi enz.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal kijken wat ik met de motoren ga doen. In ieder geval kan ik niet meer auto's testen omdat mijn PSP mij in de steek heeft gelaten, dus ik hoop dat Rinaldootje of iemand anders voor mij kan testen. Dus ik zal mijn best doen vandaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal kijken wat ik met de motoren ga doen. In ieder geval kan ik niet meer auto's testen omdat mijn PSP mij in de steek heeft gelaten, dus ik hoop dat Rinaldootje of iemand anders voor mij kan testen. Dus ik zal mijn best doen vandaag.

Okee, ik wens je veel succes :bier:!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie een auto willen laten testen is allemaal goed. Dat gebeurt natuurlijk ook, je mag ook nog steeds je auto laten becijferen, die auto kun je hier plaatsen, maar er komt wel een wachtlijst. Omdat de scholen weer beginnen gaan wij het een stuk rustiger aan doen en gaan we twee auto's per week becijferen.

Als we klaar zijn (Rinaldootje, Jericho en ik) met al het testen en bespreken van onze meningen zal ik ze allemaal uitwerken. Deze week was het even anders, omdat ik toen de tijd ervoor had, maar volgende week komen de scholen er weer aan en heb ik echt geen tijd om vijf auto's per dag te gaan becijferen. En trouwens, ik heb Top Gear Vice City Stories ook nog. :schater:

We zullen ons best doen om twee auto's per week per spel op te gaan becijferen. De komende weken worden deze auto's becijferd: Hellenbach GT, BF Injection, Bickle 76. De Angel ga ik niet becijferen, het is eigenlijk geen auto. Wel ga ik de PCJ-600's snelheid berekenen.

Wachtlijst:

Week 10 (volgende week): Hellenbach GT, BF Injection

Week 11: Bickle 76, PCJ-600

Week 12:?

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...