Jump to content

LCS Stunts Video


Whiplash1212

Recommended Posts

Ik ben van plan om een stunt video te gaan maken van LCS, ja ik weet dat veel mensen dit doen :puh: maar niet veel mensen doen het van LCS maar van SA maar ik heb geen capture card dus ik doe het met de webcam xD Maar nou wou ik vragen of meer mensen mee willen werken aan deze video dan bedoel ik stunts doen enzo en dan bewerkt ik het tot een mooie video :D ik heb all een trailer gemaakt :

http://www.youtube.com/watch?v=QnHIdqfceR8

Bewerkt: door Whiplash1212
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan filmpjes maken van GTA LCS op de PSP als je de Cheat Device gebruikt. Daar kan je screens mee nemen en filmpjes maken. Er zal vast ook nog wel een andere manier zijn maar die weet ik zo even niet. Kijk hier eens. :)
De video opname modus in de CheatDevice slaat haar video's op in het .GIF formaat. Ik moet zeggen, je kunt het zien, maar het is niet verwerkbaar in een video die je op YouTube moet zetten. Omdat het gewoon niet mooie beelden zijn, tevens werkt de PSP op een lage 300 MHZ frequentie en het is dus niet mogelijk om een zwaar video opname programma op een PSP te zetten. Hier is hij gewoonweg te traag voor, dus je zult het moeten doen met een gewone camera voor je scherm. En ik moet zeggen dat het nog helemaal niet zo erg is, want het ziet er best aardig uit. Natuurlijk, wanneer je het op de computer zou doen, zou het veel beter zijn, maar het is niet anders.

Trouwens je video ziet er leuk uit, ben benieuwd naar de volledige versie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi voorfilmpje. Ondanks dat het met een webcam gefilmd is ziet het er best goed uit. Enkele tips:

  • De muziek was goed (spectaculair, past bij de stunts) maar toen die kerel over Hercules begon te spreken had ik het een beetje gezien. Probeer muziek zonder tekst te doen.
  • Als je filmt, ga dan naar Start (pauze) > Display en zet de HUD (Heads Up Display) en radar (maps & blips) uit.

Veel succes verder met je film, ik hoop dat je wat aan deze tips hebt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer goede kwaliteit voor een webcam! :klap:

Normaal is de kwaliteit van me webcam nog beter alleen ik speelde nu op een kleine tv, als ik op me grote tv speel dan is de kwaliteit stukken beter.

Ik heb een vraagje voor jou: Hoe heb je de webcam zo perfect kunnen plaatsen of heb je dit met een videobewerkingsprogramma gedaan?

:puh: me tv stond naast me monitor dus ik had een lange plank daar neer gelegd en daarop een cd hoesje shuin gezet en daarop me webcam :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer goede kwaliteit voor een webcam! :klap:

Normaal is de kwaliteit van me webcam nog beter alleen ik speelde nu op een kleine tv, als ik op me grote tv speel dan is de kwaliteit stukken beter.

Ik heb een vraagje voor jou: Hoe heb je de webcam zo perfect kunnen plaatsen of heb je dit met een videobewerkingsprogramma gedaan?

:puh: me tv stond naast me monitor dus ik had een lange plank daar neer gelegd en daarop een cd hoesje shuin gezet en daarop me webcam :schater:

Lol, goed gevonden! Spijtig genoeg gaat dit bij mij net niet lukken denk omdat de draad van me webcam iets te kort is, maar ik ga het is proberen met een psp :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik dit moet verwerken in me vorige bericht maar ik doe dit om aandacht te trekken :puh:

Ik will me video nu een beetje af gaan ronde in heb nog een paar stunts nodig heeft iemand nog een paar mooie stunts ? of normale stunts zijn ook goed als ik ze maar niet all gedaan heb :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een stunt video te gaan maken van LCS, ja ik weet dat veel mensen dit doen :puh: maar niet veel mensen doen het van LCS maar van SA maar ik heb geen capture card dus ik doe het met de webcam xD Maar nou wou ik vragen of meer mensen mee willen werken aan deze video dan bedoel ik stunts doen enzo en dan bewerkt ik het tot een mooie video :D ik heb all een trailer gemaakt :

http://www.youtube.com/watch?v=QnHIdqfceR8

Uhm, Whiplash. 'Comming' is niet Engels. Het is 'coming'. Je staat zo wel voor gek op YouTube!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een stunt video te gaan maken van LCS, ja ik weet dat veel mensen dit doen :puh: maar niet veel mensen doen het van LCS maar van SA maar ik heb geen capture card dus ik doe het met de webcam xD Maar nou wou ik vragen of meer mensen mee willen werken aan deze video dan bedoel ik stunts doen enzo en dan bewerkt ik het tot een mooie video :D ik heb all een trailer gemaakt :

http://www.youtube.com/watch?v=QnHIdqfceR8

Je kan het beter met de CheatDevice opnemen, trouwens mag ik mee doen :D
Ik ben van plan om een stunt video te gaan maken van LCS, ja ik weet dat veel mensen dit doen :puh: maar niet veel mensen doen het van LCS maar van SA maar ik heb geen capture card dus ik doe het met de webcam xD Maar nou wou ik vragen of meer mensen mee willen werken aan deze video dan bedoel ik stunts doen enzo en dan bewerkt ik het tot een mooie video :D ik heb all een trailer gemaakt :

http://www.youtube.com/watch?v=QnHIdqfceR8

Uhm, Whiplash. 'Comming' is niet Engels. Het is 'coming'. Je staat zo wel voor gek op YouTube!

Beetje overdreven dat je dan "voor gek staat op YouTube". Bewerkt: door iwpwf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...