Jump to content
Joriz

Website systeem geüpdate!


Zoals je misschien al gemerkt hebt hebben we het forum systeem geüpdate. Hierdoor hebben we de beschikking over diverse nieuwe functies. Ook hebben we zelf nog wat aanpassingen gemaakt.



  • Verbeterde post editor. Verbeterde opmaak functionaliteit
  • Verbeterde bijlagen functionaliteit. Nog makkelijker plaatsen van afbeeldingen in je bericht. Afbeeldingen die te groot zijn worden automatisch verkleint.
  • Nieuwe slotje emoticon :slotje: (gemaakt door Arjen)
  • AJAX-webtechnologie is toegepast op vele plekken op onze website
  • Vernieuwde persoonlijke profiel pagina.
  • Vrienden systeem
  • RSS-Feed van GTAGames.nl nieuws
  • Verbeterde galerij lay-out

Er zijn nog veel meer kleine aanpassingen die je zeker nog wel tegen zult komen. Ook hebben wij als beheerders van de website veel nieuwe functies erbij die we zeker wel in de toekomst gaan gebruiken.

Heel veel dank aan PatrickW en Lantyz voor hun harde werk om alles gereed te maken. Tevens dank aan de Global moderators voor het helpen testen en bijstaan van ons met het zware werk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Pracht werk Admins! Ik had eigenlijk helemaal niks door, totdat het forum helemaal niet meer werkte. Ik kreeg een melding dat mijn account niet bestond en PatrickW kwam nog eens aanzetten dat ik verbannen was. Natuurlijk wist ik wel beter, want IPB 2.2.2 zat er aan te komen. Ik moet zeggen heren, prachtwerk. De look & feel is erg verhoogd en de mogelijkheden van het forum zijn verbreed. Ik ken het systeem zelf al en het is erg plezierig om mee te werken. Ik denk dat we trots mogen zijn dat dit forum zo'n mooi systeem mag gebruiken. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi hoor, vooral dat nieuwe Profielinformatie deel lijkt me een zeer leuke toevoeging :tu: . Ook is de Fast Reply optie een stuk aantrekkelijker geworden nu, met de opties om snel je tekst op te maken zonder de tags zelf toe te voegen. Wederom een fantastische update, bedankt gmod+ _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad een erg mooie verbetering, Admins! Het is voor mij nog wel even wennen allemaal, maar dat mag de pret natuurlijk niet bederven. Het ziet er in ieder geval allemaal heel erg mooi en professioneel uit, wat dus een erg positief punt is. Ik zie de toekomst met volle vreugde tegemoet, en hopelijk ben ik niet de enige. :)

GTAForum 2007 gaat het helemaal worden! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn complimenten. Het ziet er gelikt uit. :klap:

Er zijn een hoop handige dingen bij gekomen, voornamelijk de nieuwe posteditor is erg handig..

Goed werk jongens!

Trouwens, was dat ook de reden waarom het forum zo langzaam was gisteren?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er zeer netjes uit Joriz, mijn complimenten :tu:

Het zal allemaal waarschijnlijk wel wennen zijn, maar dat gaat wel goedkomen. Ik had natuurlijk al wat gezien hiervan, maar had me er nog niet echt in verdiept. Hoog tijd om dat alsnog even te doen dus... :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er heel leuk uit, inderdaad is die Fast Reply met de BB-codes erbij nu ook erg handig.

Vooral dit is geweldig:

Normaal zie je een stippellijn eronder...

Je moet dus op de stippellijn gaan staan voor degene die dat niet weten nog.

Goed werk Admins, vooral het posten is hierdoor vooruit gegaan, het is allemaal wat makkelijker geworden.

Je kunt zelfs inspringen!
:puh:

[Edit] Wat is trouwens Nederlands OLD?

[Edit 2] Als je naar de 'Top 10 posters van vandaag' gaat, krijg je de top 20, klein foutje...

Bewerkt: door Froodooo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er inderdaad prachtig uit! Prachtwerk GM's en Admins! Jullie moeten van mij de naam Adplus verdienen! Ik heb een aantal dingen al gezien maar van sommige wist ik niks... Maar toch, het blijft een geslaagde actie :).

Ik post vanmiddag wel wat screens om te vergelijken :).

_O_ Hulde! _O_

KUTGW! :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd GTA-Forum met het nieuwe forum en dank Lantyz, Joriz en PatrickW voor het vele werk. Ik verkeerde in de gelukkige omstandigheid dat ik het nieuwe forum al een paar weken mocht testen, maar het blijft toch bijzonder hem nu gewoon werkend in volle actie te zien. We zijn er absoluut op vooruitgegaan :klap:

Ik ga nu werken aan mijn vrienden 0_0

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er inderdaad stukken beter uit! Ook de profielopties zijn zeer mooi uitgebreid :)

Mooie smiley Arjen, hij kijkt stukken vrolijker :slotje: !

P.S. Ik ben nu al in één ochtend twee keer op hetvolgende scherm gestuid. Missien een foutje in de software? Met de oude software kwam het ook wel voor, maar volgens mij in mindere mate?

aach9.png

Edit: De knop 'Klaar' bij 'Snel bewerken' werkt wel, je moet alleen op het woord klikken, niet op de knop, wat overgens bij alle knoppen zo is.

Bewerkt: door Bassiej™

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

- oh de fast reply is echt enorm verbeterd tegen de oude versies (oude versies hadden toen geen BB codes)

- toen ik een mail ontving van de gtaforum, en dan zag ik dat er iets niet normaal was, "Nickonly is toegevoegd aan de vriendenlijst" dan dacht ik van "WTF?" dan klikte ik op een link naar dit forum, en dan moest ik inloggen en dan zag ik iets abnormaals: "SWYV's profiel" dan nog extra "WTF" zei ik tegen mezelf, dan begreep ik meteen waarom dit forum gisteravond "update" werd uitgevoerd

echt goed werk, admins

edit: de edit is ook opgepept zie ik nu LOL

nu serieus, klopt het van de screenshots die te groot is dan toegestaan, dan automatisch verkleind of meer thumbnails maken?

edit2: edit functie werkt niet van "klaar" (snel edit)

edit3: wat is dat

[acronym='Laugh Out Loud']lol[/acronym]

ff proberen lol

Bewerkt: door SWYV

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...